Страница 2 от 2

Re: Пръснат колектор причини

Публикувано на: Пон Юли 13, 2009 8:07 pm
от bobolin4o
bobigas написа:Колеги няма какво да спориме всяка кола може да кихне при неизправност в запалителната система .Тук въпроса е защо се е напълнил всмукателния колектор със газ според мен причината за това може да нехерметична дюза както писа колегата bobolin4o ,или неправилен монтаж ако колектора е разпробит на много голямо разстояние от всмукателния клапан.От ловато италия дават че наи добре е отвора да се пробива на 5 см.А в моята практика съм имал много случай на коли с газов инжекцион дето са си кихали но без никакви поражения.Най пресния случаи е един Мерцедес C 200 98 г. киха есин месец постоянно докато си смени лулите от бубините до свещите но по колектора нямаше никакви поражения
Точно това имах впредвид... може да пука в тръбите от бедна смес, то и на бензин пука ако е за въпрос. Ама да пукне и да взриви, вече няма как да стане ако газовият инжекцион е в ред. Просто няма достатъчно газ да се цепнат и това е! Значи има проблем различен от обедняване на сместа...
А иначе не искам да се хваля, не съм такъв човек; с газ се занимавам от има-няма 15 години, доста взривени кутии на филтри имам зад гърба си... :mrgreen:

Re: Пръснат колектор причини

Публикувано на: Пет Юли 17, 2009 6:43 pm
от ludiqmaks
Здравейте отново :lol: Днес ми докараха колата.Започнах да проверявам всичко дюзите ги проверих всичките си затварят, маркичи , траби, датчика за налягането само на редуктора щуцера за вакома от там малко испуска :arrow: би трябвало ако там е причината да гръмне при стартиране на мотора.Само тогаз е имало газ в колектора и при стартиране да ги е смесила горивата :arrow: и тогаз да е гръмнала :? а клиента да ме лъже че е гръмнала как то си е карал на газ за да може да му поема щетите :roll: поне аз така зех да си мисля.Сега съм смъкнал газовия компютар и ще го пращам да го проверят.Някой ако има нещо да ме посъветва какво то и да било нека да сподели благодаря предварително :!:

Re: Пръснат колектор причини

Публикувано на: Пет Юли 24, 2009 8:25 pm
от PepinoDi73
Аз по си мисля че по някакъв начин се е мъчил да пали на газ и ако не е могъл е обърнал на бензин и е станала белята а на теб ти вика че по време на движение

Re: Пръснат колектор причини

Публикувано на: Нед Юли 26, 2009 2:21 pm
от renene
Колега според мене на такава кола трябва да сложиш подобаваща марка газова уредба ,а не след това да се чудиш как да се оправиш :!: тоест да си чиста съвест.Клиента иска винаги да е евтино и хубаво ......е нема такъв филм.Когато му обясниш двете положения и вземе решение какво да монтира ти си с вързани гащи ,а той си носи последствието :idea: успех........

Re: Пръснат колектор причини

Публикувано на: Нед Юли 26, 2009 6:24 pm
от traqnsavov
Сефте чувам газав инжекцион да гръмне толкова силно че да изкърти колекторите... :shock: :shock:
Вие ми разбихте детските мечти и представи.. :(

Може ли де е въртял с пълна газ да пали, и повече от нужното газово гориво да се е кондензирало в колекторите, което е довело до експлозия..

Или от газовият изпарител, от вакумнотото разтоварване, на повечето като се скъса мембраната почва да тече газ от маркучето, нех знам на конкретният как е..

Наистина това е някаква схема, не възможна, просто предполагам..

Re: Пръснат колектор причини

Публикувано на: Чет Юли 30, 2009 12:30 am
от grantexpres
здравей те колеги,чета тази тема и се чудя.Аз работя с газ много години и не съм чул някога газов инжекцион да гръмне

Re: Пръснат колектор причини

Публикувано на: Чет Юли 30, 2009 9:12 am
от bobolin4o
grantexpres написа:здравей те колеги,чета тази тема и се чудя.Аз работя с газ много години и не съм чул някога газов инжекцион да гръмне
Аз пък съм виждал. IGS на Ланди Ренцо - изтърващ клапан, напълнени с газ тръби - БУМ, нови колектори на Алфа 1.8TS.

Re: Пръснат колектор причини

Публикувано на: Пет Авг 07, 2009 7:26 am
от ifidik
какъвто ще да е инжекцион гърми като има проблем с токовете.тук са и осем цилиндъра.започни от свещите,ама чак да пръсне колектора :roll:

Re: Пръснат колектор причини

Публикувано на: Съб Авг 08, 2009 12:26 pm
от noize
ами отиди в сервиза в който са ти го монтирали ... точно такъв инжекцион не съм слагал но вероятните причини са или грешни данни от ламбда сонда и\или някой друг датчик или още при настройката на газовия компютър е допусната грешка.