Страница 2 от 3

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Вто Ное 25, 2008 10:03 pm
от VOLUMAX
qnis3 написа: Аз в събота правих едно ПЕЖО на тази система и стана без проблем просто си пойграх малко повече време за да я настроя както трябва. Г.И. не беше БГ. птоизводство но стна без проблем
Винаги в началото всичко изглежда перфектно :)
Имам един познат който слага газови "инжекциони" и все се бие в гурдите и казва: "на толкова коли съм го сложил и ни един клиент не се е върнал да се оплаче" :) А те горките хорица бял ден не виждат да кибичат от сервиз на сервиз
с последни надежди за решаване на проблемите :) Ебаси далаверата !

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Вто Ное 25, 2008 10:37 pm
от mitko
Тука подкрепям няколко мнения.
Повечето от тия които монтират газаови инжекцйони не са на мястото си ( не знаят на коя планета са даже) и от там идват проблемите с монтираните уредби . Монтажа е под всякъква критика (захванати с тел ,опашки .... Управляващи блокове на гаста къде ли не) .Всеки реже кабели и закача където му е удобно и лесно ,а не където трябва . Настроинките са на проба грешка докато стане колата . Не се избират адекватните модели управление на гаста според това каква е управляващата система на автомобила ,а се кара по печелбарския метод кои каквото напипа по евтино ....... и много други който мога да опиша и няма да ми стигнат 2 дена .
Ще ви дам прост пример .Званят ми в събота по телефона и ме викат колеги да помогна.Колата отишла на ход .Трябвало само да се вържат два кабела и настроика да се направи на гаста .Свързват кабелите и после започва идилията . Колата минава на 2 цилиндъра .Не работят 1ви и 4 ти. Три часа се блъскът . Сменят бубини ....... нема оправия. Колата е Вектра В 1997 година . Отивам и закачам колата .Колата си казава 1и4 не работят. Започвам да меря защо е така . В краина сметка този кйто монтирал 2 та кабела на буксата на бубината я обърнал на 180 градуса и я закачил така . Обърнахме буксата и готово .Имам и други подобни случки .
Този "маистор" монтира уредби и те са покраи нас всеки ден и все имат хорицата проблеми . Така е ,докато се работи така . Не казвам ,че всички монтират така ,но за да монтираш газ трябва да си правил диагностика или наи малкото да си на ясно с нея ,както за да правиш диагностика трябва да знаеш принципа на работа на мотора и съставните му елементи .
Дано не съм убидил никого ,ако някой се е вписал в тоя серила си е за негова сметка .

Best regards

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Сря Дек 17, 2008 10:09 pm
от ludiqmaks
rokoko написа:Здр.Колеги някой може ли да даде по подробна информация з тази адаптивна система на запалване и по специално при пежо406,че откак ми го туриха г.и.ФОБОС се боря с един проблем на студено запалване и не мога го наборя.Пали гасне или работи като на 3 цилиндара оба4е като карам на бензин ядове нема с паленето.Първоначално като я туриха сместа беше бедна проблема го нямаше но чека се светеше,след обогатяването чека мноого рядко светва но се появи проблема.На отзовалите се огромно БЛАГОДАРЯ
слагаш си емулатор на ланда сондата . изчистваш сички грешки . и ако разхода ти е добре реголираш само сместа за ниските :wink:

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Чет Дек 18, 2008 8:37 pm
от rokoko
слагаш си емулатор на ланда сондата . изчистваш сички грешки . и ако разхода ти е добре реголираш само сместа за ниските

Както каза и Слави Шишков тва е пълен шит.

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Съб Яну 03, 2009 12:23 am
от bobigas
Колеги искам и аз да дам своето мнение.Газовият инжекцион работи на принципа :Взема сигнала от бензиновите инжектори ,умножава го по коефицента от МАП таблицата и поученият сигнал го подава на краините транзистори които го усилват и го подават на газовите инжектори. Вече в различните газови инжекциони може да има хилляди екстри като превключване по обороти сензори за ниво и т.н. и т .н. но принципа на работа при почти всички е един.
ЕКУ то на бензина управлява ЕКУ то на газта така че мнения от рода на" отрежете ламда сондата или я емулираите" за мен са твърде неприемливи. При настроиката на газовия инжекцион се следят времената на впръскване на бензиновите инжектори.Когато автомобила работи на гас времената на впръскване на бензиновите инжектори трябва да са същите както когато автомобила е работил на бензин.Ако всичко е точно ЕКУ то на бензина не разпознава сместта и всичко ОК

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Чет Яну 15, 2009 12:57 am
от mirkogb
Много е прав колегата BOBIGAS,с малко повече играчка на ниските обороти всичко е ок. Разбирасе не трябва да се прикалява с размера на дюзите.

