Начин на свързване на Zavoli Zeta

- Пропан-бутан<br>
- Метан
hohooo
КОЛЕГА
Posts: 133
Joined: Fri Apr 23, 2010 12:50 pm
Location: България
Contact:

Re: Начин на свързване на Zavoli Zeta

Post by hohooo »

bobolin4o wrote:Да продължа със спама...
Препарат за джанти - пари.
Водоструйка - пари.
Работа - много пари.
За клиенти без пари - турски редуктор на промо цена 60 лева с монтажа. Новото си е ново.
Кое е по-евтиното сега?
Съжалявам че не уточних за какви изпарители става въпрос.
Ако изпарителя е турски ремонт или смяна на мембрани не се прави, а се сменя директно с нов !
Но ако изпарителя е Ловато, БРЦ или Ланди Ренцо или нещо по качествено , клиента си държи да му бъде извършен ремонт ,
не желае да слага от турските изпарители. Процедурата е същата и при изпарителите за газов инжекцио.
За нас работата е повече , но какво да се прави опитваме се клиента да остане доволен .

Нали всеки се стреми клиента да си тръгне доволни , доволният клиент е най добрата реклама за майстора :)

Хайде да спираме с този спам по темата че се оляхме май.
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.

0896 81 24 81
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Начин на свързване на Zavoli Zeta

Post by bobolin4o »

Така, и аз мисля за последно да се изкажа...
Конкретно за БРЦ - ремонтен комплект 40 лева, че и отгоре с Еконт-а, минимум 50 лева за ремонт (стъргане, препарати, водоструйки...)
нов редуктор, пак БРЦ - 137 лева с нов датчик температура, къде 110-115 ли беше без датчик. Естествено че говорим през цялото време за газов "инджекцион".
Разликата се получава, с труда по подмяната - 20-40 лева.
Кой няма пари...? А да кара има ли?
Досега нямам клиент, който да се е запънал и да не си е сменил редуктора с нов.
Със здраве!
TuningMaster Image
0887 704 900
Post Reply