Страница 2 от 2

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 5:00 pm
от oem
Не. Всичко това е за да покрива шибаните евро стандарти :)

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 6:55 pm
от stefo
Защо да са шибани? Стандартите за екологичност са много хубаво нещо.Трябва да си пазим земята.По тая логика да не ползваме тоалетни и всеки да с...ре и п..ае дето му падне.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 6:58 pm
от bobolin4o
oem написа:Не. Всичко това е за да покрива шибаните евро стандарти :)
Рънъра е свързан с екологията? :roll:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 7:21 pm
от stefo
Доколкото съм наясно при всички мотори, бензинови или дизелови, клапите във всмукателния колектор са за подобряване на работата на мотора във колкото се може по голям диапазон от режими.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 7:53 pm
от oem
Това не е целта. Това е следствие :) Главната цел е да се понижат някой токсични емисии в газовете. Обърнете внимание също кога клапите са затворени, полузатворени и кога се отварят напълно. Забележете в същото време какво става с ЕГР-а. Когато ЕГР е отворен повечко скоростта в смукателната система пада. Това някой го е забелязал едно време и е решил че за да може хем да има скорост, хем да не се задушава мотора на пълна газ ще монтира едни клапички за да може да има добро хомогенизиране на сместа дори когато имаме голямо количество изгорели газове при прясната смес. За авансирането няма да обеснявам.

Тествано е на дино, че след премахването на двете и с корекция в авансирането въртящия момент скача повече от фабричните данни.

П.П. Сега не искам да се ражда спор кое е целта и кое следствието. Тъй като на някои места пишат едното, на други другото. по принцип важно е това, че се какво правят и какво не. Ще гледам да намеря графиката от тестовете на диното.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 8:23 pm
от rudoni
Оем(градски),по-горе питах дали не може да се емулират както ЕГР,ФАП и ДПФ и някой правил ли е опит?Имах проблем с един Сааб с Опелов мотор но там са с вакуум и се оправих физически ,но тук ?

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 8:31 pm
от bobolin4o
Сега остава само да обяснявам на следващия клиент с такъв ML и с прецакано моторче за клапичките как ще му взема повече пари да му го премахна, че и EGR-а, че и да го донастройвам, а не да го сменя с нов, както той е решил. А може би всъщност трябва и по-евтино да му излезе, че да се навие... :mrgreen:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 8:35 pm
от bobolin4o
rudoni написа:Оем(градски),по-горе питах дали не може да се емулират както ЕГР,ФАП и ДПФ и някой правил ли е опит?Имах проблем с един Сааб с Опелов мотор но там са с вакуум и се оправих физически ,но тук ?
Някъде ми се беше мярнало описание как с едно съпротивленийце се измамва компа, че моторчето е наред и изхвърляш всичко на боклука... ама като не ме интересува подобно решение...
Търси по нета, все ще го намериш...

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 8:36 pm
от ogromnii
по принцип производителите се стремят да покрият екологичните изисквания без да скопяват мотора, и балансът между двете води до нелепите конструкции които дискутираме
премахването на това и онова софтуерно може да увеличи или намали въртящият момент, но без никакво съмнение не толкова премахването, колкото софтуерната намеса увеличава неколкократно емисиите.
махането на дроселчетата при по стари коли, със сериозно налепени с гнус смукателни колектори, и съответно чувствително намалено сечение понякога не само не скопява двигателя а даже го поободрява :mrgreen:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 8:40 pm
от ivanovbg
Само веднъж ми се е наложило да сменя само моторчето. В останалите случай комплект с колекторите или по често само колекторите.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 9:20 pm
от rudoni
В моя беден район как да кажа на клиента ,че му струва 1050лв ?!Това за Фронтера която правих последно с такъв проблем. И върви комплект и като внесат по моргите веднага се изкупуват.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 11:16 pm
от oem
На всички Ви е ясно кое съсипва клапите в колекторите на повечето коли. Именно гнусотията от сажди и масло която се залепя по тях. Кога някой ще си купи нов смукател или чисто нов ЕГР, или най-често и двете заедно. Моргаджийския смукател колко точно време ще изкара особено в нашата мила родина където колите се карат най-често на къси разстояния?

bobolincho, съжалявам че не харесваш начина по който разсъждавам. Разбира се винаги когато съм имал възможност съм предлагал и двата варианта, и никога клиент не е казал купуваме ново. Новото никога няма да изкара толкова колкото е изкарало първия път по ред причини. Ние правим коли който са минали половината си живот преди това. Обикновено коли на по над 300 000 км. Нов колектор няма да направи мотора и прилежащите му компоненти нови.

Такова мнение съм си изградил за тези системи и почти винаги ме влече това тях да ги няма освен ако колата не е на малко километри.

Относно емулирането. Противник съм на това и не се занимавам с емулатори тъй като те емулират данни на състояние. Не могат да имат контролни функции както софтуерните варианти.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Сря Яну 08, 2014 11:36 pm
от slavy
Именно гнусотията от сажди и масло която се залепя по тях. Кога някой ще си купи нов смукател или чисто нов ЕГР, или най-често и двете заедно
+турбо /за по-малко масло/,+ремонт дюзи /за по-малко сажди/ и то стана цяла кола. Истината е че идеални колите няма да ги направим, можем да им вдъхнем поне още малко живот.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Чет Яну 09, 2014 8:46 am
от presko79
slavy написа:
Именно гнусотията от сажди и масло която се залепя по тях. Кога някой ще си купи нов смукател или чисто нов ЕГР, или най-често и двете заедно
+турбо /за по-малко масло/,+ремонт дюзи /за по-малко сажди/ и то стана цяла кола. Истината е че идеални колите няма да ги направим, можем да им вдъхнем поне още малко живот.
Естествено срещу заплащане.

Аз не посмях да се вклю. в темата и предполагам ,че са като при БМВ,но там има един и същ мотор с/без клапи в колектора като същите падат вътре и знаете какви са последствия и т.н.

Re: ML 270 cdi Р 1189

Публикувано на: Чет Яну 09, 2014 9:52 pm
от donkole1
За емулирането със съпротивление и аз съм мяркал из нета но за Опел.