sequential или full group за инжектори работещи 2x2
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Колко ще са максимално възможните времена на газовите инжектори при 5000-6000 оборота след като работят 2х2 на последователно. Защото при фул груп на всеки 2 бензинови импулса има един газов а сега на всеки 1 бензин импулс има 1 газов.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Таванът при секуенциално впръскване е около 22 мс. Нататък ме мързи да мисля...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Ами то ние си направихме темата такава,което не мога да проумея защо.ipivan написа:Тази тема станаааа........
Искам да видя следващия "колега",като пита как да си махна софтуерно филтъра за твърди частици сам,че майсторите са некадърници....какво ще му чуят ушите...
Във всеки гараж се монтират вече ГИ и отчасти и ние сами сме си виновни.Е има разлика между монтаж и слагане,но схванахте какво имам предвид.
Към колегата лелемале:Уцелил си колеги ,които не са ти свършили работа,но аз лично бих потърсил професионалисти,които да ти свършат нещата за час-2 и да забравиш.Основните правила за монтаж на ГИ при теб не са спазени,отделно Субарото не е стока,отделно ГИ,който си монтирал не е оптималния.Съвсем добре си сетил да питаш,за тъпия компютър дали не открива сам реда на работа и начин на впръскване.Има такива ,които го правят...твоят не е от тях.С настройката ще се справиш някак,но в никакъв случай перфектно.
Накрая от четене ще станеш по-голям разбирач,от тия дето са ти я сложили и ще загубиш една година в глупости.
Това си е лично мое мнение и не те обвързвам с него.Тук си помагаме за разни детайли и чат пат на новобранци колеги,но общо взето не ги учим как се върти коляновия вал и защо реда на работа е обратен.Ако искаш да научиш нещо от АБ,чети руските форуми.
Приведи си автомобила в идеално техническо състояние и тогава се занимавай с газовата уредба...или занимавай някого.
Току що разцъках един Форестър на 560км.Е няма такава кола.....От магазина са забранили да се юрка докато не мине разработката,но аз го понатиснах .Лошата новина е че с навлизане на електрониката....тия трибуквените системи,нещата отиват на зле поне според мен.Карал съм Оутбек и стария Форестър,изцедена Импреса,общо взето всичко от онова време.Не очаквах ,че толкова зле ще се представи на сняг последния модел.....иначе комфорт,екстри стойка ,визия перфектни,ама ако излезеш от коловоза
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Да колега прав си но при мен стана като в хазарта не се ли откажеш в началото после е много трудно. От това да си ремонтирам сам колата малко си намразих старата кола(хонда) но вече оценявам труда на другите, проблема е да намериш подходящия човек(сервиз) които да ти свърши работа. При газовите уредби е по лесно да намериш читав но с монтьорите не е така
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Ловато има функция за добавяне на бензин и да преминава на бензин над зададени от майстора обороти.lelemale13 написа:Колко ще са максимално възможните времена на газовите инжектори при 5000-6000 оборота след като работят 2х2 на последователно. Защото при фул груп на всеки 2 бензинови импулса има един газов а сега на всеки 1 бензин импулс има 1 газов.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Тази функция за бензина я мислих но аз спирам помпата оставил съм си едно копче за да я пусна при нужда но дали ще реагирам достатъчно бързо(в критична ситуация) да го натисна не знам.
Менюто не ми е много ясно на мен ми се струва че са 3 начина за решаване на проблема с изнемогването на газовата рейка? В момента мисля че съм го изключил, по дифолт е включено.
Split fuel функцията я мислих и разбрах че редува бензиновите инжектори и пръска по веднъж с един на всеки няколко газови импулса(според процента бензин). При 1%бензин парите са незначителни а бензиновите инжектори не се запушват с времето.
Но за тази цел не трябва да спирам бензиновата помпа и малко се колебая дали да не си я оставя включена.
Менюто не ми е много ясно на мен ми се струва че са 3 начина за решаване на проблема с изнемогването на газовата рейка? В момента мисля че съм го изключил, по дифолт е включено.
Split fuel функцията я мислих и разбрах че редува бензиновите инжектори и пръска по веднъж с един на всеки няколко газови импулса(според процента бензин). При 1%бензин парите са незначителни а бензиновите инжектори не се запушват с времето.
