Страница 1 от 1

Пасат B5 чипосан придърпва

Публикувано на: Вто Апр 26, 2011 9:20 pm
от stefo
Въпрос към колегите, които са наясно с тунинга.Автомобила е Пасат Б5 с 1.9 AFN мотор.Клиента казва че автомобила е чипосан и придърпва, по скоро притриса като се движи между 1700-2000 об\мин на 4 и 5 предавка.Този ефект го има и на ниските предавки, но понеже бързо се излиза от тези обороти е по малко забележим.Сега се сетих че не пробвах да се движа в този интервал от обороти с постоянна скорост, за да видя има ли го ефекта при установен режим.Автомобила според мен е чипосан защото вдига налягане 2300 мбар и 51мг гориво.По спомен, защото не си намирам логовете от нормален изправен мотор, на 1.9 AFN моторите налягането стига до 1950-2000 мбар и 41-43мг гориво.Дали това притрисане се дължи на тунинга или има вероятно друг проблем.

Re: Пасат B5 чипосан придърпва

Публикувано на: Сря Апр 27, 2011 1:55 am
от KLESHTITE
ГНП има писано по този проблем търси

Re: Пасат B5 чипосан придърпва

Публикувано на: Сря Апр 27, 2011 8:08 am
от bobolin4o
Ако го прави само при пълно натоварване - твърде много гориво.

Re: Пасат B5 чипосан придърпва

Публикувано на: Сря Апр 27, 2011 7:12 pm
от presko79
А на празен ход горивото колко е ? Плочката дали е читава

Re: Пасат B5 чипосан придърпва

Публикувано на: Сря Апр 27, 2011 7:14 pm
от ifidik
ако претриса, а не предърпва.този ефект се получава от демпферния маховик след тунинга.в повече му идва въртящия момент и аванса.
най много се усеща на 60км/ч на четвърта и дадеш пълна газ :lol: .

Re: Пасат B5 чипосан придърпва

Публикувано на: Чет Май 05, 2011 10:02 pm
от stefo
Ако притрисането е от маховика би ли следвало да се усили, или не се дължи на повреден маховик?

Re: Пасат B5 чипосан придърпва

Публикувано на: Пет Юли 08, 2011 8:41 pm
от oem
А буста как е там? Да не пренадува? Колата ускорява ли на тласъци?

Re: Пасат B5 чипосан придърпва

Публикувано на: Пет Авг 26, 2011 12:21 am
от Cho4o
ако колегите нямат против ,да продължа темата с друг проблем за същия модел .
Двигателя е AVF PD 2003г
Когато времето е доста горещо след около 10км градско каране (& висене по светофари) колата започва да тресе на празен ход.С пуснат климатик пак се усеща ,но по-малко.Забелязвам и че смърди специфично ,но няма пушеци .При ускорение няма проблеми.Ако времето е хладно ,всичко е наред.Скоро е смянял комплект маховик и съединител,няма чип.
прилагам и малко опитно снети данни
Group 001: Injected quantity
819 /min Engine speed 790-870
4.1 mg/str Injected quantity 3.0-9.0
6.6°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck.
97.2°C Coolant temp 80-110°C
Group 002: Idle Speed
819 /min Engine speed 790-870
0.0 % Throttle pos 0%
0 1 0 Operating Cond/AC speed/throttle/AC
97.2°C Coolant Temp 80-110°C
Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
819 /min Engine speed 790-870
325.0 mg/str MAF (specified) 230-310
352.8 mg/str MAF (actual) 210-350
4.8 % EGR duty cycle 40-75%
Group 004: Unit Injectors valves command
819 /min Engine speed 790-870
-0.0 °ATDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC
6.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck.
2.2°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
Group 007: Temperatures (Engine cold-contact on: ~Amb. temp)
94.6°C Fuel Temp ~Amb.Temp.*C
100.6 % Fuel cooling state On:100%-Off:0%
72.9°C Intake Air Temp ~Amb.Temp.*C
97.2°C Coolant Temp ~Amb.Temp.*C
Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
0.49 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.24 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.28 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
0.00 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H
Group 018: PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C)
0.0 Cyl 1 0
0.0 Cyl 2 0
0.0 Cyl 3 0
0.0 Cyl 4 0
Нормална ли е тази температура на горивото ? Имах съмнения относно стойностите на 13канал ,но от това което виждам ,мисля че там няма проблем.

Re: Пасат B5 чипосан придърпва

Публикувано на: Нед Авг 28, 2011 11:27 am
от yanpet
Cho4o написа: Нормална ли е тази температура на горивото ? Имах съмнения относно стойностите на 13канал ,но от това което виждам ,мисля че там няма проблем.
Ами множко е. И температурата на засмуквания въздух е множко (освен ако смуче от непосредствена близост от двигателя много загрят въздух). Провери как са и как се движат температурите като запалиш на студен двигател