Страница 1 от 3

Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 7:48 pm
от gandi1
Здравейте,колеги.Имам проблем с личната си кола и вече дигам ръце(обущаря ходел бос :lol:).Колата е 92г. М50В20 мотроник 3.1.КТС-а не показва грешки,а колата пали мудно/трудно,глъхне под 2000 оборота.Проблема продължава вече 3-4 месеца(не че имам време за нея) и започнах да сменям на ред Л-сонда,Д.колянов вал,Т сензор,ТПС,ЕСУ,друг дебитомер(клиентски) и няма оправия.Механиката на мотора е изрядна(основен ремонт преди 30000км).Единственото което виждам за ненорнално по КТС е че мутипликацията е -23%,но нямам обяснение защо.Дюзите са херметични.
Ако някой има идея,моля да даде съвет.

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 8:16 pm
от shumana
gandi1 написа:Здравейте,колеги.Имам проблем с личната си кола и вече дигам ръце(обущаря ходел бос :lol:).Колата е 92г. М50В20 мотроник 3.1.КТС-а не показва грешки,а колата пали мудно/трудно,глъхне под 2000 оборота.Проблема продължава вече 3-4 месеца(не че имам време за нея) и започнах да сменям на ред Л-сонда,Д.колянов вал,Т сензор,ТПС,ЕСУ,друг дебитомер(клиентски) и няма оправия.Механиката на мотора е изрядна(основен ремонт преди 30000км).Единственото което виждам за ненорнално по КТС е че мутипликацията е -23%,но нямам обяснение защо.Дюзите са херметични.
Ако някой има идея,моля да даде съвет.
а налягането на помпата премери ли . :?:

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 8:23 pm
от gandi1
Да колега,мерих го 2.7 празен ход/3.2 без вакум на регулатора

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 9:39 pm
от ivanovbg
я премери едно налягане на маслото

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 9:47 pm
от gandi1
ivanovbg написа:я премери едно налягане на маслото
Колега незнам дали го казваш на майтап но масло си дига лампата си гасне на 0.5бара още на стартер
Нарочно сам сложил датчик на повисоко Р.А на дали е възможно за няколко оборота на к.вал да дигне 10-15 бара зада препълни повдигачите ако това имаш предвид?

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 9:59 pm
от ivanovbg
не е първото с запекъл клапан на маслената помпа.А ангренажа?

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 10:11 pm
от gandi1
Всичко е сменяно при ремонта на ДВГ-то преди 30000км (без буталата 1р.МАЛЕ) с оригинални части от ДАРУ.Мотора е без ванос така че можех да си го позволя.Правил съм я за мен и компромиси неса правени.

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 10:14 pm
от ivanovbg
30000 са много км.проблема за мен е механичен.а компресия мери ли?
имах клиент с подобен проблем и се оказа бензин с нафта

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 10:21 pm
от gandi1
Значи ли това да правим ремонт на всеки 30000км.
Мотора си има компресия,няма загуби на налягане(мерено е с уреда на бош),има правилно газорзпределение, какво остава?

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 10:25 pm
от ivanovbg
остава също и превъртял демпфер на коляновия вал.Като запали виж на колко градуса е аванса и т.н

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 10:27 pm
от gandi1
Зареждам на бензиностанцията при нас в севиза,когато объркат горивата го усещам веднага
на мой гръб

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 10:31 pm
от gandi1
За демпфера може и да си прав.Утре ще я светна с "лампата" и ще пиша.ДАНО Е ТОВА.

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 10:36 pm
от ivanovbg
ако имаш и газ анализатор провери и газовете ,налягането на маслото да не забравишн и пиши

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 7:00 am
от KLESHTITE
извади дюзите и виж дали накъсват

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 9:39 am
от bobolin4o
Мултипликативна корекция -23% означава твърде богата горивна смес. От личен опит мога да кажа, че каквито и нередности да има в механиката, в следствие на които има лошо изгаряне , то сместа според ламбда сондата винаги е бедна, а не богата, както в случая.
Провери с газ анализатор дали е така наистина...
Регулатора на налягането дали не пуска бензин от вакуумния щуцер?
Ламбда сондата, дето си я сменил дали е оригинална и за модела? Сравни показанията и спрямо живи данни с мултицет...
Успех!