Peugeot 307 1.6 2001г не реагира на педала за газ
Публикувано на: Вто Авг 20, 2013 10:15 pm
Лъвчето спира да реагира на педала за газ когато си реши.Когато дойде при мен работеше идеално.Изтрих каквото има записано и казах на клиента да се обади при проблем.
Като гледах обаче живите данни забелязах,че на throttle status изписва invalid value.Нямах време за изследване на проблематогава.
Човека звъни вчера и вика изчезна газта.Отивам,закачам аутокома и код P0121 и не реагира на педала.За беда заработи педала и не можах да изследвам какво се случва.Дроселната клапа е нова ми се струва, вероятно сменяна преди продажбата.
Премерих всичко с осцилоскопа, няма проблеми. На живи данни throttle status изписва invalid value, и като подавам газ се променя на idle или full load,понякога out off idle и това се случва при едва подадена газ и леко помръдване на педала.
Ъгъла на дроселната клапа се отчита от компа плавно, напрежението от другия потенциометър на дросела, каквото го вижда компа такова го вижда осцилоскопа.Интересното е че и на пълна газ при леко помръдване на педала throttle status може да смени всичките режими.
Така и не разбрах въз основа на какво ЕКУ определя throttle status. Сигналите са перфектни като ги меря с осцилоскопа.
Позачистих буксите,постегнах пиновете, колата при мен се държи перфектно с изключение на throttle status.
Ако някой е имал сблъсък с такъв Лъв моля да сподели опит или даде насока да го боря.
Като гледах обаче живите данни забелязах,че на throttle status изписва invalid value.Нямах време за изследване на проблематогава.
Човека звъни вчера и вика изчезна газта.Отивам,закачам аутокома и код P0121 и не реагира на педала.За беда заработи педала и не можах да изследвам какво се случва.Дроселната клапа е нова ми се струва, вероятно сменяна преди продажбата.
Премерих всичко с осцилоскопа, няма проблеми. На живи данни throttle status изписва invalid value, и като подавам газ се променя на idle или full load,понякога out off idle и това се случва при едва подадена газ и леко помръдване на педала.
Ъгъла на дроселната клапа се отчита от компа плавно, напрежението от другия потенциометър на дросела, каквото го вижда компа такова го вижда осцилоскопа.Интересното е че и на пълна газ при леко помръдване на педала throttle status може да смени всичките режими.
Така и не разбрах въз основа на какво ЕКУ определя throttle status. Сигналите са перфектни като ги меря с осцилоскопа.
Позачистих буксите,постегнах пиновете, колата при мен се държи перфектно с изключение на throttle status.
Ако някой е имал сблъсък с такъв Лъв моля да сподели опит или даде насока да го боря.