Страница 2 от 2

Re: Съвет как да свържа ГИ LANDI , ECU OMEGAS PLUS

Публикувано на: Пет Ное 15, 2013 8:58 pm
от ogromnii
от тра-ла-ла адаптации, газта е в повечко, компютъра се опитва да обедни но колкото и дa обеднява все си е богато, и той милия орязва горивото до минимум
после като дойде момента за палене намаленото до минимум гориво не стига за помен и хич не ще да пали колата....

Re: Съвет как да свържа ГИ LANDI , ECU OMEGAS PLUS

Публикувано на: Пет Ное 15, 2013 10:37 pm
от ipivan
bobolin4o написа: Не беше записала омразната грешка, че сондата е повредена...
?

Re: Съвет как да свържа ГИ LANDI , ECU OMEGAS PLUS

Публикувано на: Съб Ное 16, 2013 6:20 am
от ogromnii
така и така разводнихме темата до безкрай, аз да попитам на някого случвало ли му се е кола да записва грешка за отоплението на сонда от кофти газова? без друга. при PSA съм срещал ръка за ръка неактивна сонда и отоплителна верига, ама оня ден ми звънна един приятел да ме пита, колата е форестър, светнал му чека и грешката била подгрева на ламбдата. първо ми се стори много малко вероятно, ама после се замислих че не е изключено, та му казах ако пак светне да я изтрие и да покара на бенз, за да няма прибързани диагнози.

Re: Съвет как да свържа ГИ LANDI , ECU OMEGAS PLUS

Публикувано на: Вто Ное 19, 2013 5:54 pm
от Markony
Сонда Denso е много сериозна като качество,чак не ми се вярва да издъхне,макар ,че аз успях да убия една на мойта кола.
Боби,"клиента",питаше май в началото на темата за смяна на Т на обръщане само.
Това с двата лаптопа го ядох от Русе до Варна...всички режими дето се сещаш и естествено навръщане лампата ако беше светнала ,щях да я изкъртя с чука,ама се оказа проблема в редуктора,а не в клетките на МАП таблицата.Над 160 при средно до пълно натоварване от време на време не ми стигаше зоб на Ягуар с Бигас.
Е ся вече е омазана темата тотално :)

Re: Съвет как да свържа ГИ LANDI , ECU OMEGAS PLUS

Публикувано на: Вто Ное 19, 2013 8:05 pm
от bobolin4o
Markony написа:...Е ся вече е омазана темата тотално :)
Омазана, ама цветна!!!
:mrgreen: