Страница 1 от 3

ESI[Tronic] инфо

Публикувано на: Съб Юли 02, 2005 10:05 pm
от iordandotchev
Ще се опитам да Ви запозная с новостите в софтуера.

Моля да споделяте своите впечатления и проблеми с него.

Повече информация ще дам през следващата седмица.

Публикувано на: Вто Юли 05, 2005 3:51 pm
от Iordan.Dotchev
ESI[tronic]-инфо 2005/3


1. Ново съдържание във версия 2005/3 на ESI[tronic]

1.1. Нови SIS-инструкции в 2005/3
1.2. Нов диагностичен софтуер за управляващи блокове в 2005/3
1.3. Съдържание и физически артикулни номера на версия 2005/3

2. Нови особености на ESI[tronic] версия 2005/3

2.1. Конфигуриране на мерните единици

3. Актуално за ESI[tronic] версия 2005/3

3.1. Отделно поръчване и отключване на ESI[tronic] S
3.2. ESI[tronic]-Обучаваща програма на 22 езика върху актуализиращото DVD


1. Ново съдържание във версия 2005/3 на ESI[tronic]

1.1. Нови SIS-инструкции в 2005/3

За версия 2005/3 на ESI[tronic] са преработени или създадени SIS-инструкции за 12 602 превозни средства. Броят на инструкциите по марки е както следва: Audi (3056), VW (2455), Mercedes Benz (1350), Renault (744), Ford (687), BMW (538), Seat (496), Peugeot (475), Opel (358), Mitsubishi (276), Vauxhall (239), Volvo (226), Fiat (253), Citroën (218), Mazda (210), Skoda (191), Alfa Romeo (184), Toyota (104), Saab (67), Rover (63), Honda (58), Lancia (46), Iveco (40), Crysler (32), MAN (31). Към тези числа се добавят и множество други марки, за които бройката на новите SIS-инструкции е под 30.
Пълният списък на превозните средства можете да откриете в лайсната с менюта, в меню “?”, подменю “Списък пр. средства”, подменю ,,SIS инструкция за търсене на повреди”. След избор на тип превозни средства се появяват всички марки. Под рубриката “Neu” ще откриете превозните средства, които са новодобавени в настоящата версия на ESI[tronic].




1.2. Нов диагностичен софтуер за управляващи блокове в 2005/3

Във версия 2005/3 е добавен новосъздаден и преработен изпитвателен софтуер, общо за 1986 превозни средства. При диагностиката този път е наблегнато на:

 Въздушни възглавници, портал диагностичен / шинни системи, паркпилот – контрол на разстоянието при паркиране (PDK) зад автомобила, централно електронно управление, измервателна екипировка на арматурното табло, отопление / климатична система климатроник, шаси / управление, електромеханично сервоподпомагане на управлението и управление Simos на двигателя, както и Motronic M при VW (745),

 Въздушни възглавници и управление Simos на двигателя, както и Motronic M при Audi (382)
 Въздушни възглавници и управление Simos на двигателя при Seat (193)
 Управление на скоростната кутия и на двигателя при BMW (148)
 Управление Motronic ME на двигателя, система за безопасност Електронна Програма за Стабилност ESP, както и сензор за ъгъла на завъртане на волана при Volvo (133)
 Въздушни възглавници и управление Simos на двигателя при Škoda (71),
 Въздушни възглавници и управление на скоростната и разпределителна кутия при Mercedes-Benz (71).
 Въздушни възглавници и управление ITMS на двигателя при Daewoo (56),
 Управление Motronic M на двигателя и аудио информация на водача при Opel (33).

С настоящата актуализация към изпитвателния софтуер са дабавени за първи път езиците БЪЛГАРСКИ, хърватски и корейски.

