Колега извиняваи за забелешката. Грешката е моя не съм прочел правилно какво си написал.Извиняваи.ifidik написа:има ли вариант да не е сложен правилно пистовия ремък и водната помпа да върти наобратно?
Мерцедес 560 SEC прегрява
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
.... няма значение гарнитурата при тези помпи , понеже турбинката стои с лопатките към помпата , а не към блокаTodio написа:И все пак трябва да се провери водната помпа - разстоянието м/у турбината и корпуса. Имал съм случай с дебела гарнитура луфта е голям и дебита пада, един от тези признаци е отслабването на парното на празен ход.
.... вала няма аксиален луфт , а на лопатките още се виждат ръбчетата от леярската форма ...
.... на първия радиатор с който беше джипа , капачката беше на горното казанче ... при отворена капачка на ПХ се виждаше , че че водата се движи ....
..... няма логика , колега ... докато мотора беше разглобен го прегледах най-основно ... вкл. гледах и малките канали с ендоскоп .... нямаше никакви варовикови отлагания ... на всякъде се вижда чист алуминий с някакви незначителни окиси ...ivanovbg написа:Колеа sporttech, май се оказа голяма закачка товаПоследна идея-Вземи един стек оцет и го налей вместо антифриза и долей с вода.Нека работи колата колкото се може повече -докато не почне да го изхвърля ,изгасия да поистине и така няколко пъти. След това промийте системата с вода и опитайте пак да видите дали ще загрява.Дано имате успех.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
алуминиевия карбонат намалява 3 пъти топлообмена-така си излекувах алуминиевите радиатори на вилата,иначе водата кипваше а не топлеха.След оцеда не мога да кача 70 градуса на водата ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
... хмм ...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
защо не байпасираш парното да видиш какво ще стане
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
Абе и на мен нещо такова ми се вьрти в главата,дано колегата да се справи,гледам го че е упоритKLESHTITE написа:защо не байпасираш парното да видиш какво ще стане
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
Независимо от това на къде са обърнати лопатките, ако луфта е голям се получава вътрешно завихряне и дебита на помпата пада. Това е само предположение.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Авг 29, 2005 7:14 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
След толкова опити може да звучи тъпо , но защо не се пробва с електрически вентилатори и нова водна помпа.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
Колега какво стана с мерцедеса. Откри ли му проблема.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
... ще му монтираме радиатор за газка , но още не му е дошъл реда ....
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Последно промяна от rangel1 на Нед Мар 14, 2010 10:10 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Мерцедес 560 SEC прегрява
.... ами пречат предимно 35145964-те неизвестни
.... мани тунинга .... то за мен това не е и тунинг , а пълна глупост ... все пак от 1,8 се вадят 300 коня много по-лесно от колкото да наткаш това желязо в 124-ка .... та като споменах 124-ката ... там е натъпкано всичко както си е оригинално от 126-ицата ... и проблема е същия ...
.... в момента съм се концентрирал само върху джипа основно по две причини ...
1. клиента е фен да използваме флекса дори по-често от колкото за мен е нормално
2. работи се по-лесно , защото е по-широко
.... както и да е .... не помогнаха нито електрическата помпа , нито огромните електрически перки (2х200W) , нито оцета , нито Mr. Proper
....
.... в софия има лада 2107 с такъв мотор + две турбини ... и там е същия случай , но собственика и е решил проблема с втори радиатор в багажника ....
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.... мани тунинга .... то за мен това не е и тунинг , а пълна глупост ... все пак от 1,8 се вадят 300 коня много по-лесно от колкото да наткаш това желязо в 124-ка .... та като споменах 124-ката ... там е натъпкано всичко както си е оригинално от 126-ицата ... и проблема е същия ...
.... в момента съм се концентрирал само върху джипа основно по две причини ...
1. клиента е фен да използваме флекса дори по-често от колкото за мен е нормално
2. работи се по-лесно , защото е по-широко
.... както и да е .... не помогнаха нито електрическата помпа , нито огромните електрически перки (2х200W) , нито оцета , нито Mr. Proper
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.... в софия има лада 2107 с такъв мотор + две турбини ... и там е същия случай , но собственика и е решил проблема с втори радиатор в багажника ....