OBD2 Scantool
Според мен ELM327 е интерфейс при който функционалност/цена са изключително добре съчетани.
А относно изказването на SENNA - ...само чете... ами в един нормален сервиз е необходимо устройство - КОДОЧЕТЕЦ тоест ... само чете... като колега не го казвам за да се заяждам, просто искам да кажа че, ако искаш да кажеш нещо - кажи го. 8)
А относно изказването на SENNA - ...само чете... ами в един нормален сервиз е необходимо устройство - КОДОЧЕТЕЦ тоест ... само чете... като колега не го казвам за да се заяждам, просто искам да кажа че, ако искаш да кажеш нещо - кажи го. 8)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 10:59 am
- Местоположение: VIDIN
- Обратна връзка:
Просто исках да кажа , че само четенето не решава пооо голямата част от проблемите за съжаление като не мога да правя нищо с него не мога да "бъркам" никъде за какво ми е да видя какво е и да се ядосвам само ли ?Disconnected написа:Според мен ELM327 е интерфейс при който функционалност/цена са изключително добре съчетани.
А относно изказването на SENNA - ...само чете... ами в един нормален сервиз е необходимо устройство - КОДОЧЕТЕЦ тоест ... само чете... като колега не го казвам за да се заяждам, просто искам да кажа че, ако искаш да кажеш нещо - кажи го.
За сведение на SENNA открих 8(осем)грешки и съответно ги изтрих.На теб какво повече ти трябва???Може би да програмираш чипа в ECUто!!!Едва ли ще ти стигнат познанията за да го направиш.Ако искаш ще ти кача програма за това,аз лично не смея да я пипам защото една грешка и...В крайна сметка аз правя диагностика а не чип тунинг.
Аз лично не съм съгласен със SENNA, в множество случаи четенето на грешките, ако не друго, може да спести доста време при диагностиката. Разбира се, възможността за следене на актуалните стойности на датчиците е също много важна, някои проблеми просто не могат да бъдат регистрирани като код на повреда.
Преди няколко дни пробвах ЕLM на един Меган 2 : грешките работят, но параметрите се опресняват сравнително бавно, което пречи значително при тестване на импулс на инжектора например..:-/
Но все пак става въпрос за универсален ОBD тестер, а и цената му е далеч по-различна от фирменото оборудване!:-)
Преди няколко дни пробвах ЕLM на един Меган 2 : грешките работят, но параметрите се опресняват сравнително бавно, което пречи значително при тестване на импулс на инжектора например..:-/
Но все пак става въпрос за универсален ОBD тестер, а и цената му е далеч по-различна от фирменото оборудване!:-)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 10:59 am
- Местоположение: VIDIN
- Обратна връзка:
To остава и грешки да не може да триеkaci написа:За сведение на SENNA открих 8(осем)грешки и съответно ги изтрих.На теб какво повече ти трябва???Може би да програмираш чипа в ECUто!!!Едва ли ще ти стигнат познанията за да го направиш.Ако искаш ще ти кача програма за това,аз лично не смея да я пипам защото една грешка и...В крайна сметка аз правя диагностика а не чип тунинг.
има една приказка : за толко пари толкова !
За да тръгнеш да флашваш ЕКУ с тази пръчка трябва да си мнооооого далеч от истината
а за познанията ми не се притеснявай
Колеги за елм5 и старите аз ги имам от самото начало мога дакажа че това само това няма тинтириминтири добро е завсички коли в списака им но зада бркате тунинговате променяе триете и бршете тахо кюп идруги нещица нестват нямат софт софта е от 60 до 90 Евро и пак не пишете в ецу и непроменяте данни затова си има инструменти които вършат това само
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 10:59 am
- Местоположение: VIDIN
- Обратна връзка:
Аз съм човека който ти казва истината , а ти се дървиш като малко детеkaci написа:Кой си ти(SENNA) че да казваш кое е пръчка и кое не!!!Ако гониш заветните 40 мнения-добре,но не превръщай форума в трибуна за критики и дребни селски сплетни.Ти с къкъв космически уред работиш???
40 мнения не гоня защото не ми трябва смотаното фтп имам си всичко нищо не ми трябва! Работя с каквото си искам !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 10:59 am
- Местоположение: VIDIN
- Обратна връзка:
Да бе аз не работя аз само продавам Трай си щото ми казаха що за аматйор си с газовите анализатори Те грамотните хора знаят , че газ анализатор в статичен режим на мотора нищо не означава ама то понеже аз съм млад и не разбирам и съм от село и не работя , а само продавам съм прост нали?Todio написа:Той не работи, той само продава. Виж му сайта и ще разбереш.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 10:59 am
- Местоположение: VIDIN
- Обратна връзка:
Такъв съм това което е добро и правилно обикновенно не го коментирам но това което не ми харесва е на ножа.Не помагам на хора които не искат да си помогнат и не слушат и не вярват и си държат на тяхното колкото и да са далече от истината ...SENNA написа:To остава и грешки да не може да триеkaci написа:За сведение на SENNA открих 8(осем)грешки и съответно ги изтрих.На теб какво повече ти трябва???Може би да програмираш чипа в ECUто!!!Едва ли ще ти стигнат познанията за да го направиш.Ако искаш ще ти кача програма за това,аз лично не смея да я пипам защото една грешка и...В крайна сметка аз правя диагностика а не чип тунинг.
има една приказка : за толко пари толкова !
За да тръгнеш да флашваш ЕКУ с тази пръчка трябва да си мнооооого далеч от истината
а за познанията ми не се притеснявай
за да сложа край(засега ) по въпроса за ЕЛМ ще кажа пак за толкова пари и това е добре , че чете CAN иначе нещата отиват към дооооста по сериозна сума но също така само четенето не е голямо решение в повечето случай поради простата причина , че нещата доооста се усложниха и ще се усложняват още повече за наша радост проблеми = пари
Що се отнася до заяждане, темата върви в правилната посока..
Но SENNA е прав в това отношение ,че всичко се усложнява и не само това : все по-често единственото решение е да се мине през фирмения сервиз на съответната марка.. Като пример мога да посоча горчивия си опит с имобилайзерите на Пежо и още нещо от французите:
http://www.kolegi.info/phpBB2/viewtopic.php?t=388
А и неслучайно голяма част от потребителите на ЕЛМ по света са самите собственици на автомобилите си, които просто искат да си човъркат нещо..:-/
Но SENNA е прав в това отношение ,че всичко се усложнява и не само това : все по-често единственото решение е да се мине през фирмения сервиз на съответната марка.. Като пример мога да посоча горчивия си опит с имобилайзерите на Пежо и още нещо от французите:
http://www.kolegi.info/phpBB2/viewtopic.php?t=388
А и неслучайно голяма част от потребителите на ЕЛМ по света са самите собственици на автомобилите си, които просто искат да си човъркат нещо..:-/