1.3. Съдържание и каталожни номера на информационните носители при версия 2005/3

Версия 2005/3 се предлага общо върху 2 DVD-та: DVD U (Арт. № 1 987 729 605) и DVD TD (Арт. № 1 987 729 606). Актуализиращото DVD U съдържа пълните информационни модули A, B, C, D, E, F, K, M, S, P, W. Клиентите на Сервизната система получават допълнително и DVD TD, съдържащо информационния масив TecDoc. Моля, уверете се, че първо е инсталирано ESI[tronic] DVD U, преди да сложите DVD TD в DVD-устройството на компютъра.

При настоящото осъвременяване данните от носителя DVD U зелен, с арт. № 1 687 370 279 за клиентите, притежаващи FSA 720/740 са интегрирани в данните на DVD U (Арт. № 1 987 729 605), като по този начин носителят DVD U зелен, с арт. № 1 687 370 279 отпада.

2. Нови особености на ESI[tronic] версия 2005/3

2.1. Конфигуриране на мерните единици

От версия 2005/3, потребителят вече може да предприеме и конфигуриране на мерните единици. Това става посредством избиране на картотечна карта „Мерни единици” от пункт „Дефинирано от потребителя” на менюто „Настройки”. Конфигурирането на мерните единици може да се извърши в рамките на новосъздадените инструкции (инструкции с индекс xxx60000, напр. OPE60007 – Управление на двигател Simtec 71 при Bosch-Кодов № OPE 579) или докато се намирате в диагностичните програми за KTS 5xx/650.


Фиг. 1: Карта „Мерни единици”


Фиг. 2: Пример за конфигуриране на мерните единици при KTS 5xx/650


3. Актуални теми при ESI[tronic] версия 2005/3

3.1. Отделно поръчване и отключване на ESI[tronic] S

До сега информационният модул S се употребяваше единствено във връзка със Сервизната система. От настоящото осъвременяване нататък разделът S (пакетът автосервиз, технически преглед и консумативи) вече може да бъде поръчван и отключван отделно, под арт. № 1 987 729 022. ESI[tronic] S предлага:

 Пълна информация за номенклатурата на автосервиза (резервни части, разход и наличност на масла и смазочни материали), както и сервизни интервали, с прилежащите им срокове за техническите прегледи,
 Допълнителни функции, като:
o “склад” за масла и смазочни материали
o администриране на бази данни с адреси на клиенти и доставчици
 Многобройните функции на един модерен софтуер за управление на стоково стопанство тип “all inclusive”,
 Оптимизация на функциите чрез интерфейс към системи за управление на стоковото стопанство (DDE, COM). По този начин например има възможност за свързване на всички съставни на техническия преглед (рез. части и часове труд) към система за управление на стоково стопанство.


Фиг. 3: Пример сервизни интервали


3.2. ESI[tronic] – обучаваща програма на 22 езика, върху актуализиращото DVD

Във версия 2005/3 на софтуера ESI[tronic] отново можете да откриете актуалната обучаваща програма ESI[tronic] Trainer. Тя е на 22 езика и безплатна за всички клиенти. Можете да откриете обучаващата програма в лайсната с менюта, в меню „?”, подменю “ESI[tronic] Trainer”.


Фиг. 5: Въвеждащия прозорец на ESI[tronic] Trainer

ESI[tronic] Trainer и за в бъдеще ще може да се поръчва върху отделно CD. Поръчката на обучаващата програма може да се извърши под Арт. № 1 987 729 688.
По същата процедура можете да поръчате ESI[tronic] Trainer заедно с демонстрационното DVD под Арт. № 1 987 728 232.



Роберт Бош ЕООД
„Автомобилно оборудване”

Публикувано на: Вто Юли 05, 2005 8:08 pm
от SENNA
EБАСИ ЯКАТА РЕКЛАМА ! :shock:

Публикувано на: Чет Юли 07, 2005 6:15 am
от Vaklin
И сега остава да вадим кинтите или как???

Ние сме бедни момчете, другарю Бош!

Публикувано на: Чет Юли 07, 2005 3:29 pm
от hristo
Браво !!! Това е точна информация.Ако има и ценова листа всеки ще може да си направи сметката.

