Romano проблем

- Пропан-бутан<br>
- Метан
steich
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Tue Nov 22, 2005 5:08 pm
Location: Sofia
Contact:

Re: Romano проблем

Post by steich »

Е то най-вероятно тази опция се ползва при емулиране на 2-рата сонда основно. 1-вата не е много удачно да се емулира, освен ако не е крайно наложително.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
caravel
КОЛЕГА
Posts: 70
Joined: Thu Mar 14, 2013 7:21 am

Re: Romano проблем

Post by caravel »

steich wrote:Е то най-вероятно тази опция се ползва при емулиране на 2-рата сонда основно. 1-вата не е много удачно да се емулира, освен ако не е крайно наложително.
Емулира се първа сонда,втората има по различна графика.Е,виждал съм монтиран ГИ "Романо" и допълнително монтиран външен ламбда емулатор,който омазваше работата на двигателя и собственика незнаеше къде да ходи и кой да моли да му оправи колата.
steich
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Tue Nov 22, 2005 5:08 pm
Location: Sofia
Contact:

Re: Romano проблем

Post by steich »

На някой да му се намира все пак инструкция за монтаж или схема на RISN ? Опитах се да открия този лилав кабел за сондата но не го намирам, може би е в някой сноп. Има ли вариант окабеляването да е без тези изводи ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
caravel
КОЛЕГА
Posts: 70
Joined: Thu Mar 14, 2013 7:21 am

Re: Romano проблем

Post by caravel »

steich wrote:На някой да му се намира все пак инструкция за монтаж или схема на RISN ? Опитах се да открия този лилав кабел за сондата но не го намирам, може би е в някой сноп. Има ли вариант окабеляването да е без тези изводи ?
Аз имам на Заволи,ако ти върши работа да ти я пратя.
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: Romano проблем

Post by venelek »

Markony wrote:Значи не съм внимавал миналата седмица....,дай адреса на тоя извор да видим,че на сайта на Романо няма D размер
Колега надявам се това ще ти е от полза Image
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Markony
КОЛЕГА
Posts: 264
Joined: Wed May 14, 2008 4:58 am
Location: Русе

Re: Romano проблем

Post by Markony »

Благодаря за инфото!Разминаването идва от поколението уредба.В новия софтуер и новите модели Антонио D разпръсвач няма и не се поддържа от софтуера.Недоразумение...
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1125
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: Romano проблем

Post by ipivan »

Аз поръчвам малък размер дюзи и си ги дупча по моя преценка.(отнася се не само за Романо)
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
steich
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Tue Nov 22, 2005 5:08 pm
Location: Sofia
Contact:

Re: Romano проблем

Post by steich »

Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.

Пускам линк за сваляне

http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159

съответно снимките са

1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.

Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
caravel
КОЛЕГА
Posts: 70
Joined: Thu Mar 14, 2013 7:21 am

Re: Romano проблем

Post by caravel »

steich wrote:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.

Пускам линк за сваляне

http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159

съответно снимките са

1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.

Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.
steich
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Tue Nov 22, 2005 5:08 pm
Location: Sofia
Contact:

Re: Romano проблем

Post by steich »

caravel wrote:
steich wrote:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.

Пускам линк за сваляне

http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159

съответно снимките са

1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.

Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.
Е да де ... нали там е проблема. Размера е D .
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
caravel
КОЛЕГА
Posts: 70
Joined: Thu Mar 14, 2013 7:21 am

Re: Romano проблем

Post by caravel »

Слагай "HD" и си готов.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Romano проблем

Post by bobolin4o »

А с налягането какво стана? Защо още не си го вдигнал пусто да остане...
Диференциално се получава 820мб... че те другите уредби на такова налягане обръщат на бензин :mrgreen:
Доколкото знам тия прословути дюзи отварят уверено и при 2 бара.
Какво чакаш, че не си го вдигнал?
TuningMaster Image
0887 704 900
steich
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Tue Nov 22, 2005 5:08 pm
Location: Sofia
Contact:

Re: Romano проблем

Post by steich »

Имах на едната кола холандско AG SGI преди време и там трябваше диференциалното да е между 700 и 900 мбар-а, тъй че си мислех че е нормално. Освен това го дават да е настроен на 1 бар +- 0.1 и 1.5 +- за по големия изпарител и HD дюзи ( поне за Антониото е така ... тук не знам ). На налягане 1.4 коефициентите на празния ход са около 220-225 ... пак не е нормално. Реално мисля че коефициентите трябва да варират между 100 и 170-180.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Romano проблем

Post by bobolin4o »

Ми смятам ти е ясно, че количеството гориво за цилиндър е функция в случая на налягането, диаметъра на дюзата и времето на впръскване.
Всички други дюзи (не романо) при диаметър 2мм и налягане в рейла 1,4бара работят на около 4 мс инж. време, тоест коефициент в таблицата от порядъка на 1,5.
Защо при теб не се получава така?
Какви са тия фаст дюзи кво е туй чудо... щом са "фаст," тоест бързи, би трябвало да доставят достатъчно гориво на празен ход при времена под 3мс... Иначе пък диаметрите им гонят 4мм...!
На мига ги сменям с най-евтиния рейл и да си е***а ма*ата и кенеф!
30 000км, нови и пак и пак... цена 60 лева за "обслужването"... а колко излизат тия "фастове"?
Баси и романо-то...
Друго, гледам на снимката си в коефициент 2,53, пък OBD-то се напъва с още 15 процента... ехеее ми то се получава все едно си с коефициент 2,9... лудница! И още... прави ми впечатление, че със и без тия 15 процента OBD корекция (газов трим) времето на газовото впръскване е едно и също... (както и бензиновите тримове) - сиреч, ефект няма. За какво говорим! Ся, ще коригира или не тая уредба?
Извинявам се за малко, може би, по-емоционалното изказване, ама вече не се сдържах...
Та вкрайна сметка ти препоръчвам да вдигнеш налягането ОЩЕ!
Или си дупчи дюзие...
Айде със здраве!
TuningMaster Image
0887 704 900
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: Romano проблем

Post by venelek »

steich wrote:
caravel wrote:
steich wrote:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.

Пускам линк за сваляне

http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159

съответно снимките са

1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.

Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.
Е да де ... нали там е проблема. Размера е D .
Колега сигурен ли си че това са дюзи D, а не O.
Не ти стига газ и това ти го показва и софта в последната снимка(injectors measurements).
Налягането което показва софта press.gas=1.10 ти е добре.Това е диференциалното и лесно може да се убедиш, като извадиш маркуча на вакума.
Моя съвет е да си провериш пак какъв размер са дюзите.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Post Reply