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Вто Фев 10, 2009 5:00 pm
от mirix
Аз съмс ФОБОС от 1 г. нямал съм проблем с палене или каквото и да е. По принцип фобоса го настройват на 30 гр. да обръща на газ а си пали на бензин освен да се дави колата от какво дрго да не иска да пали ? не виждам връзка с компютъра , а и всичко опира до настройка ;)

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Пет Фев 13, 2009 8:25 pm
от rokoko
Така да внеса малко яснота :И аз вече съм от една година с фобоса нямам никакви оплаквания освен споменатия проблем по горе все още нерешен.Попитах даже производителя на фобоса дали са наясно с проблема ПЕЖО.а отговора е следния(посочих им форума на пежо колко колеги имат проблем)и(НЕ ВИЖДАМЕ ДА ИМА НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ ПРЕД НАШИТЕ СЕРВИЗИ)написано нарочно с големи букви (това тук се приема за викане(каране??))Ще изчакам още два-три месеца да изтече гаранцията и тогава ше базикам.Софта го имам само кабела е проблем за сега(не нерешим).А и с колеги като вас мисля д се справия и споделя как се бори таз система :lol:

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Сря Фев 25, 2009 11:53 am
от mirix
Колега rokoko и аз имам софта но май се замислям да си купя отъ тях и софта и кабела и да си я донастоя као хората защото сега имам дребни забележки , но не може да вися постоянно в плевен ;)

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Сря Фев 25, 2009 12:34 pm
от bobolin4o
rokoko, с какъв изпарител ти е окомплектована уредбата?

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Сря Фев 25, 2009 7:46 pm
от rokoko
ха сега де хвана ме по бели гащи :P или бардолини беше илиииииииииии требе да ходя да го видя. :shock: стефанели е с лого ФОБОС не немисля че проблема е в него а в настройките както тук писа един спец. Аргумента ми е че при първоначална настройка проблема го нямах но с колата не можеше да се изпревари камион(разход 6,5 газ извънградско Шумен- св.Власт)За мотор 110 кончета(Е колко са живите немам представа ама). И затова се наложи ъпдейт и проблема цъфна .Сега върви като хала но трудно пали сутрин, а майстора ми заяви че требе да ми сложи емулатор и ме вбеси (от производителя не препоръчват подобно чудо за техния инжекцион)Тва е.

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Сря Фев 25, 2009 9:31 pm
от bobolin4o
Щото ядох дървото докато се усетя на две коли с различни изпарители, но с тоя не. Изпускаше газ полека през вакуумния щуцер... Заволи някакво и ЕуропеГаз.
Не пречи да провериш...
И тоя спец май беше Моя милост, ама специално за паленето грешната адаптация няма отношение, понеже стартирането на студен двигател е извън нейната функция. Пък кой знае на това Пежо какво са измислили французите...

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Пон Мар 16, 2009 4:25 pm
от rokoko
Така след близо година днес ходих при майстора и след 3-часово ръчкане проблема ми бе най сетне решен.Разпробиване на дюзи и доста игра в настройките :D

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Пон Мар 16, 2009 9:31 pm
от Aspar
Здравйте колеги , проблема тук не е сложен според мен . Съвета ми е да обърнете внимание на стоиности които се наричат мултипликативна и адитивна адаптация на системата те са в ецу на бензин там е расковничето . Влиянето им е във всички режими . поздрави успех .

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Публикувано на: Нед Мар 22, 2009 3:19 pm
от qnis3
VOLUMAX написа:
qnis3 написа: Аз в събота правих едно ПЕЖО на тази система и стана без проблем просто си пойграх малко повече време за да я настроя както трябва. Г.И. не беше БГ. птоизводство но стна без проблем
Винаги в началото всичко изглежда перфектно :)
Имам един познат който слага газови "инжекциони" и все се бие в гурдите и казва: "на толкова коли съм го сложил и ни един клиент не се е върнал да се оплаче" :)
Колега това важи за твоя познат. :idea: Това че при него се е получило така не означава че при всички е так. :D
Колата весе още си работи перфекно и до ден днешен *колко чудно :shock: *.