Проблем с Пасат
Проблем с Пасат
Здравейте. Докараха ми Пасат 2005 2.0 FSI 150 коня. Колата е с история: зарежда до горе бензин, както обикновенно и след 300 кМ почват проблеми с нестабилна работа и тресене във всички режими. Ходил е в Порше София, сменили са свещите, слагали са нови бобини и резултата е диагноза: дюзи! Карал е после с добавка за почистване на дюзи, според него частичен ефект, но далече от добре. Попада при мен по препоръка на приятел.
Тествах я и изписа Р0300, Р0301 и Р0303. Мерих компресия, еднаква и висока. На лайф данни други проблеми не се виждат. Нямам опит с тези директ инжешън. Клиента е навит да му сменя дюзите, ако трябва оригинални, но аз не се чуствувам уверен. А и не съм сменял, не знам има ли подробности?!
Помагайте.
Тествах я и изписа Р0300, Р0301 и Р0303. Мерих компресия, еднаква и висока. На лайф данни други проблеми не се виждат. Нямам опит с тези директ инжешън. Клиента е навит да му сменя дюзите, ако трябва оригинални, но аз не се чуствувам уверен. А и не съм сменял, не знам има ли подробности?!
Помагайте.
Re: Проблем с Пасат
Аз съм газаджия и нямам опит в това отношение.
Интересувам се от FSI,GDI...........заради газта.
В един руски сайт прочетох,че дюзите се сменят когато всичко останало е проверено на 101%,не можах да намеря линка.
Успех!
Интересувам се от FSI,GDI...........заради газта.
В един руски сайт прочетох,че дюзите се сменят когато всичко останало е проверено на 101%,не можах да намеря линка.
Успех!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Проблем с Пасат
Никой ли няма да помогне?
Re: Проблем с Пасат
имах подобен проблем с бмв 1 сериа , 2 от дюзите бяха дефектирали , от там дефектира и компютара , добре че беше в гаранция , не знам при vw как е.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Пасат
За съжаление при тези коли има ефект само квадратногнездовия метод.
Ако на 1 и 3 цилиндър са сменени бобините и свещите-остават дюзите.В някои случаи минават и с почистване но не е сигурно.
Ако на 1 и 3 цилиндър са сменени бобините и свещите-остават дюзите.В някои случаи минават и с почистване но не е сигурно.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Проблем с Пасат
Малко аматйорско, но от опит знам че действа. Размени бубините на 1 и3 със 2 и 4 цилиндър запали я и на ново прочети грешките .
Re: Проблем с Пасат
най добре свали дюзите,и ги провери на стенд зада си сигурен
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: Проблем с Пасат
Това с бобини и свещи е правено два пъти и с нови бобини. Остават дюзи. Гледах мануал за свалянето, с инерционен дорник. Това е което ме притеснява повече. Да не смъкна колекторите и да не успея да ги измъкна дюзите! Почистване на ултразвук ли имаш впредвид?
Иначе квадратния корен на интеграла ще го извадя лесо, че клиента е навит да плаща хахах.
А и ме интересува при смяна на дюза има ли нужда от вкарване на номера и, както е на HDI-тата?
Иначе квадратния корен на интеграла ще го извадя лесо, че клиента е навит да плаща хахах.
А и ме интересува при смяна на дюза има ли нужда от вкарване на номера и, както е на HDI-тата?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Пасат
Да на ултра комбинирано с разцъкване аз ги пускам като обикновени на 50%,ама не винаги става.Досега не съм вкарвал номера.Но първо много добре прегледай инсталацията до дюзите.Където има снадки и пиновете по буксите ги престисни или ги запои.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Проблем с Пасат
Пасата е с две нови дюзи и всичко се оправи. Малко шибано се свалят, като няма дорник N: 370838-12812 ( примерно хахах), ама не дадоха много зор. Единственото, което ми се закучи е че се счупи "моркова" за щеката, 11лВ е гада, ама го чаках 2 дни от унгария. За друг път просто ще го поръчам предварително, че е кекав и трудно се опазва.
Мерси за съветите!
Мерси за съветите!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Пасат
Както казвам, кирията от газовото замина за дюзи...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Пасат
Къде точно колегата е написал, че Пасата има газ?traqnsavov написа:Както казвам, кирията от газовото замина за дюзи...
gt40 написа:Здравейте. Докараха ми Пасат 2005 2.0 FSI 150 коня. Колата е с история: зарежда до горе бензин, както обикновенно и след 300 кМ почват проблеми с нестабилна работа и тресене във всички режими
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Проблем с Пасат
Вярно е, няма газова! Четох в руските сайтове са луднали от тези и GDI и други директ инжекцион, че не издържат къвто и да е бензин. Техния е със сяра над допустимия по стандарта на запад, за нашия как да го мислиш какъв е?!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет Окт 22, 2009 12:10 am
Re: Проблем с Пасат
в порше едва ли грешат ,
преди това виж датчиците за налягане и подкачането на гориво и КАБЕЛИТЕ
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 300/000768
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 301/000769
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 303/000771
преди това виж датчиците за налягане и подкачането на гориво и КАБЕЛИТЕ
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 300/000768
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 301/000769
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 303/000771