Страница 5 от 6

Re: Romano проблем

Публикувано на: Съб Апр 26, 2014 10:17 am
от 328iT
. сбърках темата ..

Re: Romano проблем

Публикувано на: Съб Апр 26, 2014 11:01 am
от bobolin4o
328iT написа:Малко е встрани от темата на колегата, но..
не мога да се свържа към газовата, а трябва да си я донастроя,
явно при последното посещение в сервиза са сменили софта ..

някой може ли да ми услужи с програмата?
Доста е в страни от темата, но защо не се върнеш в сервиза, където е било последното ти посещение и не зададеш въпроса си там?
Не се сърди, но не е прието в нито един форум по света, първият пост на току-що регистрирал се човек да бъде "искам..."
Ако не си разбрал, това е форум, в който членуват и си общуват предимно "майстори". Ако си такъв, в което силно се съмнявам, дай някакви координати и сведения за себе си.
Поздрави!

Re: Romano проблем

Публикувано на: Нед Май 18, 2014 7:25 pm
от steich
Не съм писал скоро по моя проблем, но имах няколко други закачки. Смених целия двигател поради всеизвестния за този двигател проблем с разхода на масло. Новия е от ударен автомобил на доказани 50 к км. Сменена е и ламбда сондата с нова оригинална. Направих тест като изключа К-линията и адаптацията за да видя какво ще се получи. Продължават адаптациите на празен ход да отиват на +20 при коефициенти около 240-245. В движение нещата са си добре но коефициентите са между 250-255. Адаптациите на празен ход бензин са в рамките на +5 - +10. Започва да ме съмнява или проблем с компютъра или че дърпа въздух от някъде и се опитва да компенсира, но пък оборотите на празен ход са си ок. Продължавам да съм с разпръсквачи D . Някаква идея ? Някой в София който може да помогне ?

Re: Romano проблем

Публикувано на: Пон Май 19, 2014 6:14 am
от ogromnii
прегледа ли нещата след дюзите, колектора ли е дупчен, с преходници ли е, нещо ограничава газта, просто открий какво е. с дюзи над препоръчания размер няма как да е от тях, освен ако не е барникана настройката на хода.
големите дюзи са по капризни на маркучи/щуцери след тях, за да подават безпрепятствено това което трябва.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Сря Юни 04, 2014 9:38 am
от steich
Благодарение на колегата от Мишо газ сервиз, имаме набеден вече виновника за проблема. Сменихме инжекторите с други външни за тест и всичко беше ок ... адаптациите се оправиха, коефициентите и времената си дойдоха в норми. Предстои смяна на инжекторите и ще споделя дали се е оправил проблема ... може би е някаква кофти партида.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Чет Юни 05, 2014 11:41 am
от steich
Дюзите вече са сменени с нови Romano Fast 2 с разпръсквачи "B" и сега коефициентите са от 130-140 до 180-190 което мисля че е ок. Обаче се получи нещо друго, лонг трима на празен ход отново отиваше на около + 19-20. След като му сложихме отметка на Valvetronic ... всичко заспа ... трим-а е -0.8 с адаптация 1-2-3% което си е супер, колата също ще изрови асфалта така. Трябва ли обаче да я има тази отметка според вас, въпреки че се води VVTI мисля че по новите двигатели ги водят Valvetronic а този не е. Засега ще я карам така за да засека разход поне 2-3 пъти, че ... не мога да и се накефя още и първия ще е висок със сигурност.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Чет Юни 05, 2014 5:02 pm
от ipivan
Valvetronic са тези мотори които нямат дросел,при теб не зная как е.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Чет Юни 05, 2014 6:17 pm
от steich
Е има си дросел но има и Camshaft position actuator на единия вал и се води че е с Variable Valve Timing но реално по новия мотор от 2009-та го водят Valvematic.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Нед Сеп 21, 2014 2:55 pm
от ipivan
Romano RISN,не иска да се свърже с OBD-то на колата.Колата е Пежо 407,2005г.,V6,3000кубика,211 коня,автомат.Кода на мотора не помня ама той е само един.
Някакви идеи как да стане връзката с OBD-то?

Re: Romano проблем

Публикувано на: Съб Юни 25, 2016 3:43 pm
от m1sh0k
Здравейте , събуждам малко стара тема :)
Въпросът ми е следният - какво налгане се въвежда на reducer след като долу се визуализира диференциалното ,а полето е ограничено само от 1.05 до 1.5 ,а си държа диференциалното на 1.5 обикновенно ... колата е бмв 2.8 с дюзи разпробити на 2.8 (бяха ми сложили А размер на 2.2)

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Юни 28, 2016 10:58 pm
от hohooo
m1sh0k написа:Здравейте , събуждам малко стара тема :)
Въпросът ми е следният - какво налгане се въвежда на reducer след като долу се визуализира диференциалното ,а полето е ограничено само от 1.05 до 1.5 ,а си държа диференциалното на 1.5 обикновенно ... колата е бмв 2.8 с дюзи разпробити на 2.8 (бяха ми сложили А размер на 2.2)
Софтуера не си ли смята сам стойността в полето reducer ?

Предполагам че BMW-то е 6 цилиндъра 2.8 куб. и е с мощност 193 к.с,
при налягане 1.5 бара , дюзите Романо Фаст ( черни ) трябва да са тип "В " или " С " - 2,8мм е приемлив размер.

Изображение

Изображение

Re: Romano проблем

Публикувано на: Сря Юни 29, 2016 5:46 pm
от Markony
Много хубаво си беше заспала темата.Не знам защо не е заключена още? 5 страници с проблемното Романо...
Да не звучи като заяждане ама за 100 на монтажа един дефектен комп и няколко електромагнита изгоряли имам.Романото си има проблеми ,но те са от съвсем друго естество.Не знам как некадърен монтаж/подбор на компоненти/настройки се обсъждат от хора ,които даже не си направиха труда прочетат мануала.

Ако има колега,ама колега който има проблеми лични или служебни с Романо нека се почувства свободен да ми звънне...

Re: Romano проблем

Публикувано на: Чет Юни 30, 2016 9:32 am
от m1sh0k
С романото никакви проблеми не съм имал освен с газаджията монтирал го :)
Една бърза автоматична настройка и хайде карай.. познайте на кой километър ми светна check engine за бедна смес.
Отивам при въпросният индивид и той просто ми вдигна цялата карта с +1 .. е поне го помолих да пусне OBD-то , коего беше изключил поради това ,че е46 била стара кола (нищо че си има обд , то е измислено вчера явно :) )
После при проблем с разхода взе а ми гледа ламбдите и установи ,че едната не работила коректно .. работеше си , но ги гледаше на Х - една преди и една след катализатора.

Та романото си няма проблеми в момента , но все пак ми се иска да знам , какво налягане да напиша горе , защото не си го смята .. поле със стойност от 1.05 до 1.5 е , което ми се струва малко за да е абсолютното налягане .. :roll: (в момента я карам на 1.25 диференциално и съм оставил полето 1.5)

Предпочитам някой да ми я настрой , но не знам към кой в Плевен да се обърна ..всичките посетени от мен до сега обичат да правят само автоматични настройки на място :)

Re: Romano проблем

Публикувано на: Чет Юни 30, 2016 4:46 pm
от ipivan
Какво е Романото AIS,RISN?
И кой ти го монтира ако не е тайна?

Re: Romano проблем

Публикувано на: Чет Юни 30, 2016 9:51 pm
от m1sh0k
RISN e , иначе го монтираха в Ловеч - Слави.