AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by Aspar »

Здравейте колеги , проблема е следния . Преди една година идва при мен ауди на 250 000 км. с шум в главите отварям капаците и картинката ясна испадали кубилици износени глави на повдигачи , кубилици , валове . Сменям всичко валове феби кубилици ае повдигачи ина . Колата отихва супер варви страхотия но след 25000 км отварям и изненадаааааа валове кубилици лешшшш :shock: . Всеки ще каже валовете са менте и аз така си помислих давам ги да им мерят твърдост перфектна значи няма мазане да ама не меря основно налягане 5.5 на празен ход като загрее пада на 3.0 бара супер меря налягане в главите 1.9 бара и не мърда . Разглобявам главите и меря хлабини абсолютно всичко в норми с изключение на 3 шийки които са 8 стотни но пак са в норми маслото е 10 w 40 мобил и се сменя на 6, 7 000 км, ремака е зацепен с инстромент и е абсолютно точно . Молбата ми е кам колегите механици ако се сетят нещо нека пишат мотора е масов и проблема също ще е полезно да дискотираме . Поздрави и успех на всички .
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by rangel1 »

:roll:
Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:14 pm, edited 1 time in total.
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by Aspar »

Напълно съм съгласен с теб но забравих да добавя че от 24 клапана има 10 които не са мръднали кубилиците и гърбиците са им като нови а на клапаните до тях износени и няма разлика в луфтове или нещо друго :shock: . все пак мазането е едно :)
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by rangel1 »

:roll:
Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:14 pm, edited 1 time in total.
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by BaHka »

Това е масов проблем при тия мотори. От завода производител не са изчислили мазителната уредба и до валовете на главите не достига нужното масло.
vrm
КОЛЕГА
Posts: 111
Joined: Wed Aug 12, 2009 10:13 pm
Location: холандия,хага

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by vrm »

Скоро правих такъв мотор на пасат 99г. afb.скъсан ремък след смяна само на 2000 км.
24-те кобилици,2-вата ляви вала,и три клапана строшени.Та работя си и се чудя, от къде се маже с масло контактната повърхност между кобилицата и вала?ми няма от къде,
инжинерна грешка.за този мотор,това е мое виждане,може би е подобре 5w/40 дори с риск течове и доливане!
Поздрави! :D
90% от проблема е от последния ремонт!
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by gt40 »

Не правя дизели, но колега има доста опит от 2.5 ТДИ и каза, че с най-оригинални части максимален ресурс е 120 х. км. А при него има купени от магазин и им знае историята. В Ауди също знаят, ама е пуснат и се правят резервни части.
Същия случай е с Фиат Браво/Брадва 1.4 12 клапанов, няма оцеляли валове.
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by VOLUMAX »

КТМ is the BEST fuck the rest !
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by rangel1 »

:roll:
Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:15 pm, edited 1 time in total.
NASKO12234
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
Location: Германия

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by NASKO12234 »

Смени марките АЕто не е оригинално със сигурност за ФЕБИто нямам добри отзиви . Когато купуваш купи всичко една марка .Не мисли че колкото по твърдо толкова по добре
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by Aspar »

rangel1 wrote:
Май колегата реши проблема ,хлабина в сглобка повдигач глава и пак стигаме до влошено мазане :roll: :roll: :roll:
Здравейте отново , според вас колко трябва да хлабината м/у водача и главата знам за този проблем отдавна и това беше първото нещо което мерих никъде по докоментите не дават колко трябва да е . За това ви питам като сте мерили какъв резолтат получавате .
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by rangel1 »

:roll:
Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:16 pm, edited 1 time in total.
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by Aspar »

Здравейте , абе не съм кибритлия :) , не ми се сърдете . Просто търся каде е проблема и да е очевидно да кажем тук проблема поради завишен луфт едикъдеси ето мерим 1.5 десета а то трябва да е максимом 1на десета . Повдигачите : на ръка несе усеща луфт а луфта е м/у 1на стотна и 1.9 стотни . Имам кълибар който е 11,998 в него повдигача влиза супер плътно а в главата много лесно . И си мисля да загрея добре двигатела да разглобя бързо и тогава да меря какво ще кажете .
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by rangel1 »

:roll:
Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:16 pm, edited 1 time in total.
NASKO12234
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
Location: Германия

Re: AUDI 2.5 tdi AFB износва валове и кубилизи

Post by NASKO12234 »

Колега искам и аз да разбера къде е проблема. На такъв мотор съм правил пълен основен ремонт преди 5-6 години но валове и кобилици не съм сменял-не бяха износени . След това съм отварял и други но такъв проблем не е имало .Порових в ЕТКАта там дават отгоре на главите отпред под разпр. вал без ангр. колело за ремака има клапан-КЛАПАН ОГРАНИЧЕНИЯ ДАВЛЕНИЯ. Не знам клапан ли е или е малък отвор като жиглиор- гледам го схематично. На други мотори съм го увеличавал поради увеличени хлабини. Относно това да го загрееш и разглобиш мисля че няма да разбереш хищо. По добре го загреи разглоби и прес масления датчик го надуи с въздух. Аз предполагам че проблема е в частите-или лошо масло. Само предполагам. Пиши как се движат нещата. УСПЕХ.
Post Reply