eskort 1.6 16 v zetec 97година
eskort 1.6 16 v zetec 97година
проблема е следния на тази колица, когато иска си пали на четвьрт и хоп изведньж загасва и в движение и на място като работи(изчезва искрата) ,после при опит за палене не дава грам и чатлак проверих всичко по аутодата бобина , датчик колянов вал , пиновете на компютьра кито дават в аутодатата и всичко е точно обаче кота си е сьс собствено мнение ,когато рече и загасва и толпа и студена и при опит за палене релето което се намира на бушонното табло погледнато от горе наи в дясно малко червено за помпата и запалването започва да щтрака като на дискотека а е здраво ,ако някои може да ми подхвьрли сламка ще е сьм му благодарен,а и скакво точно мога да го прочета този форд с елм327 не става нито с виза(не поддьржа по-новите).ще сьм благодарен на помощ ,че и клиета ми виси на главата ужас
Последно промяна от llcoola на Вто Окт 27, 2009 6:24 pm, променено общо 1 път.
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
сьжеляван за незнанието(сега се учим на занаята) но каде точно му е този комутатор на това чудо щот прерових всичко и не го намерих не е като при другите фордове.забравих да кажа, че колата няма аларма от там да се побьркава.
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
Здравей, колега. ЕЛМ327 го чете със сигурност. Комутатора е вграден в ЕСМ- а. Пробвай с друг комп, други идеи засга нямам.
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
с коя програма точно го чете скан масер или pcmscan аз пробвах с тях и не стана
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
тия фордове с ефтина апаратура надали ще го прочетеш щом профитата се задъхват пък и с тоя проблем едвали ще отктиеш нещо щом щрака релето провери захранванията и масите и управляващата маса доколкото знам общо взето фордлетата страдат от бушонните табла и от там ако не е остава компа,но все пак огледай таблото добре може би проблема е там
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
ново развитие по проблема -- искра се появи но слаба едвам се усеща на прьста и изчезва след като поварти колата малко интресното е че на дьрпане с по-голяма скорост запалва ( пробвах с друг датчик на коляновия вал нов резултат никакьв).може би нещо пропускам пак шашнах се вече.
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
Здравей!
Провери на стартер дали на средното краче на бобината не изчезва плюса. Там трябва да е 12+ на контакт - имал съм случаи с лоша връзка където при въртене на стартер тоя плюс се губи. Ако не ти светва пробна лапма на тоя край като си на стартер или контакт - пусни му един плюс от акумулатора и пробвай пак, само внимавай да подадеш плюса на средния край, не на двете комутации от компютъра успех
А за тестер - мн са тегави тия фордове за четене с не-форд тестер.. мигащ код евентуално..
Провери на стартер дали на средното краче на бобината не изчезва плюса. Там трябва да е 12+ на контакт - имал съм случаи с лоша връзка където при въртене на стартер тоя плюс се губи. Ако не ти светва пробна лапма на тоя край като си на стартер или контакт - пусни му един плюс от акумулатора и пробвай пак, само внимавай да подадеш плюса на средния край, не на двете комутации от компютъра успех
А за тестер - мн са тегави тия фордове за четене с не-форд тестер.. мигащ код евентуално..
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
Виж наистина нивото на захранване на бобината ако е ниско таблото други идеи нямам
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
захранването е като на акумолатора с половин волт по малко пробвах и с друга бобина(макар че е здрава) и все тая искра слаба едвам се осеща на прьста и изчезва маи сте се отказвам че ми загуби времето и днес пак а за бушонното таблото нямам схема точна ако няки помогне сте сам благодарен. един приятел вика форд и циганин особено зимата не ги тьрси за работа!
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
Ако имаш осцилоскоп виж първичното кво става с него ако не май си до тук или почваш да налучкваш
А за таблото не ти трябва схема просто го отвори и виж да няма разни окиси и огледай спойките това е и аз съм до тук
А за таблото не ти трябва схема просто го отвори и виж да няма разни окиси и огледай спойките това е и аз съм до тук
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
Здрасти, проблема на колата ти е в бушонното табло. Това е проблем на всички ескорти, започват да се губят тоците и не само към запалването, а навсякаде. Смени таблото и колата ще тръгне
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
благодаря за отзивите и помоща с тези фордове няколко пьти варвя по мьките и се оказва все таблото с бишоните и все си мисля че е то но незнам и не си го обеснявам как така напрежението на вторичната намотка зависи от него то или го няма или го има а то го има но е слабо пьк захранването до бобините е 6 и в режим на старт.
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
Ами от там се захранва и компа на инж.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
Явно вече колата трябва да иде на сервиз
Не се обиждай колега но аз смятам ,че така с изстрели и ровене в тъмното ще ти бъде доста трудно да се справиш с проблема ! Дори и да се справиш то после няма да разбереш от какво е било !
Достатъчно е да се погледне с осцилоскоп управлението на една от бобините и да се види кое всъщност пропада ,захранването или управлението (и в двата случая може да имаш ниско вторично напрежение) от там нататък решението е лесно
А ти си тръгнал да си губиш часове време за закачане на визи и елмове разни ,които с нищо няма да ти помогнат . Кво очакваш да ти изпише като грешка ?.... окислени маси към екуто ли ?
Поздрави !
Не се обиждай колега но аз смятам ,че така с изстрели и ровене в тъмното ще ти бъде доста трудно да се справиш с проблема ! Дори и да се справиш то после няма да разбереш от какво е било !
Достатъчно е да се погледне с осцилоскоп управлението на една от бобините и да се види кое всъщност пропада ,захранването или управлението (и в двата случая може да имаш ниско вторично напрежение) от там нататък решението е лесно
А ти си тръгнал да си губиш часове време за закачане на визи и елмове разни ,които с нищо няма да ти помогнат . Кво очакваш да ти изпише като грешка ?.... окислени маси към екуто ли ?
Поздрави !
КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: eskort 1.6 16 v zetec 97година
Провери всички кабели на ЕДИС-а за прекъсване или лоша връзка. По таблото с предпазителите проблема са лоши спойки-също често срещан проблем.