Страница 3 от 4

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 7:26 am
от ifidik
KLESHTITE написа:това са пълни глупости като се прецака абса да не спират да вървят тези коли
да.влизат в авариен режим.

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 8:21 am
от ivanovbg
Понякога спират,понякога литват.Аз даже имах случай с един голф1,9тди дето след 70км/час сам почваше да си подава газ :lol: Оказа се от АБС-а.Какво ли не го правих-не стана и се наложи да го сменя.

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 11:37 am
от nik7dob
Аз даже имах случай с един голф1,9тди дето след 70км/час сам почваше да си подава газ
егати модерния голф :lol: :lol: :lol: :lol:
после защо голфовете били толкова бързи....
ето я и иронията - абс е система за спиране,не за подаване на гас :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 11:50 am
от ivanovbg
С ЕСП или ЕПЦ май беше колега,вградена е в блока на АБС-а.Мисли малко. :lol:

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 12:36 pm
от bobolin4o
ivanovbg написа:С ЕСП или ЕПЦ май беше колега,вградена е в блока на АБС-а.Мисли малко. :lol:
Така или иначе, колега, понеже се занимаваш с чип-тунинг... би трябвало да ти е ясно, че няма начин ESP-то да каже на двигателния ECU да си дава газ. По-скоро може да му каже да върне газта.

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 1:01 pm
от ivanovbg
Taka беше.И аз се чудех защо.Като пуснеш газта и само си ускоряваше.Интересното че до 60-70 намаше проблем.2 дена си играх докато се сетя да изключа АБС-а и всичко си дойде на място.Е после сложих друг.Нямам друго обяснение за случая,но с другия всичко си беше наред.Може да вдига някой флаг в основната програма :cry: незнам.Колата дойде с оплакването че като пуснеш газта и почва да ускорява.Нямаше никакви грешки,АБС-а си работеше.Всичко беше перфектно.Първоначално мислех че турбото вкарва повечко масло,но и без него,без дебитомер и с всички изключени датчици и ключета ефекта беше един и същ.А както натиснеше спирачката или съединителя и падаха оборотите.

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 1:49 pm
от bobolin4o
ivanovbg написа:Taka беше.И аз се чудех защо.Като пуснеш газта и само си ускоряваше.Интересното че до 60-70 намаше проблем.2 дена си играх докато се сетя да изключа АБС-а и всичко си дойде на място.Е после сложих друг.Нямам друго обяснение за случая,но с другия всичко си беше наред.Може да вдига някой флаг в основната програма :cry: незнам.Колата дойде с оплакването че като пуснеш газта и почва да ускорява.Нямаше никакви грешки,АБС-а си работеше.Всичко беше перфектно.Първоначално мислех че турбото вкарва повечко масло,но и без него,без дебитомер и с всички изключени датчици и ключета ефекта беше един и същ.А както натиснеше спирачката или съединителя и падаха оборотите.
Прилича на Темпомат, но той си е функция на моторния...

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 1:59 pm
от ivanovbg
Не беше активирана функцията.
Пробвах и да я активирам и деактивирам-никакъв ефект.И не потдържаше ,а доста добре ускоряваше,особено ако беше в надув.Затова бях заподозрял турбото.

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 3:24 pm
от rangel1
ivanovbg написа:Понякога спират,понякога литват.Аз даже имах случай с един голф1,9тди дето след 70км/час сам почваше да си подава газ :lol: Оказа се от АБС-а.Какво ли не го правих-не стана и се наложи да го сменя.
Аз пък ти вярвам :idea: Щом може абс да връща газта защо да не може да я подава :?:
При тая комуникационна връзка между контролерите вече всичко е възможно особено с кана нещата са вече като човешка нервна система (може да ти се надуе пръста на крака и заради това да оглушееш)Така че вече логиката и четенето не са на мода биха помогнали само добра интуиция много опит с блъскане на главата........лошото е че количките се развиват доста бързо напоследак и просто съжелявам много колегите които са асове в областа незнам сигурно са осъзнали че инвестират и влагат много мозък и то доста повече от от един лекар а никога немогат искара колкото доктор :twisted: Така е да сме станали докторчета :lol: (аз съм просто хоби маняк но се пак съм в гилдията и ми е гадно като се лигавят с колеги разни охлюви...............)

