Страница 5 от 5
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 2:40 pm
от mirkko
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Публикувано на: Вто Май 16, 2017 11:25 am
от mupk0
Някой има ли наблюдение над KME Gold Turbo и KME Gold GT. В сайта на КМЕ турбо варианта не присъства, а из магазинчетата го има. Гт е 330кс, а Турбото 360. При ГТ монтажа ми е по-лесен и няма да има грозни маркучи. Чудя се кой от двата изпарителя да взема...че смених шайбите и сега Шарка изнемогва и е време да го заменя
И другото...има ли значение как ще е завъртян. Забелязвам, че всеки монтира както дойде
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Публикувано на: Вто Май 16, 2017 5:36 pm
от ipivan
Сложи Емер-Паладиум.
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Публикувано на: Сря Май 17, 2017 7:50 am
от hohooo
mupk0 написа: ↑Вто Май 16, 2017 11:25 am
Някой има ли наблюдение над KME Gold Turbo и KME Gold GT. В сайта на КМЕ турбо варианта не присъства, а из магазинчетата го има. Гт е 330кс, а Турбото 360. При ГТ монтажа ми е по-лесен и няма да има грозни маркучи. Чудя се кой от двата изпарителя да взема...че смених шайбите и сега Шарка изнемогва и е време да го заменя
И другото...има ли значение как ще е завъртян. Забелязвам, че всеки монтира както дойде
Според мен сложи KME GT , монтирал съм от този тип и се държи много добре. Няма спад на налягане и най-вече топли много по добре от KME Gold и KME Turbo.
edit:
Монтирах на Кадилак Ескалейд 6,2 ( 410 к.с ) два KME Gold изпарителя, но температурата на газта падаше доста бързо при по-висока скорост, смених ги с KME GT и проблема изчезна. Монтирал съм го и на други автомобили и не съм имал проблеми с налягане и отопление на газта, така че GT-то мисля че е по добрия вариант от KME Turbo.
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Публикувано на: Сря Май 17, 2017 11:21 am
от mupk0
И аз се спрях на ГТ. Ще гледам идните седмици да си купя и монтирам при първата времева възможност. Благодаря ви много.
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Публикувано на: Нед Юни 04, 2017 8:34 pm
от mupk0
Днес се заиграх с изпарителя. Жалко че вчера беше тежка нощ, та се наложи от 14:00 да го захвана хахха. Естествено място няма, всичко е навряно и монтажа стана задоволителен. Искаше ми се да скрия малко тея маркучи, но няма как. Сега колата се цепи зверски, налягането не пада, температурата на газта също, а свръх пиковете при връщане на дросела заради компресора през предпазният клапан изтичат под колата
Доволен съм. Тея дни ще оправя кардана и втулките на скоростите и почвам да вдигам конете нагоре... но всичко едно по едно, че ще ми писне скоро да я ръчкам, че само едни пари летят
КМЕ Gold GT