АУДИ А6-AFB
АУДИ А6-AFB
Здравейте.
Колата дойде със счупена водна помпа,ударени клапани на едната глава,счупени зъбчати колела на разпр.валове...Сменихме всичко с ново и зацепих ремъка,но след диагностика ми дава грешка 0226(УПРАВЛЕНИЕ НАЧАЛО ВПРЪСКВАНЕ),която не се трие дори ако е само на контакт колата.Правих базова настройка на помпата(на 14 градуса е)въпреки всичко грешката остава.Имам чуство че колата не и стига гориво.Помпата в резервоара работи но не подкачва нафта към горивния филтър,нормално ли е това.
Сега колата работи но няма мошност.Не знам дали не е била така и преди.
Вече взех да се съмняам и в ГНП-то.
Помагайте че се видях в чудо
Колата дойде със счупена водна помпа,ударени клапани на едната глава,счупени зъбчати колела на разпр.валове...Сменихме всичко с ново и зацепих ремъка,но след диагностика ми дава грешка 0226(УПРАВЛЕНИЕ НАЧАЛО ВПРЪСКВАНЕ),която не се трие дори ако е само на контакт колата.Правих базова настройка на помпата(на 14 градуса е)въпреки всичко грешката остава.Имам чуство че колата не и стига гориво.Помпата в резервоара работи но не подкачва нафта към горивния филтър,нормално ли е това.
Сега колата работи но няма мошност.Не знам дали не е била така и преди.
Вече взех да се съмняам и в ГНП-то.
Помагайте че се видях в чудо
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: АУДИ А6-AFB
Мери съпротивлението на датчика на трета дюза, ако е различно от 90 ома сменяй дюзата и трябва да се оправи.
Re: АУДИ А6-AFB
Датчика е 120 ома,толкова го дават и в еси-троник(от 80 до 120).Смятам че не е в него проблема.Todio написа:Мери съпротивлението на датчика на трета дюза, ако е различно от 90 ома сменяй дюзата и трябва да се оправи.
Сравних сигналите на няколко дат4ика и клапани с на друго ауди със съ6тото управление.Направи ми впечетление че сигнала на клапана отзадната страна на помпата,под тръбичките на дюзите е 1мс. а на работе6тото ауди беше 5мс. ина4е по форма е съ6тия.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: АУДИ А6-AFB
Турбото надува ли? Дебитомера какви стойности дава. Пробвай с откачен дебитомер дали има промяна в ускорението и мощността.
Re: АУДИ А6-AFB
тая помпа не е ли вп 44 ако е пробваи да извадиш устроиството което подава гас отзат м/у отсичащите клапани и да го почистиш понякога то дава такива дефекти само че се сваля с цялото управление
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: АУДИ А6-AFB
Турбото надува малко над 2 атм.,пробвах със мяна на дебитомер от друго ауди.И той показва същите стоиности=около 400кг.ч.И с него пак нищо.
Помпата е ВП44.Утре 6те отворя този клапан за който говориш Преско79.
Аз също се съмнявам че има някъв проблем в помпата.
Ако някой има някави иде,моля да ги сподели.
Поздрави.
Помпата е ВП44.Утре 6те отворя този клапан за който говориш Преско79.
Аз също се съмнявам че има някъв проблем в помпата.
Ако някой има някави иде,моля да ги сподели.
Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: АУДИ А6-AFB
Днес отворих при клапана но нямаше никакви мръсотии.Смятам утре да пращам помпата на стенд,поне да съм сигурен после че там всичко е наред.
Дайте отзиви за някой читав сервиз за тези помпи.
А някой ще каже ли помпата в резервоара трябва ли да подкачва нафта до горивния филтър или само я върти в резервоара?
Между другото пробвах да подам гориво на ГНП-то с електрическа помпа,за да съм сигурен че нафтата стига,но проблема отново остана
Дайте отзиви за някой читав сервиз за тези помпи.
А някой ще каже ли помпата в резервоара трябва ли да подкачва нафта до горивния филтър или само я върти в резервоара?
Между другото пробвах да подам гориво на ГНП-то с електрическа помпа,за да съм сигурен че нафтата стига,но проблема отново остана
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: АУДИ А6-AFB
колега клапана може да е чист но дали се управлява правилно ,предполагам че я четеш тая кола няма грешка впрьскване всички диапазони нали?агренажа си зацепил добре нали.тая помпа не я вьртят простите стендове а в пловдив (кукленско шосе)и софия може .проблемни помпи са дано да не береш повече ядове
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед Яну 08, 2006 9:44 pm
- Местоположение: Русе
- Обратна връзка:
Re: АУДИ А6-AFB
прегледай пак центровката,там ти е проблема,като нагласиш правилните градуси ще можеш да изтриеш грешката
Re: АУДИ А6-AFB
САКСО написа:прегледай пак центровката,там ти е проблема,като нагласиш правилните градуси ще можеш да изтриеш грешката
Центровката е гледана многократно.Като я наглася така че да изтрия грешката,пали много трудно и после след подаване на газ се появява отново.Но дори и след като е изтрита грешката пак не се форсира пове4е от 3000 оборота.
Ако си сигурен че е от центровката да прескоча при теб да я наместиш,ма се си мисля че пак няма да има резултат.
Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: АУДИ А6-AFB
Здравейте колеги , имал сам същия случей проблема беше в помпата блокираше буталото смениха го и стендоваха помпата в софия и се оправи , относно грешката когато зададения и действителния аванс се разминат с 3 градоса хваща тази грешка . Успех .
Re: АУДИ А6-AFB
Aspar написа:Здравейте колеги , имал сам същия случей проблема беше в помпата блокираше буталото смениха го и стендоваха помпата в софия и се оправи , относно грешката когато зададения и действителния аванс се разминат с 3 градоса хваща тази грешка . Успех .
Здрасти.
Чаках клиента да се върне от чужбина и за това се проточикаха толкова работите.
Утре ще качваме помпата на стенд в Добрич,там ще си каже всичко.
Аз иначе отворих при буталото за аванса и то се движеше много трудно,така че и моите съмнения са там,но ще видим.
А колко излиза такъв ремонт че чувам някви цифри от порядъка на 2хил.лв.
Поздрави
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: АУДИ А6-AFB
Колега надявам се да споделиш накрая резултата, че и мен ме заинтригува това прословуто Авуди
Re: АУДИ А6-AFB
Здравей колега , провери колко струва рециклирана май е там някъде и не се съгласявай на ремонти от сорта ще отремонтираме блока или ще закърпим нещо ще ядеш сопата патих много или ремонт с нови части и година гаранция или рециклирана помпа ако клиента му е скъпо както е обикновено торбичка от метро че е здрава а помпата е тежка и да обикаля морги електрончици стендове и т.н.
Re: АУДИ А6-AFB
Развръзката:
След ремонт на помпата(смяна на елемента) и заигравка със заялите лопатки на турбото колата е в движение и клиента е щастлив.
Благодаря на всички.
Поздрави
След ремонт на помпата(смяна на елемента) и заигравка със заялите лопатки на турбото колата е в движение и клиента е щастлив.
Благодаря на всички.
Поздрави
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!