Проблем с имобилайзер на Peugeot 106
Публикувано на: Сря Мар 29, 2006 11:40 pm
Здравейте колеги,
какво е вашето мнение за ситуацията: Пежо 106 1.4i 98г., KFX мотор, с ИММО на блока за управление :-/
Оригиналният компютър липсва, бил е повреден от "майстори" при първоначалната диагностика (колата не палела още от началото), вадили процесори вътре от платката и съвсем му разказали играта..
След няколкодневно обикаляне по всичи места за части 2ра у-ба се оказа, че е страшно трудно да се намери НЕЩО за кола по-нова година. Все пак успяхме да намерим една-две бройки ECU на въпросната система (Marelli IAW 1AP.81), но всичките са кодирани.. :-/
Стъпка номер 2 : свързахме се с хората в Пежо (в кв.Люлин), където ни беше обяснено , че не било фирмена политика и "не можели" да обучат новото ECU със стария иммо на колата. Единственото решение, което ни беше предложено оттам беше... да си купим ново ЕCU, барабар с имото и ключа ..
Естествено, след такъв отговор, стъпка номер 3 беше да запалим гумите и газ в посока колкото се може по-далеч от това пъклено място, сервиза на Пежо
И така, всичко наново. Пробвахме следното, сложихме комп. от работещ Citroen AX 96г., ~същата система(1АР.40) ,НО без иммо в него Колата работи!
Сега остава да се намери и такъв компютър отнякъде, ако имате нещо подобно, можем да се свържем. Ето още веднъж какво ни трябва :
ЕCU Magnetti Marelli 1AP.40 (или 1АР.81) БЕЗ иммо вътре (това са най-ранните модели, от 96г.)
Ако има колеги някъде в София където можем да обучим един от намерените от нас компютри, също е вариант!
какво е вашето мнение за ситуацията: Пежо 106 1.4i 98г., KFX мотор, с ИММО на блока за управление :-/
Оригиналният компютър липсва, бил е повреден от "майстори" при първоначалната диагностика (колата не палела още от началото), вадили процесори вътре от платката и съвсем му разказали играта..
След няколкодневно обикаляне по всичи места за части 2ра у-ба се оказа, че е страшно трудно да се намери НЕЩО за кола по-нова година. Все пак успяхме да намерим една-две бройки ECU на въпросната система (Marelli IAW 1AP.81), но всичките са кодирани.. :-/
Стъпка номер 2 : свързахме се с хората в Пежо (в кв.Люлин), където ни беше обяснено , че не било фирмена политика и "не можели" да обучат новото ECU със стария иммо на колата. Единственото решение, което ни беше предложено оттам беше... да си купим ново ЕCU, барабар с имото и ключа ..
Естествено, след такъв отговор, стъпка номер 3 беше да запалим гумите и газ в посока колкото се може по-далеч от това пъклено място, сервиза на Пежо
И така, всичко наново. Пробвахме следното, сложихме комп. от работещ Citroen AX 96г., ~същата система(1АР.40) ,НО без иммо в него Колата работи!
Сега остава да се намери и такъв компютър отнякъде, ако имате нещо подобно, можем да се свържем. Ето още веднъж какво ни трябва :
ЕCU Magnetti Marelli 1AP.40 (или 1АР.81) БЕЗ иммо вътре (това са най-ранните модели, от 96г.)
Ако има колеги някъде в София където можем да обучим един от намерените от нас компютри, също е вариант!