Публикувано на: Чет Юли 07, 2005 7:50 pm
от Markony
Чакаме промоцията по-точно да си кажем,като съберем пари4ки за КТС520,тогава ще ни излезе без пари :D

Публикувано на: Пет Юли 08, 2005 12:00 am
от kirito
кога 6те има промоциа???????
пари4ки сам сабралллллл.....

Публикувано на: Пет Юли 08, 2005 7:39 am
от Markony
kirito написа:кога 6те има промоциа???????
пари4ки сам сабралллллл.....
Данчо,виж направи отстъпка на човека......4 години събира пари4ки за КТС

Публикувано на: Пет Юли 08, 2005 7:02 pm
от Iordan.Dotchev
A - Автооборудване 1 987 729 002 - 101,00 лв
B - Нормовремена 1 987 729 020 - 506,00 лв
C - Диагностика и търсенена повреди
Service Informations System (SIS)
O C1 SIS управление двигател бензин 1 987 729 201 - 476,00 лв
O C2 SIS управление двигател дизел 1 987 729 202 - 334,00 лв
O C3 SIS спирачки 1 987 729 203 - 304,00 лв
O C4 SIS (C1 + C2 + C3) 1 987 729 204 - 942,00 лв
CAS-KTS-диагностика и SIS
O C6 KTS5хх/650 бензин + SIS управление двигател бензин 1 987 729 206 - 608,00 лв
O C7 KTS5хх/650 дизел + SIS управление двигател дизел 1 987 729 207 - 608,00 лв
O C8 KTS5хх/650 спирачки + SIS спирачки 1 987 729 208 - 608,00 лв
O C9 KTS5хх/650 + SIS комплект (C4+C12) 1 987 729 209 - 1487,00 лв
KTS-диагностика
O C12 KTS5хх/650 (диагностичен софтуер) 1 987 729 212 - 810,00 лв
Комбинации на KTS-диагностика и SIS
O C14 KTS5хх/650 бензин + дизел, SIS бензин и дизел 1 987 729 214 - 1216,00 лв
O C15 KTS5хх/650 бензин + спирачки, SIS бензин и спирачки 1 987 729 215 - 1216,00 лв
O C16 KTS5хх/650 дизел + спирачки, SIS дизел и спирачки 1 987 729 216 - 1216,00 лв
D - Резервни части дизел 1 987 729 012 - 338,00 лв
E - Резервни части електро 1 987 729 018 - 152,00 лв
F - Архив електрочасти 1 987 729 021 - 101,00 лв
M - Механика(Autodata) 1 987 729 250 - 880,00 лв
P- Електросхеми на комфортни системи в автомобила 1 987 729 042 - 658,00 лв
K - Ремонтни технологии
O K1 Ремонт агрегати - дизел 1 987 729 261 - 769,00 лв
O K2 Ремонт агрегати - стартер/генератор 1 987 729 262 - 355,00 лв
O K3 Ремонт агрегати - дизел + стартер/генератор 1 987 729 263 - 966,00 лв
W - Регулировъчни стойности дизелови помпи 1 987 729 032 - 715,00 лв
ZW - Регулировъчни стойности Zexel 1 987 729 061 - 462,00 лв
ZD - Резервни части Zexel 1 987 729 059 - 132,00 лв
A,B,TD1,TD2,S - Сервизна система 1 987 729 252 - 966,00 лв

Цените са за една година без ДДС
Съжалявам за формата, но оригиналният файл няма как да го прикача.

Публикувано на: Пет Юли 08, 2005 7:07 pm
от Iordan.Dotchev
SENNA написа:EБАСИ ЯКАТА РЕКЛАМА ! :shock:
:oops: Не е реклама а самата истина. На всяко тримесечие излиза по един такъв ъпдейт.
:lol: Това е и причината да си миля че си струва да си абонат.

