Опелче и VP44 втора част

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от mitko »

ivanovbg написа:Нищо не ми пречи да пробвам.Може и да е бил 2006 в модиса ми е от 2004 нагоре но на стъкла беше 2007.Електрониката беше чисто нова от бош и без тази опция не палеше-Също като опелите.Незнам какво прави модиса -просто пише programing.Ако не стане ще я върна за програмиране на бош сервиза да я програмират :lol:
Нали това съм ти написал . При монтаж на нова електроника (която идва празна ) се закача на стенда и се вкарва софта според номера на помпата което е еквивалентно според колатаМарка ,модел ..... След като се извърши това Опела пали а Форда не ! За да запали Форда трябва да се иницйализира помпата към PATS и тогава пали . На опела тази процедура не му е нужна.

PS:Незнам как е бил на стъкла 2007 като аз от 2004 до 2007 бях началник на Мото Пфое Велико Търново и много добре знам че последния Транзит с помпа е 03.2006г .

regards
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от mitko »

milennyc написа:Грешно си ме разбрал, прекодира се количеството на гориво. Иначе ти си написал PSG5 може само 1 път да се програмира после няма пипане.
Да но това е функция на ЕЦУ която няма почти никакъв ефект на работат на мотора(ако 2% е някаква промяна на порция) . То ако имаше кой щеше да пипа Флаша да прави тунинг ,всеки щеше да пипа само това .

regards
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от ivanovbg »

На форда това ли програмира 30 мин.Ама нито се върти двигателя нито нищо само пише да не се прекъсва и да е напълно зареден акомулатора и брои 30 мин отзад напред.
Може и да си прав за 2006-миналия месец беше,не съм сигурен като се замисля :oops:
Последно промяна от ivanovbg на Чет Мар 18, 2010 10:25 pm, променено общо 1 път.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от mitko »

ivanovbg написа:На форда това ли програмира 30 мин.Ама нито се върти двигателя нито нищо само пише да не се прекъсва и да е напълно зареден акомулатора и брои 30 мин отзад напред
Точно така .Когато PATS не разпознава един компонент не развърта и на стартер . A за 30 те минути ,така е Форда е бавноразвиващ относно софтуера . :lol:

regards
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от milennyc »

Вчера правих едно БМВ е46, намалих му количеството нa клапана и колата стана доста по жива, поне в ниските
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от mitko »

Такива гимнастики съм правил на 10-12 коли но ефекта е по скоро теоретичен и пхологичен отколкото практичен .

regards
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от KLESHTITE »

не става няма да запали лично съм пробвал кодирането на блока се прави по номера на тялото
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от KLESHTITE »

миленич аз мислех че си ги научил
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
renene
КОЛЕГА
Мнения: 303
Регистриран на: Нед Мар 23, 2008 6:43 pm
Местоположение: люлин 2

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от renene »

Да реша спора в темата колата заработи перфектно :lol: върви като луда.Разликата в номера на помпите е една цифра -едната завършва на 015 старата,а другата завършва на 016.Мога да споделя малка хитринка на всеки за да спести голямата гимнастика с качването и свалянето при липса на съвместимост в номерата на помпите.
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от ivanovbg »

renene написа:Да реша спора в темата колата заработи перфектно :lol: върви като луда.Разликата в номера на помпите е една цифра -едната завършва на 015 старата,а другата завършва на 016.Мога да споделя малка хитринка на всеки за да спести голямата гимнастика с качването и свалянето при липса на съвместимост в номерата на помпите.
Сподели де :?:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
renene
КОЛЕГА
Мнения: 303
Регистриран на: Нед Мар 23, 2008 6:43 pm
Местоположение: люлин 2

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от renene »

Ами закачаш помпата на буксата ,пълниш с навта ,закачаш диоден пробник на клапана ,въртиш на ръка и чакаш да видиш управление няма ли или не става или е повредена :lol:
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от presko79 »

renene написа:Ами закачаш помпата на буксата ,пълниш с навта ,закачаш диоден пробник на клапана ,въртиш на ръка и чакаш да видиш управление няма ли или не става или е повредена :lol:
Я пак малко по като за малумник
Бензина е за измиване на дизелови части.
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от milennyc »

KLESHTITE написа:миленич аз мислех че си ги научил
кво стана бе колега.... май съм ги научил :lol: Аз си лягам ставам с VP44

п.п. Аз ти казах че ще запали ама за вървенето ме изненада :shock:
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
renene
КОЛЕГА
Мнения: 303
Регистриран на: Нед Мар 23, 2008 6:43 pm
Местоположение: люлин 2

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от renene »

milennyc написа:
KLESHTITE написа:миленич аз мислех че си ги научил
кво стана бе колега.... май съм ги научил :lol: Аз си лягам ставам с VP44

п.п. Аз ти казах че ще запали ама за вървенето ме изненада :shock:
Ами върви почти като мойта тройка ,а тя върви вервайте ми :lol:
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
renene
КОЛЕГА
Мнения: 303
Регистриран на: Нед Мар 23, 2008 6:43 pm
Местоположение: люлин 2

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от renene »

presko79 написа:
renene написа:Ами закачаш помпата на буксата ,пълниш с навта ,закачаш диоден пробник на клапана ,въртиш на ръка и чакаш да видиш управление няма ли или не става или е повредена :lol:
Я пак малко по като за малумник
Почва да мига диода колега
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Публикувай отговор