Но за тази цел не трябва да спирам бензиновата помпа и малко се колебая дали да не си я оставя включена.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря Авг 01, 2012 6:51 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Казах го преди казвам го и сега: Има технически предписания който се СПАЗВАТ, няма да откриете топлата вода. Колеги ще ви кажа едно нещо, трябва да се поддържаме а не да слушаме как колегите са некадърни... този пич казва че някой си е некадърен, ОК обаче утре ще го каже и за вас без да се замисли... угодия няма
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Не съм казвал че са некадърници, доста млади бяха едното момче се справяше доста добре но другото момче което основно се занимаваше с монтажа явно сега се учеше. Сега като анализирам нещата ако си бях сменил свещите сигурно нямаше да се вкарам в този филм вярно оборотите щяха да ми играят(не знам дали това дига разхода)angeltsankov написа:Казах го преди казвам го и сега: Има технически предписания който се СПАЗВАТ, няма да откриете топлата вода. Колеги ще ви кажа едно нещо, трябва да се поддържаме а не да слушаме как колегите са некадърни... този пич казва че някой си е некадърен, ОК обаче утре ще го каже и за вас без да се замисли... угодия няма
Важно е да видят настройките в движение и при необходимост да донастроят това щеше да ми спести второто идване заради по лошото вървене не трябва да се поддържате(прикривате грешките) а да се учите от тях, все пак материята не толкова сложна и лесно може да станете доста добри . Към хората които четат темета винаги изисквайте проверка на настройката в движение, това може да стане и като се отиде втори път за проверка и донастройка когато мембраните са олегнали.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Абе тия мембрани да не са "гроб", че да "олягат"?
Що се отнася до настройките... напълно си прав, че трябва да се правят в движение. Друг начин няма.
Баси, за какво второ идване става дума? Оборудване на автомобил с АГУ (инжекцион) от 3 до 5 дни, в зависимост от сложността на изпълнение (работя САМ, за да няма други виновни), като последния е за проверка какво се случва на студен двигател и се внасят необходимите корекции по температура, и се прави финална настройка на пътя... Моите клиенти ги виждам само за смяна на филтри или дефектирал компонент...
Що се отнася до настройките... напълно си прав, че трябва да се правят в движение. Друг начин няма.
Баси, за какво второ идване става дума? Оборудване на автомобил с АГУ (инжекцион) от 3 до 5 дни, в зависимост от сложността на изпълнение (работя САМ, за да няма други виновни), като последния е за проверка какво се случва на студен двигател и се внасят необходимите корекции по температура, и се прави финална настройка на пътя... Моите клиенти ги виждам само за смяна на филтри или дефектирал компонент...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Не е гроб но някой газаджии не са съгласни мисля че при повечето или някой изпарители има малка промяна на налягането, предполагам незначителна.
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
темата стана нещо като бате енчо и кой е по по най и повече. с пръдня боя не става, старо правило на римската империя затова се градят градежите от камъни става и с ОСБ, ама с камъни е по трайно.
когато газовата не може да покрие празния ход и пълното натоварване едновременно значи работата е куца нали? довпръскването на бензин спасява, но е компромис. спирането на бензиновата помпа е неясен ход, т.е. с неясна цел, може би да се разсъхнат бензинопроводите или що ли? или се пести ресурса на изветрелия бензин
надежден начин за проверка хлабина на клапани (в случая на ръчно регулируеми такива) е с луфтомерна пластина, описано е в "аз ремонтирам москвич" или "аз ремонтирам субару", в основни линии текста е един и същи.
всички други методи са малко бошлаф работа, неслучайно въпросния параметър се нарича "топлинна хлабина" т.е. функция е на загряването на двигателя и самите клапани, и съответно производителя постановява метод за проверка и регулиране (топъл/ студен двг и т.н.)
а ако колегата не знае с какво впръскване му е субаруто, вярвам с малко четане ще си изясни (не професорствам, аз също не знам, ако знаех щях да споделя)
п.п. ако човек загуби една година, намери решение на проблем, което е убегнало на други, и натрупа знания, без значение полезни или не, за мен това не е загубено време. вярвам всеки от нас се е срещал(не употребявам сблъскал ) с клиенти по-подготвени от него, на такива хора свалям шапка за знанията и мога да се лиша от хонорар когато не го заслужавам, за мен това е част от играта.
и конкретно за случая - лелемале се е хванал да си решава проблема, повечето изпарители си променят налягането като "улягат" но наистина незначително далеч по голяма е промяната на реакцията на "инжекторите" когато улягат те, има и по неулягащи, но цената има на брой е доста по висока от на стандартна четворка, затова и дискусиите по темата елегантно заобикалят въпроса и се свеждат до "как да преборим непреборимото", или "какъв ГИ да избера за колата си от 1500 лв." макар че адекватен отговор не съществува
успех на всички и ви стискам палци
когато газовата не може да покрие празния ход и пълното натоварване едновременно значи работата е куца нали? довпръскването на бензин спасява, но е компромис. спирането на бензиновата помпа е неясен ход, т.е. с неясна цел, може би да се разсъхнат бензинопроводите или що ли? или се пести ресурса на изветрелия бензин
надежден начин за проверка хлабина на клапани (в случая на ръчно регулируеми такива) е с луфтомерна пластина, описано е в "аз ремонтирам москвич" или "аз ремонтирам субару", в основни линии текста е един и същи.
