Проблем с КТС540

- скенери<br>
- осцилоскопи<br>
- газоанализатори<br>
- мултиметри<br>
- други
Post Reply
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Проблем с КТС540

Post by venelek »

Здравейте.
От известно време имам проблеми с въпросния скенер.Пускам го да сканира и ми изписва следния надпис

Image

Взех от колега 16 пиновия ОБД кабел и го смених но не е от него.Проблема не е постоянен,но взе да зачестява.
Някой имал ли е такъв проблем?Къде ще ме посъветвате да го изпратя за евентуален ремонт.
Благодаря.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1719
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Проблем с КТС540

Post by bobolin4o »

Разменете си с колегата и мултиплексорите за известно време.
Оная кутийка от долната страна, с двете щипки, става за секунди...
Поздрави!
TuningMaster Image
0887 704 900
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: Проблем с КТС540

Post by venelek »

И аз на там клоня.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: Проблем с КТС540

Post by venelek »

Преди около 3 месеца преинсталирах компа и от тогава проблем не съм имал.Не вярвах ,че може да е заради софта,но...
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Anton
Posts: 23
Joined: Mon Oct 06, 2008 4:52 pm
Location: Добрич

Re: Проблем с КТС540

Post by Anton »

Мултиплессора на 540 не прави проблем, това беше проблем при 520, възможните проблеми са два кабела на 540 имам предвит за самата OBD букса при използване на рено, форд и опел се повреждат самите пинове, погледни буксата от предната страна дали всички пинове са с еднаква дължина, имам в предвит всички без 4 и 5, някой от пиновете потъват на вътре и не контактуват добре, просто ги издърпваш с тънки клещи, отваряш буксата и запълваш задната страна с фокси пол, но не за метал, за пластмаса. другото за софта са го написали колегите къртиш всичко с програма за пълно изтриване на регистрите иначе някои остават и пак може да имаш проблем. Давам телефон за връзка понеже докато пиша се сещам за трети, но е труден за писане 0888 307 191
Post Reply