GL420 cdi интересн проблем с палене
Публикувано на: Съб Мар 02, 2019 9:38 am
Здравейте колеги. въпросния джип дойде с блокирал мотор вихрови клапи и съответно в авариен режим. Смених актуатора, почистих му колектора беше пълно със нагар това е ясно.
Запалих я всичко нормално няма грешки, нулирах му адаптациите на егр,дебитомер и го издадох.
И на другия ден ми идва на платформа колата пали и гасне на 2рата секунда.
Започвах да го гледам - по време на старта за 2 секунди дига 330бара (зададено също толкова) пали и веднага гаси , като налягането не се разпада веднага а пада плавно от 300 надолу с падане на обороти на мотора. Няма записани грешки в мотора, ezs или преден sam.
Какво успях да премеря петък -
Максимално налягане на помпата с тестер за CR - 1600 на първо завъртане. - помпата оптпада
Помпа в резервоара малко под 4бара след филтъра преди CR
Смених дозатора + регулатор - няма ефект.
Обратно на дюзите по време настарт и по време на гаснене - няма течове
Обороти + синхронизация има по време на старт и дори след като угасне и мотора още се върти синхронизацията я има.
Егр + даунпаип - разкачени са. не е от тях - проверено за задъден дпф или блокирал егр
Какво открих - ако започне да върти на стартер и съм стиснал горивото след филтъра (помпата CR остава без гориво) и върти 2 -3 секунди без налягане в реила , веднага пускам маркуча -горивото влиза в помпа CR и колата пали и работи БЕЗ ДА МЕНИ НАЛЯГАНЕ ! Така я карах 40км без да гася и и направих регенерация за всеки случай. В момента в който я огасих пак същия проблем, върти пали и гасне и има всичко налягане,обороти , синхронизация и разрежения от EZS за старт и клема 15.
Шах и мат ! За целия петък това установих, помагайте че се изчерпвам. В момента съм свалил дюзите и днес са на стенд.
Запалих я всичко нормално няма грешки, нулирах му адаптациите на егр,дебитомер и го издадох.
И на другия ден ми идва на платформа колата пали и гасне на 2рата секунда.
Започвах да го гледам - по време на старта за 2 секунди дига 330бара (зададено също толкова) пали и веднага гаси , като налягането не се разпада веднага а пада плавно от 300 надолу с падане на обороти на мотора. Няма записани грешки в мотора, ezs или преден sam.
Какво успях да премеря петък -
Максимално налягане на помпата с тестер за CR - 1600 на първо завъртане. - помпата оптпада
Помпа в резервоара малко под 4бара след филтъра преди CR
Смених дозатора + регулатор - няма ефект.
Обратно на дюзите по време настарт и по време на гаснене - няма течове
Обороти + синхронизация има по време на старт и дори след като угасне и мотора още се върти синхронизацията я има.
Егр + даунпаип - разкачени са. не е от тях - проверено за задъден дпф или блокирал егр
Какво открих - ако започне да върти на стартер и съм стиснал горивото след филтъра (помпата CR остава без гориво) и върти 2 -3 секунди без налягане в реила , веднага пускам маркуча -горивото влиза в помпа CR и колата пали и работи БЕЗ ДА МЕНИ НАЛЯГАНЕ ! Така я карах 40км без да гася и и направих регенерация за всеки случай. В момента в който я огасих пак същия проблем, върти пали и гасне и има всичко налягане,обороти , синхронизация и разрежения от EZS за старт и клема 15.
Шах и мат ! За целия петък това установих, помагайте че се изчерпвам. В момента съм свалил дюзите и днес са на стенд.