Сега ако кажеш,че под професионална апаратура имаш в предви KTS....Или по скоро би ли дефинирал границата между професионална и непрофесионална апаратура,Ако съм клиент,няма да се интересувам от апаратурата с която разполага сервиза,а от това да си тръгна от него с решен проблем,а не както ми се е случвало преди време да си тръгвам от Bosch Service с реферат от грешки и с минус 30 лева(това само за пример).Regardsrockton написа: -Но професионална работа се върши само с професионална апаратура
Всичко за протоколи диагностика и OBD инфо тема..
Re: Всичко за протоколи диагностика и OBD инфо тема..
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за протоколи диагностика и OBD инфо тема..
Прав си, ей сега всички ще почнат за зглобяват.... Някой К Л адаптерче можеш да си направиш..rockton написа: ..И най накрая уважаеми господин...traqnsavov - колега! -твоето усилие ,да популяризираш починът "направи си сам" е трогателен, и... (съвсем без майтап)...е нещо много добро, браво за трудът ти! Ако
А някъде се търкалеше схемата и на висата вкючително и с дъмпа за микроконтролера...
Ако я намеря ще я постна..
Тук намерих още малко адаптерчета... http://mitko1.yoree.org/K-LINE%20Adapter/K-Lines.htm
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Всичко за протоколи диагностика и OBD инфо тема..
А като намери тия адаптерчета там не се ли питаш кой ги е постнал ??? Нещо не ти ли говори името от линка ??? Това е моят форум за който в момента не мога да отделям време . Това са схеми постнати февруари 2006година ,или аз съм ги правил 2005 година .С това се чете само двигател , а колите след 2000г (та дори някой и след 95г като мерцедес ) са вече подвижни сървъри . Кажете ми как ще прочетеш какво и има на колата ако таблото е цветомузика . Прочиташ мотора и после ??? викаме екстрасенс да каже какво става .
А докато продължавате да работите с такава техника не ни задаваите въпросите който си задал в темата за TPS :"О де ги намирате тея дето да дават по 400 лева за части циганите само при мен ли идват "
regards
А докато продължавате да работите с такава техника не ни задаваите въпросите който си задал в темата за TPS :"О де ги намирате тея дето да дават по 400 лева за части циганите само при мен ли идват "
regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за протоколи диагностика и OBD инфо тема..
То самият линк показва че са от твоя сайт...
Целта ми е да намеря и да сложа всичко свързано с диагностиката.
Ми за кво като има гугъл ще кажат някай...
Целта ми е да намеря и да сложа всичко свързано с диагностиката.
Ми за кво като има гугъл ще кажат някай...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Всичко за протоколи диагностика и OBD инфо тема..
Границата според мен се дифинира така :ХОБИ КИТ е всичко което чете само двигател ,а Професйонална тази която може да прочете и Аербаг , BSI ,АБС ...... Дори и с пропуски KTS се справя с повечето такива системи . А за мене лично техника която не кодира и конфигурира е ХОБИ КИТ!waseko написа:Сега ако кажеш,че под професионална апаратура имаш в предви KTS....Или по скоро би ли дефинирал границата между професионална и непрофесионална апаратура,Ако съм клиент,няма да се интересувам от апаратурата с която разполага сервиза,а от това да си тръгна от него с решен проблем,а не както ми се е случвало преди време да си тръгвам от Bosch Service с реферат от грешки и с минус 30 лева(това само за пример).Regardsrockton написа: -Но професионална работа се върши само с професионална апаратура
regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: Всичко за протоколи диагностика и OBD инфо тема..
Ти преди да почнеш да се смееш трябва да отделиш повечко време за практика и теория.waseko написа: Като идвам в Русе ще се отбия да закачиш моята кола,тогава аз ще се посмея.Поздрав
Да спреш да ходиш по сервизите за диагностика ,да можеш да разграничаваш Хол от индуктивен датчик.
Тогава ще осъзнаеш идеята на форума "КОЛЕГИ" и ще бъдеш добре дошъл при мен в моя сервиз както всеки един колега !
Нямам нищо против лепенето на схеми за диагностика за по 5 лева ,ама за претендиране ,че едва ли не там е истината немога да се съглася. Познавам хора ,които работят само с такава "апаратура" и спокойно мога да ги нарека смешници. Защото всичко им е смешно : апаратура ,знания ,възможности,реноме,клиенти,доходи !
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за протоколи диагностика и OBD инфо тема..
Ууу чакай, какво се държите като ущипани булки, тея с ка-те-си-те, някой да е казал нещо против вас...
Това че не всеки може да си има сервиз за по 150000 лева, и още апаратура за толкова, не означава че ще ви изядем хляба...
За всеки майстор си има клиенти, има и платежоспособни клиенти, и такива дето не им се дава пари..
Измикяри в големите сервизи не ходят, така че спокос..
А иначе нямам нищо против да тегля 20000 кредит, и после този уред да събира прах, щото за нас 2001 година кола, е виждаш ли нова...
Ето ви малко сайтове, да разберете че на тоя свят няма само бош.
Без реклами !!!!
модератор
аз лично ползвам VAG-COM и OP-COM на фирма дитекс, и съм много доволен от програмките..
имам и също така и виза унискан, към визата имам известни резерви..
Аз мислех че колеги е за обмяна на информация и опит, между хората занимаващи се с автодейност, а не рекламен параван за продуктите на бош..
Въобще бош не е лош уред, просто ми писна да се боготвори ебах мамаму и златен божествен уред..
Вътре няма части е за 40 лева да ви светна...
Добре няма да ви спамя повече по този въпрос, след няколко дни ще си направя мой сайт, и там който иска може да дойде да говорим по тези въпроси, който не желае както и да е..
Закючвайте темата, че се усра тотално..
Това че не всеки може да си има сервиз за по 150000 лева, и още апаратура за толкова, не означава че ще ви изядем хляба...
За всеки майстор си има клиенти, има и платежоспособни клиенти, и такива дето не им се дава пари..
Измикяри в големите сервизи не ходят, така че спокос..
А иначе нямам нищо против да тегля 20000 кредит, и после този уред да събира прах, щото за нас 2001 година кола, е виждаш ли нова...
Ето ви малко сайтове, да разберете че на тоя свят няма само бош.
Без реклами !!!!
модератор
аз лично ползвам VAG-COM и OP-COM на фирма дитекс, и съм много доволен от програмките..
имам и също така и виза унискан, към визата имам известни резерви..
Аз мислех че колеги е за обмяна на информация и опит, между хората занимаващи се с автодейност, а не рекламен параван за продуктите на бош..
Въобще бош не е лош уред, просто ми писна да се боготвори ебах мамаму и златен божествен уред..
Вътре няма части е за 40 лева да ви светна...
Добре няма да ви спамя повече по този въпрос, след няколко дни ще си направя мой сайт, и там който иска може да дойде да говорим по тези въпроси, който не желае както и да е..
Закючвайте темата, че се усра тотално..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.