citroen xara picaso

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: citroen xara picaso

Мнение от mitko »

Не се базикаш колега . Даваш мнения хакере . Поне ако беше прочел че е дизел нямаше да говориш за бедна смес . Много моля преди да се даде мнение (дали е адекватно или не, няма значение това ще прецени питащия) да се прочита въпроса изцялоо и дадените мнения към него !!

regards moderator
xumpi
КОЛЕГА
Мнения: 30
Регистриран на: Съб Дек 22, 2007 4:38 am
Местоположение: KUSTENDIL

Re: citroen xara picaso

Мнение от xumpi »

Благодаря на всички отзовали се колеги.Като за начало свалих горивния фитър беше силно зацапан при огледа му не открих метални стружки след което го смених.След това свалих и регулатора гумените уплатнения бяха здрави но в предния край беше покрит със стружки.Като го погледнах с лупата в предния край разбрах че това трябва да е наноцетката но тая приличаше на бодил.Помислих си че тия стружки са от помпата и за това я смених с друга втора употреба комплект с регулатора.Ситроена Зпали от раз но оборотите силно му играеха .Свалих регулатора и видях че няма цетка като другия .Одрязах цетката на другия и го сложих след което двигателя заработи нормално дори си гасне нормално.Сега искам да ви попитам защо единия регулатор има цетка а другият не и така ако го оставя без цетка не е ли опасно за дюзите или занещо друго? И още едимпът благодаря на всички.
XUMPI
Публикувай отговор