Страница 1 от 1

MB c180 проблем

Публикувано на: Пет Фев 27, 2009 8:14 am
от automax
Имам проблем с един MB 180 (w202) код 111.920. Гърми в смукателния колектор на бензин, на газ няма проблем. Внос от Италия АГУто е монтирано там. Кабели-ОК, свещи - нови, ламбда - нова, гърми пак. Предимно на студен двигател. Емулирам му 3500 ОМ на датчика на температурата спря.Сменявам го, уж се оправи. На другия ден пак гърми. Гръмисмо при форсиране. Дайте някакви идеи. Грешки не пише, Инжекцията е PMS и няма дебитомер и MAP. TPS ?

Re: MB c180 проблем

Публикувано на: Пет Фев 27, 2009 8:17 am
от mitko
Налягане гориво ?

regards

Re: MB c180 проблем

Публикувано на: Пет Фев 27, 2009 10:23 am
от qnis3
Аз имах същите проблеми с няколко ланчи КАПА на газ, гърмеше на бензин само сутрин когато е студена и то само до като раздвижи ламбда сондата. И в крайна сметка се оказа че е от настройката на газта. На газ когато работеше на тихи даваше богата смес и компа намаляваше времето на бензиновите инжектори съответно го записва в ЕКУто на колата. Проблема се реши с изравняване на времената на бензиновите инжектори когато е на газ и на бензин. Забравих да спомена че всичките коли бяха с газ инжекции.

Re: MB c180 проблем

Публикувано на: Пет Фев 27, 2009 2:05 pm
от automax
Колата не е с газов инжекцион. Не съм мерил налягането на горивото. Чакам клиента да докара колата пак.
Не открих инфо дали тази система не е адаптивна и какви са приоритетите в образуването на горивовъздушната смес.

Re: MB c180 проблем

Публикувано на: Пет Фев 27, 2009 2:34 pm
от joroboichev
почисти бенэиновите инжектори и колата ще се оправи

Re: MB c180 проблем

Публикувано на: Пет Фев 27, 2009 2:41 pm
от Aspar
На студен мотор гармят заради бедна смес ако запалването е наред разбирасе. Потарси при4ина ако не откриеш почисти дюзите :) успех

Re: MB c180 проблем

Публикувано на: Пет Фев 27, 2009 8:53 pm
от venelek
На скоро имах същия проблем.Измерих налягането=2.5 бара.
В първия момент си помислих че е наред,но като погледнах в аутодата разбрах че греша.Смених помпата и всичко си доиде на мястото.
Така че както митко те посъветва мери налягането.Наи вероятно проблема е там.
Успех