Публикувано на: Вто Юли 12, 2005 6:02 am
от Vaklin
Iordan.Dotchev написа:
SENNA написа:EБАСИ ЯКАТА РЕКЛАМА ! :shock:
:oops: Не е реклама а самата истина. На всяко тримесечие излиза по един такъв ъпдейт.
:lol: Това е и причината да си миля че си струва да си абонат.
Със закъснение от едно тримесечие излиза и един генератор на ключове за такъв ъпдейт. Няма мотивация ... няма-а :(

Виж ако искаш да ни зарибиш поразтърси нещица втора употреба на тънички пари. Мен примерно биха ме интересували някои кабелчета от KTS, скобите за някой стенд за регулировка на преден мост (останалото ще си го направя сам) и т.н.

Ние сме хора бедни и не можем да платим 506 лева без ДДС за нормочасове. Защото като ти докарат 15 годишен OPEL който трябва да му грееш гайките с оксижен и да ти пикам и на нормите и на часовете! 15 лева на час и както дойде! Ако не му изнася на клиента да ходи при друг с норми, часове и нормочасове.

Публикувано на: Вто Юли 12, 2005 6:06 am
от Vaklin
Забравих да добавя, че и методиката на ремонт с последователна подмяна на елементи съгласно фирмените ръководства за ремонт не е приемлива за други освен за гаранционните сервизи. И по този повод на беднотора като нас му трябва МНОГО информация. Това от което се нуждая като информация при ремонта, ако реша да го купя, просто вече няма смисъл да се занимавам с ремонт. Направо ще трябва да ходя да чукам камъни, осъден за неплатени дългове :)

Публикувано на: Вто Юли 12, 2005 5:53 pm
от SENNA
Vaklin написа:
Iordan.Dotchev написа:
SENNA написа:EБАСИ ЯКАТА РЕКЛАМА ! :shock:
:oops: Не е реклама а самата истина. На всяко тримесечие излиза по един такъв ъпдейт.
:lol: Това е и причината да си миля че си струва да си абонат.
Със закъснение от едно тримесечие излиза и един генератор на ключове за такъв ъпдейт. Няма мотивация ... няма-а :(

Виж ако искаш да ни зарибиш поразтърси нещица втора употреба на тънички пари. Мен примерно биха ме интересували някои кабелчета от KTS, скобите за някой стенд за регулировка на преден мост (останалото ще си го направя сам) и т.н.

Ние сме хора бедни и не можем да платим 506 лева без ДДС за нормочасове. Защото като ти докарат 15 годишен OPEL който трябва да му грееш гайките с оксижен и да ти пикам и на нормите и на часовете! 15 лева на час и както дойде! Ако не му изнася на клиента да ходи при друг с норми, часове и нормочасове.
МНОГО ДОБРЕ КАЗАНО :( :?

Публикувано на: Вто Юли 12, 2005 7:43 pm
от Iordan.Dotchev
Vaklin написа:Забравих да добавя, че и методиката на ремонт с последователна подмяна на елементи съгласно фирмените ръководства за ремонт не е приемлива за други освен за гаранционните сервизи. И по този повод на беднотора като нас му трябва МНОГО информация. Това от което се нуждая като информация при ремонта, ако реша да го купя, просто вече няма смисъл да се занимавам с ремонт. Направо ще трябва да ходя да чукам камъни, осъден за неплатени дългове :)
Нещо не сме се разбрали :wink:
методиката за ремонт не касае фирмените сервизи или нормовремената, въпреки че имаме и такава информация в софтуера. става въпрос за инструкции за отстраняване на грешка установена при диагностиката. При ремонта важен е опита и данните за сравнение и ако ги нямаш или имаш едно от двете, ти трябва нашата технология за ремонт "SIS - инструкция", която ти помага да се ориентираш.

По-кратко казано пести ти време, демек изкарва пари, за да не чукаш камъни. :lol:

Публикувано на: Чет Юли 14, 2005 8:36 pm
от hristo
Наистина ще бъде добре да се направи и борса за диагностична апаратура втора употреба.
Няма никаква реклама.Това е информация за всички.