Страница 1 от 2

опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Пон Окт 08, 2012 8:11 pm
от alex07
проблема е че е адски мудна в ниските когато е загрял сменяни са температурен датчик тпс мап сензор и пак същата работа на диагностика нищо а сутрин докато е студена (1-2 мин)е като самолет не мога да се преборя с това чудо помагайте кой с каквото може

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Пон Окт 08, 2012 9:10 pm
от donkole1
Според мен проблема е механичен.Това е мн проста машина

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Пон Окт 08, 2012 9:20 pm
от alex07
мислиш ли щот и аз си мисля че е някаде там ама не съм се ровил още

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Пон Окт 08, 2012 9:28 pm
от ivanovbg
Датчика за температура на въздуха как е? Налягане масло също. Повдигачи? Ангренаж? Аванса как е?

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Вто Окт 09, 2012 7:48 am
от presko79
Преди доста време имах такъв случаи,но с 16 клапанова ,беше обиколила бая колеги.
Та някои сложил с цел тунинг резистор на темп .на охлаждащата течност.Възтанових и колата се оправи.

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Вто Окт 09, 2012 8:12 am
от rudoni
дай инфо за живи данни!Ако температурата на двиг е ниска ,а е загряла колата (по контролни уреди) ,проблемът е в ЕБУ!имам 5-6 решени проблема по този начин.Дават фира ЕБУ.На този мотор това му е проблемът! Търси по моргите Тайванското производство,бошовскиябързосе бъгва.

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Вто Окт 09, 2012 1:37 pm
от bobolin4o
rudoni написа:дай инфо за живи данни!Ако температурата на двиг е ниска ,а е загряла колата (по контролни уреди) ,проблемът е в ЕБУ!имам 5-6 решени проблема по този начин.Дават фира ЕБУ.На този мотор това му е проблемът! Търси по моргите Тайванското производство,бошовскиябързосе бъгва.
Колега, гледам пак си натряскал поста си на един дъх... Не се превъзбуждай толкова, пести ги тия нерви!
И как точно диагностицира, че проблемът на колегата е точно в компа? И да търси "тайвански", ама в никакъв случай "бош"... Че той даже не е казал каква е точно системата на управление на мотора на тая Астра...
Евала значи...

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Вто Окт 09, 2012 4:20 pm
от rockton
rudoni написа:бошовския бързо се бъгва.
На мен доколкото ми е ясно, и доколкото разбирам от ЕЦУ-та на автомобили??
за пръв път чувам че има Бошов компир на такава дърта бънгия, щом е 1.4 8 клапанов значи има няколко мотора с различни кодове, и всите са 1.4!
С14NZ = Rochester Multec-ZE
C14SE = Rochester Multec-M
X14NZ = Rochester Multec-ZE
X14XE = Rochester Multec-S
Няма бош, няма мошш,....не че мултеците не се збъгясват, основен проблем е многослойната платка(дъно) , както и SMD резистори-прекъсват, има и още разпространени дефекти при тях, нооо тва е друга бира.
Нека колегата първо да каже с кой код е мотора, и какво дефакто вижда(чете с кодочетеца) по ЕЦУ-то та да се ориентираме вярно! По памет някой от тея стари мултеци нямаха живи данни??...отдавна не съм преглеждал такова чудо на изчезване са :mrgreen: :mrgreen:

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Вто Окт 09, 2012 7:47 pm
от rudoni
Ама, защо момчета веднага се нахвърляте като хиени? Значи не сте виждали този мотор с токо -разпределител и останали елементи Бош? Вярно, системата е Мултек ,но останалото ...........Да ! Така е! Точно този мотор (с ДИС или не ) запалване при диагностика отчита неизправен температурен датчик и показанията на ЕБУ (а не ЕЦУ) не съвпадат с тези на таблото.Сменяш датчика, емулираш датчика -все същото.Сменяш ЕБУ и се оправят нещата! 8) :mrgreen: С колеги от Русия стигнахме до извода ,че входа на темп. датчик се бъгва и не си заслужава ремонта , а направо цял ЕБУ. Поне 5-6 пъти оправян по този начин проблемът на този мотор без значение дали е на Кадет , Корса или Астра.А наистина търся тайванския ЕБУ защото много Астри са корейски!!! :mrgreen: Такъв е автопарка около мен за съжаление.

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Вто Окт 09, 2012 8:23 pm
от alex07
само моля ви не се почвайте да се дъвчете.аз лично не съм чел тази кола но клиента казва че колеги са я чели и нямала никакви проблеми от към показания (аз лично не вярвам на казаното докато не видя)та да дойдем на проблема казах че са сменяни доста работи по нея и и все същото държание само момчето е забелязало че сутрин като запали и тръгне веднага колата лети :roll: ще се поровя малко да я разгледам и ще видим какво става с тая проста и дърта бракма

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Вто Окт 09, 2012 9:28 pm
от gt40
Вярно е че им мрат компютрите, сменил съм доста. Друга идея, ама с лайф данните е се види е ламбдата, че след загряване работи. Едно сравнение с газ анлизатора дава резултат.
Поздрави

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Вто Окт 09, 2012 10:07 pm
от ivanovbg
Алекс, обърна ли внимание на това което написах? Налягане на маслото мери ли сутринта и след като спре да върви? Клапана за налягане на маслото и пътя до него обикновено е пълен с нагар. Помисли как работят точно този вид маслени повдигачи ... В обороти налягането се нормализира и ...

П.П.Това не изключва и мнението за комп, датчик за температура на въздуха, спукана шпонка на кол. вал, позапушени дюзи, както и другите мнения. В края на краищата не всички повреди с еднакви симптоми са от едно и също нещо.

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Сря Окт 10, 2012 7:12 am
от bobolin4o
rudoni написа:Ама, защо момчета веднага се нахвърляте като хиени? Значи не сте виждали този мотор с токо -разпределител и останали елементи Бош? Вярно, системата е Мултек ,но останалото ...........Да ! Така е! Точно този мотор (с ДИС или не ) запалване при диагностика отчита неизправен температурен датчик и показанията на ЕБУ (а не ЕЦУ) не съвпадат с тези на таблото.Сменяш датчика, емулираш датчика -все същото.Сменяш ЕБУ и се оправят нещата! 8) :mrgreen: С колеги от Русия стигнахме до извода ,че входа на темп. датчик се бъгва и не си заслужава ремонта , а направо цял ЕБУ. Поне 5-6 пъти оправян по този начин проблемът на този мотор без значение дали е на Кадет , Корса или Астра.А наистина търся тайванския ЕБУ защото много Астри са корейски!!! :mrgreen: Такъв е автопарка около мен за съжаление.
Виждал съм, колега, достатъчно Опели... обаче до сега не съм виждал опел 1,4 с 8 клапана и с комп БОШ, дето се бъгвал повече от "тайванския"!
Просто се дразня когато някой дава диагнози "на сляпо", пишейки глупости при това.
Извинявам се за спама...

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 8:22 pm
от alex07
C14SE = Rochester Multec-M и е много странно това което прави даваш рязко газ и има едно прекъсване преди да се изфорсира

Re: опел астра 1.4 8v

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 9:42 pm
от Chicho78
Колега премери ли и налягането на помпата.