Страница 1 от 1

Проблем с Пасат

Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 6:51 pm
от gt40
Здравейте. Докараха ми Пасат 2005 2.0 FSI 150 коня. Колата е с история: зарежда до горе бензин, както обикновенно и след 300 кМ почват проблеми с нестабилна работа и тресене във всички режими. Ходил е в Порше София, сменили са свещите, слагали са нови бобини и резултата е диагноза: дюзи! Карал е после с добавка за почистване на дюзи, според него частичен ефект, но далече от добре. Попада при мен по препоръка на приятел.
Тествах я и изписа Р0300, Р0301 и Р0303. Мерих компресия, еднаква и висока. На лайф данни други проблеми не се виждат. Нямам опит с тези директ инжешън. Клиента е навит да му сменя дюзите, ако трябва оригинални, но аз не се чуствувам уверен. А и не съм сменял, не знам има ли подробности?!
Помагайте.

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 9:03 pm
от ipivan
Аз съм газаджия :lol: и нямам опит в това отношение.
Интересувам се от FSI,GDI...........заради газта.
В един руски сайт прочетох,че дюзите се сменят когато всичко останало е проверено на 101%,не можах да намеря линка.

Успех!

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 2:48 pm
от gt40
Никой ли няма да помогне?

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 8:35 pm
от lankata
имах подобен проблем с бмв 1 сериа , 2 от дюзите бяха дефектирали , от там дефектира и компютара , добре че беше в гаранция , не знам при vw как е.

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 8:53 pm
от ivanovbg
За съжаление при тези коли има ефект само квадратногнездовия метод. :lol:
Ако на 1 и 3 цилиндър са сменени бобините и свещите-остават дюзите.В някои случаи минават и с почистване но не е сигурно.

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 9:56 pm
от dent
Малко аматйорско, но от опит знам че действа. Размени бубините на 1 и3 със 2 и 4 цилиндър запали я и на ново прочети грешките .

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 12:30 am
от vrm
най добре свали дюзите,и ги провери на стенд зада си сигурен :!:

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 9:17 am
от gt40
Това с бобини и свещи е правено два пъти и с нови бобини. Остават дюзи. Гледах мануал за свалянето, с инерционен дорник. Това е което ме притеснява повече. Да не смъкна колекторите и да не успея да ги измъкна дюзите! Почистване на ултразвук ли имаш впредвид?
Иначе квадратния корен на интеграла ще го извадя лесо, че клиента е навит да плаща хахах.
А и ме интересува при смяна на дюза има ли нужда от вкарване на номера и, както е на HDI-тата?

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 7:59 pm
от ivanovbg
Да на ултра комбинирано с разцъкване аз ги пускам като обикновени на 50%,ама не винаги става.Досега не съм вкарвал номера.Но първо много добре прегледай инсталацията до дюзите.Където има снадки и пиновете по буксите ги престисни или ги запои.

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Вто Дек 21, 2010 5:25 pm
от gt40
Пасата е с две нови дюзи и всичко се оправи. Малко шибано се свалят, като няма дорник N: 370838-12812 ( примерно хахах), ама не дадоха много зор. Единственото, което ми се закучи е че се счупи "моркова" за щеката, 11лВ е гада, ама го чаках 2 дни от унгария. За друг път просто ще го поръчам предварително, че е кекав и трудно се опазва.
Мерси за съветите!

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Сря Дек 22, 2010 9:17 am
от traqnsavov
Както казвам, кирията от газовото замина за дюзи... :lol: :lol: :lol:

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Сря Дек 22, 2010 11:32 am
от bobolin4o
traqnsavov написа:Както казвам, кирията от газовото замина за дюзи... :lol: :lol: :lol:
Къде точно колегата е написал, че Пасата има газ?
gt40 написа:Здравейте. Докараха ми Пасат 2005 2.0 FSI 150 коня. Колата е с история: зарежда до горе бензин, както обикновенно и след 300 кМ почват проблеми с нестабилна работа и тресене във всички режими

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Сря Дек 22, 2010 1:02 pm
от gt40
Вярно е, няма газова! Четох в руските сайтове са луднали от тези и GDI и други директ инжекцион, че не издържат къвто и да е бензин. Техния е със сяра над допустимия по стандарта на запад, за нашия как да го мислиш какъв е?!

Re: Проблем с Пасат

Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 5:05 pm
от paffendorfbg
в порше едва ли грешат ,
преди това виж датчиците за налягане и подкачането на гориво и КАБЕЛИТЕ
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 300/000768

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 301/000769

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 303/000771