Страница 1 от 1

IVECO-заводски метан

Публикувано на: Пет Фев 01, 2013 6:28 pm
от ipivan
Става въпрос за камион Ивеко,който заводски си е само и единствено на метан(ГИ).
Клиента иска да му добавя и пропан-бутан като резервно гориво. :lol:
При тази моя интервенция,дали да оставя неговите си метанови дюзи да работят,когато колата е на пропан-бутан?
Има ли някакъв начин да се намали аванса на запалването когато премине на пропан-бутан?
Някакъв "обратен" авансатор,т.е. закъснител търся.
Пропуснах да добавя,че пропан-бутановата уредба няма да е ГИ.

Поздрави!

Re: IVECO-заводски метан

Публикувано на: Пет Фев 01, 2013 10:13 pm
от ivanovbg
Младен имаше такава разработка - http://www.dek.bg/main.php?action=tunin ... on&pid=atc

Re: IVECO-заводски метан

Публикувано на: Пет Фев 01, 2013 10:14 pm
от bobolin4o
Сега е момента да се плясна по челото... какви луди хора има.
За авансатор се сещам на ДЕК може да се гласи различно предварение или закъснение с програмка под уиндоус..
Е, Иванов ме изпревари, това имах в предвид. :lol:

Re: IVECO-заводски метан

Публикувано на: Нед Фев 03, 2013 7:54 am
от ogromnii
а като идея хрумвало ли ти е да подадеш например подгрят предварително пропан-бутан към входа или към 2-ра степен на метановия редуктор? нещо от типа на "изпарителя" за изиджет тип "тръба в тръба"? или директно пропан-бутан през изпарител за г.и. към инжекторите?

Re: IVECO-заводски метан

Публикувано на: Сря Фев 06, 2013 8:04 pm
от ipivan
Камиона замина без авансатор-закъснител.
За протокола:
мотора е:8149.03 CNG3
компа:IAW 1AF.L/HW 001/8527-CA
Темата е за ключ.