Страница 1 от 1

Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Сря Май 22, 2013 12:03 am
от renene
Колата е 98г 105 коня или магарета :lol: не знам още.ЕКУ bosch EDC15 C7 ,182Б.4000 записва две грешки- Р1320 и другата е подгрев-не е интересна.Колата е зацепена ремъка и шпонките на колелата са наред,280 оборота на стартер,220 бара в реиката,датчици на двата вала ок..........и не пали.Даите идеи някакви :idea: На шпреи пали просто не отваря дюзите.Това което ме съмнява са репера на коляновия вал и репера разпределителния вал при демонтирани датчици не съвпадат .Не знам това дали е нормално.Репера на кояновия вал е на самия вал ,не е на маховика

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Сря Май 22, 2013 6:21 am
от ogromnii
работят ли датчиците? и двата?

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Сря Май 22, 2013 8:25 pm
от Ilko
Р1320 след всеки опит за палене ли записва?
Понякога след дълго въртене на стартер пак записва такава грешка, а реално всичко е наред с датчика.
От преди седмица същия случай при мен - и се оказаха 4бр. дюзи, не ми се вярваше до последно.

П.П. Компа е ЕДЦ15Ц ако е 98год. ЕДЦ15Ц7 е на евро3 моторите.

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 6:36 am
от renene
да не ги изписва веднага след 10сек вьртене,но пьк 4 дюзи едновременно малко вероятно.Няма проблеми с налягането прави 220 бара на стартер

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 7:33 am
от KLESHTITE
колега смени датчика на налягането имал съм такъв проблем не показва коректно

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 8:00 am
от renene
ти имаш ли такъв за проба колега

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 10:25 pm
от Ilko
Този мотор с този комп. пали и с изключен датчик на рейла.
Спокойно може да го изключиш за проба.

Има ли импулси към дюзите?

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Пет Май 24, 2013 5:54 am
от renene
има вече пуши на стартер но пак не пали.Като махнеш датчика стои на базова стоиност 40

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Пет Май 24, 2013 9:03 pm
от oem
Запецнал EGR в крайно отворено положение :)

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Пет Май 24, 2013 9:16 pm
от rangel1
renene написа:има вече пуши на стартер но пак не пали.Като махнеш датчика стои на базова стоиност 40
На 40бара мисля че няма как да запали и незнам къде ти е проблема но защо не си сглобиш набързо едно уредче с два аналогови волтмери с обхвад 5волта и един паразитен дачик и един потенциометър :idea: И за 10минутки би бил 200% сигорен в измерващия налягането кръг.Просто идея :roll:

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Съб Май 25, 2013 8:22 pm
от renene
400 бара Рангеле,просто печатна грешка :lol:толкова пише без датчик

Re: Проблем със синхронизация на валовете FIAT BRAVO 1.9 JTD

Публикувано на: Съб Май 25, 2013 8:33 pm
от Ilko
renene написа:400 бара Рангеле,просто печатна грешка :lol:толкова пише без датчик
... и със сигурност пали с изключен датчик, ако се съмняваш ...
Проблема не ти е в налягането според мен.

Добре де - извади една дюза отвън да видиш какво се случва в крайна сметка.
Тия дюзи обикновено се вадят сравнително лесно.

Това дето ОЕМ каза също е вариант, ама тогава пушека е повечко...