banderasbg написа:Bardolini от два месеца съм с нея и ми е писнало от маисторите в Горна Баня които ни6то не разбират от тази уредба освен от това да я монтират, в цяла София няма кой да се наеме да я настрои , само като им кажа бардолини -всичко друго без бардолини
Който ти я монтира да ти я настройва такъв е принципа или като отидеш при друг кажи му
първо че ще си платиш по 3.А що се отнася до другаря пешо първо да научи закона на ОМ
и тогава да си рови из компа!!!!!!!!!!!!!!!!!
Просто съвети нищто лично!!!!!!!!!!
Бе интересно ми е като прекъснеш бензиновата помпа с реле което взима сигнал от газовия клапан как колата не ти гасне?Щото газовия клапан се включва малко преди да почнат да работят газовите инжектори.
При ГИ прекъсването на помпата е много по сложно от конвеционалната уредба по простата причина че + на изпарителя или на клапана се включват още при подаване на контакт, което е лошо ако релето на помпата е вързано за един от тези плюсове и дефакто колата спира да работи на бензин . При този тип уредба може да е различно ама при Фобос и Power jet е така.
pesho написа:(плаче ми се.....то са едни връзки, едни чудесии, бутилката хваната с винтове за ламарина....по колата е дупчено на няколко места да хванат маса...върха на простотията - кабела за сондата, което влиза в комп. на колата го мъкнат чак от сондата вместо да хо хванат от комп. на колата, който е до комп. на газовата, само се моля дано не всички газаджии да са такива, че иначе трагична картинка).
Охо нищо не си видял значи...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Колеги грешно е да се мисли,че прекъсването на помпата ще и удалжи живота!
Точно обратното-занитва се ако неработи! особено с тоя скапан бензин дето го продават ..с повечко корселин..!
Но ако все пак искате да спрете помпата ,трябва да я прекъснете с реле през клапана за газта , но релето трябва да има закъснение околу 1 мин преди да отвори и да бъде поне за 30А.
Системата бардолини превключва от бенз/газ с така нареченият "студен старт" т.е. при достигане на зададената температура на редуктора включва газовия клапан и подава +12В на газовите инжектори след това щтраква всеки един цилиндар един по един за по няколко такта за да напълни маркучите с газ след това ги пуска на газ по реда на палене.Така се получава плавно преминаване без да има претрисане и тн.
Цялата процедура трае околу 35 сек така че едно реле със закъснение от 1 мин е достатъчно!
MATRIX написа:Колеги грешно е да се мисли,че прекъсването на помпата ще и удалжи живота!
Точно обратното-занитва се ако неработи! особено с тоя скапан бензин дето го продават ..с повечко корселин..!
MATRIX написа:Колеги грешно е да се мисли,че прекъсването на помпата ще и удалжи живота!
Точно обратното-занитва се ако неработи! особено с тоя скапан бензин дето го продават ..с повечко корселин..!
Напълно те подкрепям!
И аз ,и още нещо-бензина продаван в България кипи при 60-70 градуса целзий а ДВГ работи нормално при 90-95градуса.Като спреш помпата дюзите не се охлаждат и бензина в тях кипва и те остават сухи,въпрос на няколко месеца до една година и да ги скапеш.А те не са по евтини от помпата и не винаги успяват да се почистят качествено.Така че ти реши дали да я спираш.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Идва ти кола карана само на газ, със спрята помпа дюзите са повредени, с пусната помпа помпата се поврежда, все ще дава пари с две думи...
Изберете си по-малкото зло...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Никак нямаше да им е до смях, ако се бяха запалили както карат...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.