ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
auto215
КОЛЕГА
Posts: 139
Joined: Thu Mar 26, 2009 1:15 am
Location: София

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Post by auto215 »

Магнет за горния линк, че го осакатиха.

magnet:?xt=urn:btih:ACEC81A11FA171FCE37012CFD59553D9A3E0D441&dn=Diesel_Master
"Теория" е, когато всичко е ясно, но нищо не работи. "Практика" е, когато всичко работи, но не е ясно защо..Гризането на дърво е полезно за размърдване на мозъка :oops:
yotov
Posts: 17
Joined: Sun Nov 16, 2014 10:03 pm

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Post by yotov »

доста забавна тема :D единствено колегата rangel1 е написъл разумен коментар относно "начин качването на масло".
колко грмотини сервизи има в БГ...... колега Todio (много си чел :) ) относно казаното от теб аз останах с впечатление че в сервизния бюлетин на пежо
е описан точния начин на монтиране на турбо
1. свалете старото
2. качете новот
3. ОТКАЧЕТЕ ДЮЗИТЕ ДА КАЧИТЕ МАСЛО
4. осакатете колата тЪ после някои друг да си троши главата след вас
.......
интересен бюлеин

призовавам СПРЕТЕ ДА ТРОШИТЕ КОЛИТЕ НА ХОРАТА....

и не желая да обиждам някой тук и да се заяждам.....факти който сте направили.....
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Post by bobolin4o »

Хубавото на цялата работа е, че вече го има написано на български език в интернет (тук) и вече всеки наш клиент ще го види.
После ще може да се обоснове пред съответния майстор, защо и как точно се е прецакала колата в сервиза му... :mrgreen:
Между другото, мисля, че няма какво повече да се дъвче по тая тема и смятам да я запечатам в тоя и вид за историята.
Поздрави на всички!
TuningMaster Image
0887 704 900
Locked