Страница 1 от 1

Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Нед Юни 06, 2010 12:20 am
от hristo
BMW Е34,ECU-BOSCH мотроник 3.3.1 Интересуваме каквиса възможностите за промя на времето на впъскване на дюзите.По какъв начин може да стане, и най-вече с каква апаратура. Някой използувал ли е GT1

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Нед Юни 06, 2010 7:45 pm
от ivanovbg
Можеш да го промениш само с ремапване(тунинг)За апаратура можеш да ползваш програматор...
Мога да ти помогна ако искаш.

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Нед Юни 06, 2010 9:14 pm
от hristo
Дай някакви координати, тел., или в кой сервиз работиш.
Проблема при мен е че искам да намаля времето на впръскване и то почти на половина за целият роботен диапазон.

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Нед Юни 06, 2010 9:27 pm
от traqnsavov
:shock: това пък защо колега...

Ако гори много колата не е от времето на отваряне, търси други причини...

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Нед Юни 06, 2010 10:23 pm
от ivanovbg
Хеед91 линка в подписа ми.Ако искаш ела да поговорим на място.Най добре вземи и компа с тебе.

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Вто Юни 08, 2010 9:29 pm
от hristo
traqnsavov написа::shock: това пък защо колега...

Ако гори много колата не е от времето на отваряне, търси други причини...
Не, колега цялата електроника е качена на двигател от Нисан, единсвено дюзите са нисански но те са 330сс а от бмв, са 195сс, за жалост размера е такъв че не могат да се сменят дюзите.В краен случай и със смяна на други дюзи ще стане, но интелигентното решение е с корекция на времето.За сега двигателя работи и така /особено докато е студе /,загреели обаче,и ламбдата не може да компенсира и бензина идва повече.

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Вто Юни 08, 2010 9:31 pm
от ivanovbg
hristo написа:
traqnsavov написа::shock: това пък защо колега...

Ако гори много колата не е от времето на отваряне, търси други причини...
Не, колега цялата електроника е качена на двигател от Нисан, единсвено дюзите са нисански но те са 330сс а от бмв, са 195сс, за жалост размера е такъв че не могат да се сменят дюзите.В краен случай и със смяна на други дюзи ще стане, но интелигентното решение е с корекция на времето.За сега двигателя работи и така /особено докато е студе /,загреели обаче,и ламбдата не може да компенсира и бензина идва повече.
нали щеше да се обадиш,хубаво е настройките да се направят и на дино за да се настрои и под товар
Аванса също би трябвало да се пипа

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 5:48 pm
от traqnsavov
hristo написа:
traqnsavov написа::shock: това пък защо колега...

Ако гори много колата не е от времето на отваряне, търси други причини...
Не, колега цялата електроника е качена на двигател от Нисан, единсвено дюзите са нисански но те са 330сс а от бмв, са 195сс, за жалост размера е такъв че не могат да се сменят дюзите.В краен случай и със смяна на други дюзи ще стане, но интелигентното решение е с корекция на времето.За сега двигателя работи и така /особено докато е студе /,загреели обаче,и ламбдата не може да компенсира и бензина идва повече.
Колега при какви условия се мерят дебита през дюзите....

Срещам много противоречиви мнения по този въпрос....

някой казват че при постоянно отворени някой казват че се мерели на импулс от 10 милисекунди.....

Някой да хвърли светлина по въпроса и да осветли колегата... :oops: :mrgreen:

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Сря Юни 09, 2010 6:12 pm
от ivanovbg
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=27&t=2616 ето ти просветление кога къде и как се мерят характеристиките

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 7:37 am
от ditex
Дюзата в никакъв случай не трябва да се държи с постояно подадено напрежение за да е отворена. След време тя загрява и изгаря.
Има такава честота и форма на импулса кото поддържа дюзата в отвоерно състояние но по този начин средния ток през намотката е много по-малък и няма опасност да изгори.

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Чет Юни 10, 2010 8:54 pm
от ivanovbg
Дюзите се мерят статично и динамично при работно налягане .Статично е при 100% цикъл на отвореност-а по какъв начин го задържаш си е твой проблем. Най добре е по начина по който ги управлява компа.Динамичната проверка е при импулс 2,5 милисекунди и 1000 цикъла-той е най важен за нащата работа и показва дали дюзата е замърсена.Статичното ни интересува повече при тунинговането за да не се достига 100 % овореност на дюзите.В таблицата ги пише стойностите.

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 7:13 am
от traqnsavov
Доколкото съм запознат компютъра не може да си мени времето на отваряне до безкрайност, а това с постоянно впръскване предполага коефицент на запълване на сигнала от 100 прочента..
при коефицент на запълване на сигнала 100% се казва че тока е постоянен тоест тече постоянно...

Компютъра изменя при определени условия времето на впръскване от 2-10 милисекунди, ама непрестанно впръскване няма как да се получи...

Температурните датцичи ламбда сондите вкарват някакви корекции в крайното време..

При по нискоомните дюзи има едно отварящо и едно задържащо напрежение, такива са на моно инжекциите...

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 7:31 am
от ivanovbg
При 6000 оборота/мин един оборот го прави за 10 милисекунди :mrgreen: Нататъка смятай сам.Кога затваря моноинжекцията на пълна газ?Затова имат и съпротивление някои двигатели последователно на дюзата.
Ако времето за един оборот и отвореноста на дюзата се изравни значи дюзата е малка за този двигател .Дюзите работят максимално на 80% време на впръскване за да има някакъв запас при тяхнотозамърсяване.За какво мислиш че моторите с замърсени дюзи ако се карат дълго на високи обороти чупят бутала(визирам моното на опел-там дюзата няма почти никакъв запас) :lol: Бедна смес по дълго и хайде ремонт

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 8:02 am
от traqnsavov
Искаш да кажеш че при пълни обороти дюзите стоят отворени....

Чесно да ти кажа не съм ги мерил в обороти до прекъсвач, закачал съм осцилоскопа и съм ги гледал по време на работа на двигателя до към 3000 оборота, при такива оборати получават коефицент на запълване на сигнала от към 30-40 процента....

То отворчето отпред на дюзата определя крайният "максималният дебит" на дюзата..
Тоест този отвор работи също като жигльора в карбуратора, ограничава максималното изтичане..
Така ли е или съм се заблодил...

Ако е така замърсяването на дюзите щеше да влияе само на големите натоварвания, а практиката показва че, замърсяването влияе най много на ниските обороти и преходните обороти, и не се влиае толкова от високите...

Re: Корекция времето на впръскване BMW

Публикувано на: Съб Юни 12, 2010 4:51 pm
от ivanovbg
Не при пълниобороти а при пълно натоварване.Замърсяването влияе на всичко -просто по малко се забелязва при малко ускорение :mrgreen:
Качи се с скенера в движение и виж ,ако е над80% -значи са замърсени.
А преходните режими са с голям процент-нали тогава действат като ускорителната помпа.Требе бензинец :mrgreen:
Дюзите не запушват само дупките,а и отгоре -м/у клапанчето и елмагнита се натрупват налепи и не могат да се движат на 100%
И не само като се кара на газ.Но това е взето в предвид от производителя и са оставили запас.Просто на газ се запушват по бързо поради липсата на движение на бензина в тях :mrgreen:
На моноинжекцията се запушват по трудно защото дупката е 4 пъти по голяма.