Адаптивна система на запалване и как се бори
Адаптивна система на запалване и как се бори
Здр.Колеги някой може ли да даде по подробна информация з тази адаптивна система на запалване и по специално при пежо406,че откак ми го туриха г.и.ФОБОС се боря с един проблем на студено запалване и не мога го наборя.Пали гасне или работи като на 3 цилиндара оба4е като карам на бензин ядове нема с паленето.Първоначално като я туриха сместа беше бедна проблема го нямаше но чека се светеше,след обогатяването чека мноого рядко светва но се появи проблема.На отзовалите се огромно БЛАГОДАРЯ
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Проблема е много труден за решаване,при система FULL GRОUP често се получава този проблем. Вечер преди да бъде огасена трябва да поработи известно време на бензин
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
А за постоянен ресет на компа какво ви е мнението имали опасност да се прецака от тва.Компа е бош м5.1
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
И това не помага,рестарта става излишан. Ако открия начин или някой знае ще бъде споделено в форума
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
колеги и на мен ми се е случвало подобен проблем с пежо 206,след всички манипулации и замервания - никакъв резултат! ЕКУ-то му е SAGEM ,а системата S2000...с пежата с бошовите ЕКЪ-та до сега не съм имал проблем...работата май отива към пежо сервиз
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Е а аз съм с бош м5-1 ама имам проблема.Ако е от полза ще добавя че при първоначална настройка беше бедна сместа на газ и този проблем го нямах(и чека все ми светеше,а разхода бе едвам 6.5/100 извън града),но след обогатявана(май вдигане на времената на г.и инж.)(майсторите му викат фина настройка)(еbати финатата настройка)се появи.И така до ден днешен,ако ресетна компа ядове няма.Инъче палене от 2-3 път и работи пущината както требе. И днес 7 ноем. забелязвам че като застудя времето проблема поизчезна като че ли.
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Проблема изчезва като се намалят с малко *с около 35%* в МАП таблицата стойностите на тихите обороти.
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Благодаря Нали за газовия мап става дума.
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Да за мап таблицата на Гито че иначе не знам как ще влезеш в компа на бензина.
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Бе то не че аз ше влизам ама дане се окажа неподготвен като пиля на майстора че аман вече .Уж всичко знаят пък все нещо не е таман.
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Що не вземеш да резнеш с едно реле ламбда сондата също няма да имаш проблеми с грешките. Но направи да има вазможност да включваш сондата когато и правиш настройка.
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
А бе ти си втория човек който ми предлага това но нали съм с г.и. и съм опитвал да откачя сондата ръчно но ефект няма(разкачена сонда лампата светва и като запаля си угасва все едно че е там )не не е объркан куплунга ,а колата пали винаги на бензин нали м/у другото при първоначални настройки сместа беше бедна и проблема го нямах,но и не вървеше в високите обороти,а и чека ме тормозеше.Сега единствените претенции които имам към ФОБОСА е тва трудно(не невъзможно)палене на студен мотор.Откачих датчика който управлява степмотора (по температура)и таман си викам край успях е да ама не взе на топъл мотор да се дави щот отзад мирише на бензин и възстанових всичко и пак на кота 0. Много е капризна към газта само с блуфорс се държи по адекватно.За грешките при едно изкл. и вкл. на акумулатора изчезват и се замислям за тва реле но ме страх да не пре-----ба бензиновия комп от толкова чести ресетвания все пак тва е памет която не носи безкрай триене.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Искам да изкажа и аз своето мнение по въпроса...
Според мен 90% от газовите майстори не са наясно с действивто на моторния ЕЦУ - говори се за някакво си трупане на грешки, ресетвания за да е всичко наред и т.н.
Всичко се свежда до някакви си час-два игра с настройките, които ФОБОС предлага като никоя друга газова инжекция, която съм виждал - а те са много, вервайте ми... това НЕ Е РЕКЛАМА!!!
Истината е, че трябва да се следят не само времето на впръскване - бензин, а и моментната стойност на интегратора, както и стойносттите на адаптацията на впръскването - бензин, това, когато двигателят работи на газ.
Не трябва да има разминаване повече от 1-2 процента!!! Ако колата няма проблеми при експлоатация само на бензин, и се спазят тези условия, то няма да има проблеми и след дълга работа на газ! Няма начин Газаджията да настрои газта, ако не разполага с диагностична апаратура за моторния ЕЦУ; ако разчита само на показанията на бензиновото време, гледани през софта на газта се получава едно голямо л'''о. Една десета от милисекундата е равна на 5% интегриране...
Успех Газаджии!
Според мен 90% от газовите майстори не са наясно с действивто на моторния ЕЦУ - говори се за някакво си трупане на грешки, ресетвания за да е всичко наред и т.н.
Всичко се свежда до някакви си час-два игра с настройките, които ФОБОС предлага като никоя друга газова инжекция, която съм виждал - а те са много, вервайте ми... това НЕ Е РЕКЛАМА!!!
Истината е, че трябва да се следят не само времето на впръскване - бензин, а и моментната стойност на интегратора, както и стойносттите на адаптацията на впръскването - бензин, това, когато двигателят работи на газ.
Не трябва да има разминаване повече от 1-2 процента!!! Ако колата няма проблеми при експлоатация само на бензин, и се спазят тези условия, то няма да има проблеми и след дълга работа на газ! Няма начин Газаджията да настрои газта, ако не разполага с диагностична апаратура за моторния ЕЦУ; ако разчита само на показанията на бензиновото време, гледани през софта на газта се получава едно голямо л'''о. Една десета от милисекундата е равна на 5% интегриране...
Успех Газаджии!
Последно промяна от bobolin4o на Чет Авг 19, 2010 3:46 pm, променено общо 1 път.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Аз от 2 месеца им досаждам на Фобос да ми дадат ЕКУ за 8 то4ков инжекцион и никъф ефект ... досаждай и ти да земеме един кит и ще сложиме тук всичко снимки клипове от монтаж настройки квото се сетишbobolin4o написа:Искам да изкажа и аз своето мнение по въпроса...
Според мен 90% от газовите майстори не са наясно с действивто на моторния ЕЦУ - гпвори се за някакво си трупане на грешки, ресетвания за да е всичко наред и т.н.
Всичко се свежда до някакви си час-два игра с настройките, които ФОБОС предлага като никоя друга газова инжекция, която съм виждал - а те са много, вервайте ми... това НЕ Е РЕКЛАМА!!!
Истината е, че трябва да се следят не само времето на впръскване - бензин, а и моментната стойност на интегратора, както и стойносттите на адаптацията на впръскването - бензин, това, когато двигателят работи на газ.
Не трябва да има разминаване повече от 1-2 процента!!! Ако колата няма проблеми при експлоатация само на бензин, и се спазят тези условия, то няма да има проблеми и след дълга работа на газ! Няма начин Газаджията да настрои газта, ако не разполага с диагностична апаратура за моторния ЕЦУ; ако разчита само на показанията на бензиновото време, гледани през софта на газта се получава едно голямо л'''о. Една десета от милисекундата е равна на 5% интегриране...
Успех Газаджии!
Re: Адаптивна система на запалване и как се бори
Не е никакъв проблем да се направи тази система на газ и да няма проблеми с паленето на студен двигател. Аз в събота правих едно ПЕЖО на тази система и стана без проблем просто си пойграх малко повече време за да я настроя както трябва. Г.И. не беше БГ. птоизводство но стна без проблем като се има в предвид че тези мотори са доста капризни. Аз лично не харесвам Фобоса като Г.И. и не се и мъча с нея.