Страница 1 от 1

Автобус N-Series Isuzu 4hk1tc

Публикувано на: Пон Юли 29, 2013 9:09 pm
от colgate
Привет колеги, имам проблем с ДПД системата на автобуси ISUZU (ДПФ филтъра прави проблеми).
Автобусите са 2008 година попринцип регенерацията се прави ръчно с бутон-а след 5 завършени трябва да нулирам еку-то, натрупването на филтъра - 0 и така до следващите 5.Проблема е ,че до всяка регенерация изминати само 50 км ! Няма проблеми по преобразувателите за температурата и налягането на газовете.
Съответно след всеки 50 км ДПД лампата започва да мига трябва да се спре и да се направи регенерацията , ако не следва ЛИМП МОД и повреда в моторния (Ограничение на ДПД) P242F ДТЦ-присъства.На този автобус сложихме емулатор с колега от софия (като на мястото на ДПФ сложихме тръба,а на сензорите за темп (R) което държи темп: 575 градуса,а налягането на презн ход е в норми 0,500 - 0,600 kps при натоварен режим на 100 % 3000 kps) , но неработи на 100 % проблема е, че автобуса минава пак дадените 50 км и си търси регенерацията съответно затваря 2 -те клапи преди и след ДПФ ,те са с вакумно управление съответно откачих вакумите и ОК.Така лампата започва да мига на всеки 50 км и при следващо запалване на автобуса лампата угасва и така до следващите 50 ,съответно при 5 такива търсения на регенерацията влиза в ЛИМП МОД и трябва да нулирам.
Всяка помощ и идеи са добре дошли !
Ето и снимки
http://dox.bg/files/dw?a=453e6d385d

Re: Автобус N-Series Isuzu 4hk1tc

Публикувано на: Пон Юли 29, 2013 9:35 pm
от ivanovbg
Ако датчика за диференциално налягане не е емулиран, се пробвай да го смениш. Един така ми стопи нервичките. В София нямаше проблем, само на дълго - след 100-150 км писваше че е препълнен и влизаше в лимп мод. Не го записваше като проблем.

Re: Автобус N-Series Isuzu 4hk1tc

Публикувано на: Пон Юли 29, 2013 9:43 pm
от colgate
Здрасти :) ами да аз тези снимки които съм ги качил е с емулатора да дифернциалния е емулиран , освен тази повреда ,че е препълнен други няма , незнам какъв е допуска но на празен ход варира от +0,150 до - 0,150 kps.Дори и с дпф-а пак забива същата повереда то и за това търсих емулатор,пробвах да затапя ЕГР-а "греда" записва че са ниски стойностите на потока на ЕГР-а незнам от къде идва този проблем толкова бързо да се запушва този ДПФ ..

Re: Автобус N-Series Isuzu 4hk1tc

Публикувано на: Пон Юли 29, 2013 9:52 pm
от ivanovbg
Принципно системата е такава - дебитомера мери въздуха дето влиза, а с диференциалния датчик и ДПФ-а(разглеждай го като тръба на вентури) е реализиран дебитомер на изходящите газове. Компа калкулира колко трябва да са изходящите на база впръскано гориво и показанията на дебитомера, и като не са в синхрон измерените изходящи спрямо калкулираните над определен минимум иска регенерация. Възможно е и не работещ коректно дебитомер да води до тази грешка, малък пропуск в кулера или ...

Re: Автобус N-Series Isuzu 4hk1tc

Публикувано на: Пон Юли 29, 2013 10:03 pm
от colgate
http://dox.bg/files/dw?a=b62a2f9c3d
Ето и същият емулатор монтиран на по нов автобус 4hk1tc engine with DPD (DPF filtre) но с вкл. автоматична регенерация, а още при реалните стойности на диф-а ги показваше на празен ход в - 0.500 - 0.600 и при каране няколко км заби тази повреда :) съответно трябва да са в + като при преднията , та предполагам за такава повред-а говориш.Но маф-а е работещ кулера няма спукано обаче малко инфо: на 198 хил км . е и не е правен реглаж на клапани.

Re: Автобус N-Series Isuzu 4hk1tc

Публикувано на: Пет Авг 02, 2013 4:45 pm
от colgate
отива в исузу софия :) аз бях до тук ! благодаря ,че се отзова Иванов :>