Страница 1 от 2

A4 2006g.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 9:14 pm
от venelek
Колата е А4 2006 год. 2,5тди с автоматична скоростна кутия.
Проблема и е че като е на P,на тихи обороти леко тресе.
Няма грешки а само количеството на впръсканото гориво пада под 3 мг.
Колебае се между 2,5 и 3.Като включа на някоя предавка или пусна климатроника
количеството става около 3,5 и спира да тресе.
Сънявам се в помпата въпреки че колата е твърде млада :D .
Има ли възможност софтуеърно да се увеличи тази стойност с ВАГ-ком,както при 1.9 мотора
със старата помпа(тая е с вп44)

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:11 pm
от KLESHTITE
предполагам че е мултитроник [маховик]

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 11:37 pm
от venelek
KLESHTITE написа:предполагам че е мултитроник [маховик]
да мултитроник е
само че количеството гориво трябва да е от 3 до 9 мг.,а то пада на 2,5мг
и си мисля че ако успея да го вкарам в норма всичко ще си дойде на място
А на маховика какво може да му стане???

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 8:31 pm
от KLESHTITE
демпферен е и се получава дисбаланс

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 8:36 pm
от KLESHTITE
а количеството гориво се определя от мос транзистора в ел блока за който толкова се пише но щом държи обороти не е от това

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 9:31 pm
от ivanovbg
Виж и тампоните на мотора и скоростите,ако е маховика би трябвало и на високи обороти да има вибрации но са по бързи и се усещат най-вече на волана като тръпнене на ръцете.Също така свали предния тампон към гредата между роговете-ако е крива или при смяната на ангренажа са го притиснали може оттам да се предава тресенето.Количеството гориво зависи от много фактори,дори и от тампоните на мотора защото те играят ролята кнок сензори.А може и дебитомера да е малко замърсен както и много други ,така че не му се впрягай много като държи стабилни обороти.

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 11:33 pm
от KLESHTITE
ако е от маховика е по скоро клатене на мотора а ако е вибрация може колегата да е прав за предния тампон

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 6:18 pm
от NASKO12234
Колега тресе защото и падат прекалено оборотите или са нормални и тресе?

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 1:11 pm
от venelek
Когато колата е студена не тресе,защото времето на впръскване е по високо,а ако е тампон или маховик няма ли да има проблем и при студен мотор?
А не мога да не му се впрягам щото клиента ми е много добър приятел и е много капризен и ма изяжда за тая работа!!!

И в крайна сметка може ли да са увеличи това количество с ваг ком

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 1:27 pm
от bobolin4o
Доколкото знам, количеството гориво за празния ход е функция единствено от оборотите. Тоест, на личната ми кола промених зададените обороти на празен ход и съответно видях, че се е увеличила порцията на горивото. С други думи - ако увеличиш някак си порцията, неминуемо ще се вдигнат оборотите, което няма как да стане, ако не си заявил по-високи обороти на празен ход...

P.S.Проверил ли си количествата за всяка една дюза?
Със здраве!

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 2:38 pm
от georgi2106
bobolin4o написа:Доколкото знам, количеството гориво за празния ход е функция единствено от оборотите. Тоест, на личната ми кола промених зададените обороти на празен ход и съответно видях, че се е увеличила порцията на горивото. С други думи - ако увеличиш някак си порцията, неминуемо ще се вдигнат оборотите, което няма как да стане, ако не си заявил по-високи обороти на празен ход...

P.S.Проверил ли си количествата за всяка една дюза?
Със здраве!
това е добра идея.а оборотите променя ли ги,разлика между 20-50 оборота.

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 6:27 pm
от venelek
bobolin4o написа:Доколкото знам, количеството гориво за празния ход е функция единствено от оборотите. Тоест, на личната ми кола промених зададените обороти на празен ход и съответно видях, че се е увеличила порцията на горивото. С други думи - ако увеличиш някак си порцията, неминуемо ще се вдигнат оборотите, което няма как да стане, ако не си заявил по-високи обороти на празен ход...

P.S.Проверил ли си количествата за всяка една дюза?
Със здраве!

Извърших сравнеие на количествата и на шесте дюзи стоиностите бяха много близки до нула.

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Чет Яну 07, 2010 6:31 pm
от venelek
georgi2106 написа:
bobolin4o написа:Доколкото знам, количеството гориво за празния ход е функция единствено от оборотите. Тоест, на личната ми кола промених зададените обороти на празен ход и съответно видях, че се е увеличила порцията на горивото. С други думи - ако увеличиш някак си порцията, неминуемо ще се вдигнат оборотите, което няма как да стане, ако не си заявил по-високи обороти на празен ход...

P.S.Проверил ли си количествата за всяка една дюза?
Със здраве!
това е добра идея.а оборотите променя ли ги,разлика между 20-50 оборота.
Оборотие започват да се колебаят много малко (10-20),когато започне да се появява претрисането,а именно когато количеството на горивото падне под 3мг.

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 11:01 am
от georgi2106
задаи ако можеш по високи обороти.при автоматика когато е на D впръскането е по голямо защото вече има натоварване на двиг.и оборотите трябва да са окло 650-750.а на паркинг 800-900.вазможно е и да са разбити и демпферите на маховика ама требва да променя оборотите защото 1мм.отклонение на маховика измества ъгала поне с 5 градуса

Re: A4 2006g.

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 8:30 pm
от venelek
За сега сипахме добавка за прочистване на горивната система на Лики Моли,да изхарчи един резервоар с добавката и ще пиша какъв е резултата.

Благодарности на всички