АУДИ 100 2.3 проблем с оборотите
АУДИ 100 2.3 проблем с оборотите
И на газ и на бензин имам проблеми с празния ход.Винаги гасне освен когато откача баипаса за тихите но тогава не са стабилни и повечето време стоят около 1200.Ако някои може да помогне да пише
audi 100
Байпаса е с 2 кабела и не знам да е пипана драселовата клапа
С малкото думи,казани за Аудито ми се струва,че отнякъде двигателя засмуква въздух под дросела.Няма да е зле да пишеш годината на колата или направо кода на мотора(вероятно NF).
Под гаснене какво точно имаш предвид-ако си играеш с дросела двигателя си държи обороти към 700,примерно,но като пуснеш клапата и изгасва; или двигателя изобщо не може да поддържа стабилни тихи обороти-притриса дори и с леко подадена газ?
Не мога да посоча слабо място из вмукателния тракт на този модел Ауди-пипал съм предимно 80 пак с КЕ-jetronic.Ама винаги може да се получи загуба на подналягане-сам се сещаш,че ако има притрисане на тихи обороти вероятно засмукването на въздух е някъде около дюзите или непосредствено преди съответните цилиндри.Ако ниските са достатъчно стабилни с подадена газ-проблема е по-нагоре по системата.
Предполагам това е всмук. колектор:
Също и това:
С две думи колкото повече неща опишеш за колата-какво и къде е пипано,кога се е появил проблема,готов ли си сам да пипаш по двигателя и т.н.- толкова по-голяма е вероятността да се реши проблема чрез виртуалния клуб. Иначе в сервиз става без много питане-все пак хората вадят пари и действат бързо...
Под гаснене какво точно имаш предвид-ако си играеш с дросела двигателя си държи обороти към 700,примерно,но като пуснеш клапата и изгасва; или двигателя изобщо не може да поддържа стабилни тихи обороти-притриса дори и с леко подадена газ?
Не мога да посоча слабо място из вмукателния тракт на този модел Ауди-пипал съм предимно 80 пак с КЕ-jetronic.Ама винаги може да се получи загуба на подналягане-сам се сещаш,че ако има притрисане на тихи обороти вероятно засмукването на въздух е някъде около дюзите или непосредствено преди съответните цилиндри.Ако ниските са достатъчно стабилни с подадена газ-проблема е по-нагоре по системата.
Предполагам това е всмук. колектор:
Също и това:
С две думи колкото повече неща опишеш за колата-какво и къде е пипано,кога се е появил проблема,готов ли си сам да пипаш по двигателя и т.н.- толкова по-голяма е вероятността да се реши проблема чрез виртуалния клуб. Иначе в сервиз става без много питане-все пак хората вадят пари и действат бързо...