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 7:40 pm
от KLESHTITE
това с подаването на газ съм го имал като проблем на 2.5 тди и не е отн абс верваите ми а колега ifidik пробваи да изключиш абс и да видим какви аномалии ще се появят

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 8:41 pm
от ifidik
не става въпрос за изкл абс, а за дефектирал модул.колега наистина грешиш! патил съм го на два пъти.
това с даването на газ, като с темпомат се получава и при разминаване на показанията от датчиците на предни спрямо задни колелета.

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Апр 22, 2011 9:02 pm
от nik7dob
Аз пък ти вярвам :idea: Щом може абс да връща газта защо да не може да я подава :?:
При тая комуникационна връзка между контролерите вече всичко е възможно особено с кана нещата са вече като човешка нервна система (може да ти се надуе пръста на крака и заради това да оглушееш)Така че вече логиката и четенето не са на мода биха помогнали само добра интуиция много опит с блъскане на главата........лошото е че количките се развиват доста бързо напоследак и просто съжелявам много колегите които са асове в областа незнам сигурно са осъзнали че инвестират и влагат много мозък и то доста повече от от един лекар а никога немогат искара колкото доктор :twisted: Така е да сме станали докторчета :lol: (аз съм просто хоби маняк но се пак съм в гилдията и ми е гадно като се лигавят с колеги разни охлюви...............)

много правилно казано колега,подкрепям те напълно.това за интуицията е съвсем вярно,но ако имаше откъде да се сдобием с подробна информация относно комуникацията по CAN би било много по лесно решаването на подобни проблеми.И все пак упоритостта ни се възнаграждава понякога с успех :)

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Съб Апр 23, 2011 4:01 am
от KLESHTITE
колата не е при колегата и няма да разберем къде е проблема обаче според мен е клиента е казал даи да сменим и ремъците и от там е проблема ама ходи гадаи скоростите ти ли си ги сменял

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Нед Апр 24, 2011 10:41 am
от ivanovbg
Христос воскресе!Успехи на всички ви!

Не е въпрос на вяра.Споделям опит просто.Ако някой ми беше казал-изключ- АБС-а още в началото няаше да се мъча 2 дена да търся проблема.За това го казвам.Да го имате напредвид.

Колкото до КАН връзката -то си е като телефонна линия по която всички модули си говарят и си обменят информация.Съмнява ме да има такова нещо което като го включиш да може да ти превежда всичко което си говорят модулите.Или ако има едва ли е за повече от един модел.Пък и безмислено според мен да разполагам с такова устройство.По лесно е да му дърпам щепсела :lol:

Re: Ауди А6 2.5 TDI не се форсира повече от 3000rpm

Публикувано на: Пет Окт 17, 2014 8:43 am
от bobolin4o
ivanovbg написа:Taka беше.И аз се чудех защо.Като пуснеш газта и само си ускоряваше.Интересното че до 60-70 намаше проблем.2 дена си играх докато се сетя да изключа АБС-а и всичко си дойде на място.Е после сложих друг.Нямам друго обяснение за случая,но с другия всичко си беше наред.Може да вдига някой флаг в основната програма :cry: незнам.Колата дойде с оплакването че като пуснеш газта и почва да ускорява.Нямаше никакви грешки,АБС-а си работеше.Всичко беше перфектно.Първоначално мислех че турбото вкарва повечко масло,но и без него,без дебитомер и с всички изключени датчици и ключета ефекта беше един и същ.А както натиснеше спирачката или съединителя и падаха оборотите.
Три години и половина по-късно за пръв път и аз се сблъсквам със същата ситуация... при мен колата почва да ускорява още с потеглянето, да кажем след 10-15 км в час.
Колата е Фиат Гранде Пунто, 1.3 мултиджет... поради калпав сигнал от д-к на предно дясно колело, колата сама си дава газ и иска да излети... евала! Даже няма ESP, прост ABS... няма темпомат...
На някой програмист в завода май му е доста висока заплатата!!!
Прерових гугъла, нищо такова не намерих...
Интересно, дали във фирмените сервизи са уведомени за тоя недъг?