TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
търси някъде гнил сноп, най вече в краката както е казал колегата.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
За съжаление днес не открих нищо.Сноповете под предните седалки и краката са като нови,никоя от връзките не е изгнила.Откачих кан шините които тръгват от предните седалки назад към багажника,но нямаше успех.Поне конкретизирах,че проблема е в предната част на автомобила.Има ли някой,който познава добре елсата,ако може да провери къде се намират другите връзки на кан шината,че не ми се смъква арматурното табло?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Напиши с кои модули имаш връзка на диагностиката. Директна е връзката с двигател, табло, централно заключване, АБС, Скорости, раздатка...С тях би трябвало да имаш връзка.
Отвори ли бушоните отпред и да разкачиш всички букси?
И малко история - как е станало, нов внос ли е,възможно ли е да е пила МНОГО ВОДА .... абе такива неща.
Ако е от един модул, няма да бърка и трите кан шини. Те са всяка за себе си. Таблото ги събира.
Отвори ли бушоните отпред и да разкачиш всички букси?
И малко история - как е станало, нов внос ли е,възможно ли е да е пила МНОГО ВОДА .... абе такива неща.
Ако е от един модул, няма да бърка и трите кан шини. Те са всяка за себе си. Таблото ги събира.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Историята е ,че след като са взели шофьорската книжка на клиента,прибира туарега в гаража и една година не го пипа.Гаража е сух и без гризачи по думи на клиента.Акумулатора е умрял и подават ток през изводите в двигателния отсек.
Вадих всички букси в бушониерата при чистачките,даже откачах и тях.
С двигателния със сигурност имам комуникация,за другите ще пиша утре.
Дори кан шината да е такава,не трябва ли при контакт да ми светне дисплея на арматурното табло?
Вадих всички букси в бушониерата при чистачките,даже откачах и тях.
С двигателния със сигурност имам комуникация,за другите ще пиша утре.
Дори кан шината да е такава,не трябва ли при контакт да ми светне дисплея на арматурното табло?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
гризачи...
Махни де какви кори можеш под, около.... таблото и огледай за следи по сноповете и за лайна от тях.
Между кан лоу и кан хай колко ома е съпротивлението? Трябва да е около 100. Много вероятно е да са на късо от гризачи.
Махни де какви кори можеш под, около.... таблото и огледай за следи по сноповете и за лайна от тях.
Между кан лоу и кан хай колко ома е съпротивлението? Трябва да е около 100. Много вероятно е да са на късо от гризачи.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Имах подобен случай, но с кайен, не знам доколко споделят инсталация. Под шофьорската седалка има главно реле за контакт, което силово захранва повечето модули. Беше прекъснат управляващия му кабел в шофьорските крака, ако не ме лъже паметта е от контактния ключ до релето. Смайващо за мен беше че има снадка с изолирбанд без разклонение точно под мокета, беше изгнила от влага. Фабрично. Пиша по спомени от преди доста години, може и да не съм много коректен в описанието, но фърли око Че Кумулатора да не падне
Иначе симптомите тогава бяха - колата пали и върви, но не работи нищо от оборудването... доколкото помня.
Иначе симптомите тогава бяха - колата пали и върви, но не работи нищо от оборудването... доколкото помня.
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Проблемът е открит.Арматурното табло е умряло.Утре чакам да дойде новото(втора радост) и събирам колата.А иначе инсталацията навсякъде е като нова.Загубих много време докато го установя.
Относно сигнала по кан шината,пробвах с други два осцилоскопа.Ето резултатите:
https://photos.app.goo.gl/eb3XcF4DgkXnuiMt7
и
https://photos.app.goo.gl/BmSnYtMHkDXYdbNn7
Защо измерванията от двата осцилоскопа са различни от третия ,не знам.
Може би колегата ditex ще може да внесе яснота?
Относно сигнала по кан шината,пробвах с други два осцилоскопа.Ето резултатите:
https://photos.app.goo.gl/eb3XcF4DgkXnuiMt7
и
https://photos.app.goo.gl/BmSnYtMHkDXYdbNn7
Защо измерванията от двата осцилоскопа са различни от третия ,не знам.
Може би колегата ditex ще може да внесе яснота?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Аз предполагам,че третия осцилоскоп покрива по-високи честоти и затова е така!
Като е покрива по-високи честоти,правоъгълния сигнал се вижда като правоъгълен.
Като е покрива по-високи честоти,правоъгълния сигнал се вижда като правоъгълен.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Още едно доказателство че осцилоскопа не е толкова нужен и е възможно да сбърка цялата работа. Цяла седмица залудо работа.
Не са настроени осцилоскопите на една и съща честота. Затова и има разлика. Ползвани са автоматичните им настройки.
Не са настроени осцилоскопите на една и съща честота. Затова и има разлика. Ползвани са автоматичните им настройки.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Напротив.Точно съм гледал и амплитудата и честотата да са еднакви.
Иначе за труда на акере си прав.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Най вероятно, първия да е евтин вариант и да не е галванично разделен от масата. Ако лабораторните осцилоскопи показаха различни картини, къде ще е електрониката сега?
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Абе колеги вие побъркахте ли се тоя дръгливия дек неможе да изчертае 40 килохерца вие го опънахте на 250 или 500килохерца кан шина че и на два канала
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
Кой от двата дека по точно,защото единия е дексуперскан мисля аржентински,а другия дек е БГ?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите
От осцилограмата, която виждам направена от CarScope PLUS, аз рабирам, че в CAN комуникацията няма аболютно никакъв проблем. Фронтовете на сигналите са добри, логическите нива са идеални и акнолидж бита присъства. Скороста на комуникацията е 100 Kbit/s. Почти е сигурно, че крайните ограничаващи 120 омови резистори също са наред. Понеже иначе с Плюс осцилскопа щяха да се наблюдават отскоци по време на преходите. Разбрах, че проблема на колата вече е открит но за друг пут е хубаво да се измерва с омметър съпротивлението на шината.
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... 5Wc2hyR2l3
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... 5Wc2hyR2l3
??-!!