Рено Клио-теч на масло
Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 12:22 am
Колата е Рено Клио първа серия с 1,2 кубиков мотор.
След скъсан ангренажен ремък, сваляне на глава и шлайф на 0,23мм започва да тече масло от един правоъгълен отвор на главата, намиращ се малко под зъбното колело на разпределителния вал. Гледах същото Клио и този отвор не е запушен с нищо. Алуминиевият капак на ангренажния ремък също не затваря този отвор.
Въпросът ми е за какво е този отвор и как да спра теча на масло. Вариант е да изрежа планка и със силикон да го запушя. Но щом заводско не е направено не искам да го правя и аз.
Намерих схема на мазилната уредба на този двигател, но отворът не е част от нея и не е даден.
След скъсан ангренажен ремък, сваляне на глава и шлайф на 0,23мм започва да тече масло от един правоъгълен отвор на главата, намиращ се малко под зъбното колело на разпределителния вал. Гледах същото Клио и този отвор не е запушен с нищо. Алуминиевият капак на ангренажния ремък също не затваря този отвор.
Въпросът ми е за какво е този отвор и как да спра теча на масло. Вариант е да изрежа планка и със силикон да го запушя. Но щом заводско не е направено не искам да го правя и аз.
Намерих схема на мазилната уредба на този двигател, но отворът не е част от нея и не е даден.