Здравейте, побърка ме това рено Значи ситуацията е такава, вдига ми грешка "P0231 впръскано количество гориво, късо съединение или връзка маса". Проверил съм всички маси и + към компютъра, проверил съм връзките към регулатора на помпата, датчика на коляновия вал, датчика на разпределителния вал, помпата си нагнетява до 1400 бара на стартер, компютъра обаче не управлява регулатора на помпата, дава само постоянно напрежение. Пробвах и с друг комп., вдига същата грешка, проверих релетата, бушоните... нищо. Не е имобилайзера... Смених и регулатора, пак същото. При извадена букса на регулатора нищо не се променя.
Някакви идеи?
Рено Кенгу 1.5 ДЦИ не пали
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Рено Кенгу 1.5 ДЦИ не пали
Колега, грешката е за маса на гор. помпа реле според аутодата. Провери ли инерционния ключ. Ако компа не управлява регулатора няма как да вдигне налягане, а още повече 1400 бара на стартер. Ати с какво я четеш.
Re: Рено Кенгу 1.5 ДЦИ не пали
С КТС и с Текса все същото, с Делфи е реното забравих да спомена, че ги има и със Сименс, налягане вдига и при изключена букса от регулатора. Просто никаква реакция от изходите на компютъра, нито управлява налягането, нито отваря дюзите. Подкачаща помпа няма за да има такова реле, проверих ги всичките релета. Много е тъпа тази грешка и нищо не подсказва за проблема. Или диагностиката ме лъжи нещо. Имам още едно, същото рено, и утре ги слагам едно до друго и почвам да прекъсвам кабелите един по един докато ми вдигне същата грешка, друго не ми идва наум
Междо другото Тексата ми говори за поток на горивото, който го изчислява в mg/цикъл, предполагам това количество го изчислява спрямо впръскането на дюзите.
Днес забелязах че лампата на диагностиката не светва, не съм мерил по КАН, утре ще видя и там.
Имаше накъсани кабели на датчика на коляновия вал, оправени са, сега дава отлична осцилограма.
Сменени са сегменти, отремонтирана глава (имаше компресия 15 атмосфери)
Междо другото Тексата ми говори за поток на горивото, който го изчислява в mg/цикъл, предполагам това количество го изчислява спрямо впръскането на дюзите.
Днес забелязах че лампата на диагностиката не светва, не съм мерил по КАН, утре ще видя и там.
Имаше накъсани кабели на датчика на коляновия вал, оправени са, сега дава отлична осцилограма.
Сменени са сегменти, отремонтирана глава (имаше компресия 15 атмосфери)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Рено Кенгу 1.5 ДЦИ не пали
А мери ли дали има импулси към регулатора, захранване? За какво ти е този осцилоскоп? Мери като си на контакт и на стартер, стига гледа само компа.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Рено Кенгу 1.5 ДЦИ не пали
Грешката май е точно за проблем в веригара на регулатора на потока и при това налягане компа да не е луд да пуска инжектори и други екстри.
Re: Рено Кенгу 1.5 ДЦИ не пали
Да регулатора е захранен, но липсват импулсите от компа. Напрежението си стои постоянно.
Re: Рено Кенгу 1.5 ДЦИ не пали
Нещо те лъжи,няма как да има налягане без да се управлява регулатора.Бих ти казал комп,защото имах същия случай с клио но ти вече си пробвал.
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Рено Кенгу 1.5 ДЦИ не пали
Нещо компа не управлява тогава. Тая помпа е така - без ток го вдига. Да не би като въртиш на стартер да отпада + на релето? Тоя комп поне нещо друго управлява ли? Пробва ли да задействаш клапана от тексата? Изгнил пин в буксата ми е правил подобен проблем.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Рено Кенгу 1.5 ДЦИ не пали
Смених кабелите и буксата до регулатора и запали. Благодаря на всички.