всички други методи са малко бошлаф работа, неслучайно въпросния параметър се нарича "топлинна хлабина" т.е. функция е на загряването на двигателя и самите клапани, и съответно производителя постановява метод за проверка и регулиране (топъл/ студен двг и т.н.)
а ако колегата не знае с какво впръскване му е субаруто, вярвам с малко четане ще си изясни (не професорствам, аз също не знам, ако знаех щях да споделя)
п.п. ако човек загуби една година, намери решение на проблем, което е убегнало на други, и натрупа знания, без значение полезни или не, за мен това не е загубено време. вярвам всеки от нас се е срещал(не употребявам сблъскал ) с клиенти по-подготвени от него, на такива хора свалям шапка за знанията и мога да се лиша от хонорар когато не го заслужавам, за мен това е част от играта.
и конкретно за случая - лелемале се е хванал да си решава проблема, повечето изпарители си променят налягането като "улягат" но наистина незначително далеч по голяма е промяната на реакцията на "инжекторите" когато улягат те, има и по неулягащи, но цената има на брой е доста по висока от на стандартна четворка, затова и дискусиите по темата елегантно заобикалят въпроса и се свеждат до "как да преборим непреборимото", или "какъв ГИ да избера за колата си от 1500 лв." макар че адекватен отговор не съществува
успех на всички и ви стискам палци
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря Авг 01, 2012 6:51 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Предлагам да си отворите сервиз Много е пичовско да оплюеш някой който не може да се защити (да беше казал имам желание да се науча, телефона щях да си дам и да ти обясня). Аз ходя през 3 месеца на обучение и доста ми се губи (не е като на хартия) Италианеца стой цяла седмица и звани постоянно в лабораторията, но материята не е труднаlelemale13 написа: все пак материята не толкова сложна и лесно може да станете доста добри
Може да си много добър като електротехник, обаче ТОВА НЕ Е САЛАМ - РЕЖЕШ И ЯДЕШ!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Ако имаш в предвид моето мнение ще отговоря. Не ми е целта да си правя реклама, хората, които ме познават са ме оценили... Исках да кажа какъв е според мен начинът да се работи и клиентът да е доволен от краиния резултат, без да се налага да се връща многократно за корекции.ogromnii написа:темата стана нещо като бате енчо и кой е по по най и повече...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
не, нямам пред вид теб, просто се разводни много разговора, клапани млапани, фул не фул въобще теория на двг и агу
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон Ное 16, 2009 12:49 pm
Re: sequential или full group за инжектори работещи 2x2
Старах се да бъда обективен а не да ги оплювам. Сигурен съм че като се навлезе в материята нещата се усложняват(и разбираш колко малко знаеш но все пак не е толкоз сложно) но аз съм да кажем не достатъчно доволен не от тънкостите на професията а от по основните неща а и субарото от тези години няма нищо по особено освен че иска бързи инжектори.
Да се уча на вашето професия нямам никакво желание така по трудния начин съм научил много неща но вече ми писна омръзна не си струва. Моята история почна с една фабрична газова която не намерих кой да оправи, и накрая се хванах сам и почти я оправих но не съвсем.
Наистина инжекторите доста са си променили параметрите с времето и виждам че и да си бях сменил свещите на време пак щях да стигна до тук просто си трябва бърза рейка но аз от доста години съм спокоен шофьор и много рядко я вкарвам в толкова високи обороти че инжекторите да изнемогват и то за съвсем малко.
Ако има кой да заключи темата няма да сбърка а ако реши че няма нищо ценно в нея няма да се разсърдя и да я изтрие.
Да се уча на вашето професия нямам никакво желание така по трудния начин съм научил много неща но вече ми писна омръзна не си струва. Моята история почна с една фабрична газова която не намерих кой да оправи, и накрая се хванах сам и почти я оправих но не съвсем.
Наистина инжекторите доста са си променили параметрите с времето и виждам че и да си бях сменил свещите на време пак щях да стигна до тук просто си трябва бърза рейка но аз от доста години съм спокоен шофьор и много рядко я вкарвам в толкова високи обороти че инжекторите да изнемогват и то за съвсем малко.
Ако има кой да заключи темата няма да сбърка а ако реши че няма нищо ценно в нея няма да се разсърдя и да я изтрие.