Страница 2 от 3

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 7:27 pm
от kiki
batsvilen написа:Радвам се колега че софта е допълнен и имам запитване към тебе : имаш ли възможност да поръчаш още бройки или имаш налични за продан и каква е твоята цена.
На мене ми стъпва $600 тука.Обаче сега нали въведоха да се плаща мито и ддс вече над 15 евро(мамицата им) и ще се оскъпи доставката.Иначе не се занимавам с търговия но нищо не ми пречи да поръчам един брой за някой.
За колегата дето пита за ктс-а, на тая цена мислиш ли че се е задържал, моментално го прилапаха :wink:

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Съб Мар 20, 2010 9:28 am
от ditex
Към колегата "kiki".
Къде видя вътре във VAS-PC програмата електрически схеми? Аз не можах да ги намеря!

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Нед Мар 21, 2010 7:36 pm
от kiki
ditex написа:Към колегата "kiki".
Къде видя вътре във VAS-PC програмата електрически схеми? Аз не можах да ги намеря!
Грешно съм се изразил(въпреки че никъде не съм писал "електрически схеми", а само схеми).Искам да кажа описание на функций, тестови адаптери, бушони и тн.
Да се похваля, взех си оригинален диск със софтуер за всички еку-та на двигателите на VW.Когато софтуера види диска(задължително реален през двд, не през виртуално устройство), в менюто "енджин електроник" се появява екстра меню(17) и като се следват инструкцийте на софтуера, ако има по-нова версия, тя автоматично се качва в еку-то.Работи перфектно(но задължително през усб-то, не през блутут).
Поздрави.
ПП.Ей-сега поразгледах, има скици с местонахождението на всеки датчик, суич и тн.
В "documents".Явно това съм имал в предвид под "схеми".

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 10:31 am
от ditex
Ясно, благодаря!
А този диск за който говорите предполагам е Flash диска за VAS? Коя версия е 51 или по-голяма?

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 12:41 pm
от kiki
ditex написа:Ясно, благодаря!
А този диск за който говорите предполагам е Flash диска за VAS? Коя версия е 51 или по-голяма?
11.51-2009
Не знам дали има по-нова версия.Нещо не намирам за-сега.
Не че тая не върши екстра работа де....
ПП.Екстра менюто излиза под номер 19, а не 17.

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 1:37 pm
от bobolin4o
kiki написа:11.51-2009
Не знам дали има по-нова версия.Нещо не намирам за-сега.
Не че тая не върши екстра работа де....
ПП.Екстра менюто излиза под номер 19, а не 17.
И каква е целта на ъпдейта на ЕКУ-то?
Поне дава ли ти обяснение какво по-точно се подобрява? Освен премахването на по-рано инсталирания тунинг :mrgreen:

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Пон Мар 22, 2010 9:25 pm
от kiki
bobolin4o написа:
kiki написа:11.51-2009
Не знам дали има по-нова версия.Нещо не намирам за-сега.
Не че тая не върши екстра работа де....
ПП.Екстра менюто излиза под номер 19, а не 17.
И каква е целта на ъпдейта на ЕКУ-то?
Поне дава ли ти обяснение какво по-точно се подобрява? Освен премахването на по-рано инсталирания тунинг :mrgreen:
Тунинга си заминава :lol: Ако нещо е било бъгаво или недомислено, се оправя.

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 9:16 am
от batsvilen
kiki написа:
bobolin4o написа:
kiki написа:11.51-2009
Не знам дали има по-нова версия.Нещо не намирам за-сега.
Не че тая не върши екстра работа де....
ПП.Екстра менюто излиза под номер 19, а не 17.
И каква е целта на ъпдейта на ЕКУ-то?
Поне дава ли ти обяснение какво по-точно се подобрява? Освен премахването на по-рано инсталирания тунинг :mrgreen:
Тунинга си заминава :lol: Ако нещо е било бъгаво или недомислено, се оправя.
А случайно да си пробвал на 1.9TDI дали се оправя грешката с паленето което ще е много много добре?

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 9:25 am
от bobolin4o
Грешката с паленето всъщност не е грешка. Съвсем преднамерено е така - с ниски стойности на стартовото количество и по-дълго развъртане се цели липса на сажди при стартиране. Ако стартера и акумулатора са читави, колата си пали без проблем.
Едвали е оправена 8)

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 6:33 pm
от VOLUMAX
Само дето повечето от тези коли с този "проблем" са с компютри, които немогат да се префлашнат по този начин :mrgreen:

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Вто Мар 23, 2010 10:48 pm
от bobolin4o
VOLUMAX написа:Само дето повечето от тези коли с този "проблем" са с компютри, които немогат да се префлашнат по този начин :mrgreen:
Е, има и от доста по-новите, ама няма да се учудя с ъпдейта да се влоши въпросното трудно палене :mrgreen:

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 7:37 am
от mitko
kiki написа:Тунинга си заминава :lol: Ако нещо е било бъгаво или недомислено, се оправя.
E как се оправя с още по бъгав софт ? Аз това съм го изпитал 2 години с тестера на Форд . Колкото пъти сложи УЖ оправен софтуер нещата ставаха по зле .

regards

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 10:17 am
от kiki
mitko написа:
kiki написа:Тунинга си заминава :lol: Ако нещо е било бъгаво или недомислено, се оправя.
E как се оправя с още по бъгав софт ? Аз това съм го изпитал 2 години с тестера на Форд . Колкото пъти сложи УЖ оправен софтуер нещата ставаха по зле .

regards
Предполага се, че в по-новият софт бъговете са оправени.Поне така би-трябвало да бъде 8)

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Сря Мар 24, 2010 11:12 am
от batsvilen
bobolin4o написа:Грешката с паленето всъщност не е грешка. Съвсем преднамерено е така - с ниски стойности на стартовото количество и по-дълго развъртане се цели липса на сажди при стартиране. Ако стартера и акумулатора са читави, колата си пали без проблем.
Едвали е оправена 8)
Два дена правих един стартер за да стана всичко перфектно, всичко от клемите до стартера е изласкано до блясък. В момента на колата не дава да и подадеш ключа, от една страна е ясно че малко са бъгнали софта не е нужно чак с толкова малко като паднат стартовите обороти да не пали и от друга старана конструкцията на стартера е най глупавата която съм виждал ( отпреде лагерува на бендекса а не на оста на планетния редуктор, чисто нови втулки и има луфт,а и да не говорим как се слага и маха предния зегер) толкова години "бош" не видяха един японски стартер как е направен ,целия на съчмени и иглени лагери и големина като на моторче на чистачките :lol: е видяха нали от там взеха идеята за редуктора. Малко като се поизноси този стартер и шума от паленето е като на шкода 120Л :lol:

Re: VAS 5054A

Публикувано на: Пон Апр 19, 2010 1:14 pm
от ditex
Флаш дисковете които са допълнение към VAS-PC са предназначени единствено за двигател. От къде може да се вземе същия такъв софтуер за препрограмиране на другите контролери на автомобила. Някой срещал ли е някъде мнения относно този въпрос или връзка към файлове?