Bosch VP-37 / Горивна порция
Публикувано на: Пет Юли 20, 2018 2:25 pm
Здравейте Колеги, не съм писал от доста време но все още ме мъчи един проблем с Jeep Grand Cherokee 3.1TD който не е толкова належащ за мен, но все пак си ме "гложде" така да се каже и искам да му намеря решение. Нямам възможност за диагностика на конкретния автомобил, а и в близост до мен няма кой да ми свърши работа .А ме интересува начина на изчисление на така наречената "Горивна порция" или подаваното гориво за горивен такт, искам да знам какви сигнали влизат в тези сметки от "умната" дюза ли? Доста търсих и по руски и англоезични форуми, има информация за конкретната помпа но никъде не е посочено как става определянето на порцията. Автомобила върху който се упражнявам е Jeep Grand Cherokee 3.1 TD. Знае ли някой например чрез аналогово измерване (Считайте мултимер и осцилоскоп) на даденият сензор (Било то "умната" дюза) Мога ли да намеря т.н. съотношение на изходния сигнал и горивната порция . Целта е да се закрепи в приемливи граници за да се докара разхода и мощността в определени нива (Сега е много над нормата). Ако някой има повече информация за помпата и по-точно за "електронното" или електромагнитното й управление като начин на работа и разпиновка на главата (Термосензор, HDK сензор, Намотки) Както и конкретни стойности на захранващи напрежение съпротивления и т.н. Всяка информация за този тип помпи BOSCH VP36,VP37 относно електрическата част ми е добре дошла. За BOSCH VP44 Има изписано доста, и то изчерпателна информация както и видеоуроци но това не ме касае. Много ще съм Ви благодарен. Цялата операция искам да я направя от чист "Спортен интерес", автомобилът е мой, не целя да разваля нечия кола или печалба за целта надявам се да ме разберете.