Страница 1 от 2

берлинго с фобос

Публикувано на: Чет Яну 31, 2013 6:25 pm
от ogromnii
берлингото е 1.6 16 2009, има едно неприятно придърпване при излизане от принудителен празен ход, при пр.пр.ход газовата отчита 0 оборота, нормално, нали инжекторите не работят, но при докосване на педала първо скача до 5000 оборота и след това отчита вярно, сякаш има повече импулси към инжекторите. някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и има ли решение?

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Чет Яну 31, 2013 8:30 pm
от bobigas
Колега проблема наи вероятно е в начина по който газовия контролер чете обороти на двигателя. Предполагам че в газовия контролер е зададено да чете обороти от инжекторите и при подаване на гас инжекторното време скача рязко и газовия контролер не чете коректно обороти. Фобоса си има вход за обороти ,мисля че е сив кабел свържи го да чете обороти от някъде ,да кажем към минус на някоя бобина, направи съответните настройки по софтуера и всичко трябва да се нормализира.

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Пет Фев 01, 2013 7:47 am
от ogromnii
и аз мисля че това е проблема, въпроса е че не открих в схемата за свързване извод за бобина, има ли версия фобос без такъв или аз не съм внимавал? тъпото е че колата си тръгна и не обърнах внимание с кой фобос е (1,2,...)
на следващото и идване ще се разчопля по обстойно

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Пет Фев 01, 2013 1:27 pm
от joroboichev
Абсолютно всеки Фобос има такъв вход!

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Пон Фев 25, 2013 6:55 pm
от ogromnii
ф.1, открих сивата, направих нужното, утре ще я довършвам и тествам че дойде за друго и без газ.
между другото ме озадачи блок-бобината, с 4 кабела е, 12в, 1-4, 2-3 и един екраниран :shock: за какво ли служи? диагностика???

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Сря Фев 27, 2013 6:23 am
от ogromnii
колата замърка, само че не разбрах точно от кое, бяха напукани лулите, имаше следи по свещите от външна искра, та се сдоби с нова бобина и свещи, намалих налягането на газта(беше високо), нов газов филтър (при натискане падаше диференциалното налягане)
подозирам че това откъде газовата чете оборотите е бил най-малкия проблем :mrgreen: ама егати афиф изработката :twisted: баничарката е на 85000 и 3 години, с оригиналния ангренаж а бобината се сдуха, газовия филтър при духане с уста е съвсем проходим, ама с новия държи стабилно налягане :shock: (сменян е преди 3 месеца), останах с усещането че всичко се крепи на честна дума :evil:

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Сря Фев 27, 2013 8:47 am
от emzo
ogromnii написа:газовия филтър при духане с уста е съвсем проходим, ама с новия държи стабилно налягане :shock: (сменян е преди 3 месеца)
В това няма логика, ама на практика викаш друго излиза.Има ли си марка въпросния филтър ?

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Сря Фев 27, 2013 10:03 am
от ogromnii
замина в кофата :(

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Сря Фев 27, 2013 5:52 pm
от ipivan
emzo написа:Има ли си марка въпросния филтър ?
Фобоските филтри които са със сменяем пълнеж,доста често изпускат от уплътнението на сглобката.

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Сря Апр 10, 2013 4:51 am
от ogromnii
завръщането на джедайте :evil: явно усещането за честната дума е вярно, сега придърпва на ниски обороти, пак почва филма отначало. съмнява ме бобината (новата) ама... пробите ще покажат

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Вто Апр 16, 2013 9:06 pm
от ogromnii
оказа се че впръскването се превключва от последователно към някакво друго, не задълбах, в един момент бензиновото време скача двойно, колата придърпва и продължава :mrgreen:

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Вто Апр 16, 2013 10:53 pm
от Markony
Най-вероятно превключва на Half.2x2 цъкат дюзите,щото не им стига дебит.Срещал съм го по упътванията за монтаж на доста фирми го има като опция.

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Сря Апр 17, 2013 5:27 am
от ogromnii
само на фобос - не :mrgreen: обадих им се те предложиха да сменим компютъра, със какъв? със същия, да не е развален, ами не е развален, ами не можем да помогнем :shock:

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Сря Апр 17, 2013 7:39 am
от bobolin4o
Колега, най-вероятно става дума за така наречената функция "екстра инжекшън". Това е функция на бенз. комп, и целта е обогатяване на горивната смес при рязко ускорение. Състои се в подаването не на един импулс с голяма продължителност, а на няколко по-къси (за един работен такт). Затова ти е подскачал оборотомера, когато е отчитал оборотите по сигнала от първата дюза...
В софта на "Фобос-а" има прекрасни възможности да се избегне гадния ефект. Това, че ти не си "задълбал" в материята си е твой проблем.

Re: берлинго с фобос

Публикувано на: Сря Апр 17, 2013 6:04 pm
от ogromnii
позадълбах, но не открих точно с кой от фокусите мога да избегна случващото се, което се случва около 2 секунди след подаване на газ, след като е била отпусната, независимо дали двигателя е бил в ппх или не, даже е по-често когато оборотите са ниски и дюзите не са спирали. при подаване на повече газ ефекта го няма и бензиновото впръскване остава каквото е.
изчетох менюала на фобос внимателно, не открих кой точно инструмент от предоставените ми да използвам, обадих се за консултация във фирмения им сервиз, там или наистина не знаеха или ме отсвириха, фобоса е монтиран от тях и няколко пъти е ходил при тях с точно същото оплакване ама нъц
в менюто липсват реникс и мазда корекции, които най- много напомнят ситуацията, ъпдейтвах фирмуера до последния, но пак ги нямаше, на въпроса защо ги няма от фобос отговориха че това не е мазда и не е с реникс и не ме интересува следователно
а аз вдигнах ръце :mrgreen: