Страница 1 от 1

Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Пет Яну 31, 2014 9:00 pm
от arabiata
Колата е 2003г,2000куб бензин.Както споменава моята близка,карайки светва всичко по таблото,мотора не гасне.След изключване и отново стартиране всичко е о.к.До следващия път.Днес го четох,освен по подгреване на ламбда сонда,друга грешка няма.На живи данни всичко е добре,зареждане без колебание и т.н.
Моля,някой колега ако е имал същия проблем да сподели.

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Пон Фев 03, 2014 7:34 pm
от ralderon
Какво значи израза "всичко по таблото"? Защо търсиш проблем в мотора? Ако светват всички контролни лампи по таблото според мен най-логичното е да се насочиш към него, не към двигателя. Е, не че не може да му направиш и един основен ремонт за профилактика, но би било безпредметно :)

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Пон Фев 03, 2014 8:23 pm
от ogromnii
или да помислиш за нещо нестандартно като окъсена кан шина от калпаво монтирана газова, знам че не е това, сигурно няма и кан комуникация, просто подмятам идеи.
може да е калпав бушон за таблото.... или друга глупост.

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Пон Фев 03, 2014 10:21 pm
от rockton
ralderon написа: Защо търсиш проблем в мотора? Ако светват всички контролни лампи по таблото според мен най-логичното е да се насочиш към него, не към двигателя. Е, не че не може да му направиш и един основен ремонт за профилактика, но би било безпредметно :)
-Колегата "Арабията" в събота мина през моя сервиз -най вече да се запознаем на живо , и между другото да видим Митсубата, еее видяхме я :lol: , ---няма да казвам как се осра "великия" ми карманскан :mrgreen: :lol: но аз си го знам че само на някой Митсубишитана и то само на двигателни-ECU се запъва и то само на тея които доскоро се "сбираха" в град Бьорн от напушени холандски гейове :lol:
-Та с друга апаратура го зачетохме(не е аутокома-там го няма въоще)..... ама това друга "бира" и тема на друг разговор.......в двигателя проблем няма с изкл. на подгрев втора сонда.
Стигнахме до консенсъс с колегата да сваля таблото и да го припоява, да провери и свързващи куплунзи, най вероятно вече го е направил?!...той ще каже!

-
ogromnii написа:или да помислиш за нещо нестандартно като окъсена кан шина от калпаво монтирана газова, знам че не е това, сигурно няма и кан комуникация, просто подмятам идеи.
може да е калпав бушон за таблото.... или друга глупост.
Така е, прав си няма кан няма ман което е добре от една страна, само по Клайн е и исо 9141 протокол, газовата не е вързана на К линията което лично за мен е най добре........,виж бушони не сме проверявали, идеята ти е добра!
Да не се окаже че някой е боднал някъкав алуминиев китаец баш за таблото :lol:
....-Колегата владо да сподели Моля, докъде я докара със освяткващият се прибор панел?

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Вто Фев 04, 2014 8:48 am
от presko79
Сериозни срещи правите на ниско и високо равнище ,жалко че съм далече.......ех ,че ми се е допила бира.

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Сря Фев 05, 2014 3:26 am
от arabiata
Три дни го карах това чудо,при мен не посмя да го направи,нямах време да се ровя по таблото.След като го върнах на моята позната на 5тия километър...всички лампи отново светнали и след малко,както пише в приказките,тихо и кротко изгаснали.....Малко да се поосвободя,ще го взема и започвам ровичкане. Ще опиша подробно развитието.
Благодаря за участието в темата!


Колега Преско,очакват те много бири!!От теб се иска да осигуриш присъствието си!

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Сря Фев 12, 2014 8:38 pm
от arabiata
Вече има развитие.Вчера го докара, окончателно светнало като коледна елха.Постоянно напрежение 15.4в,Както си говорихме с коегата Иван /rockton/ за инсталацията, реших да проверя кабелите от компа към ген. преди да го свалям за ревизия защото всеки би се съмнил в реле-регулатора и в някой диод идиот.Преди това му бях махал ремъка за да видя какво ще се случи на никакво напрежение/всичко о.к/.Та,оказа се,скъсан кабел на сигналното напрежение от компира към ген.Като видях как маскирано се е скъсал,бих си помислил че някой умишлено го е направил,а е на такова място дето трябва много да мразиш човека за да го направиш там.Та това е.Благодаря на всички колеги за мненията!

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Чет Май 19, 2016 7:04 pm
от vladimir1andonov
Здравейте колеги.Имам Оутлендер 2004 2.0 4x4 с газова уредба..когато е студена гасне (на бензин)..като загрее уж няма проблеми след това..но днес угасна на празен ход..падат и оборотите..някой ми спомена 1е може да е катализатор...според вас какви може да са причините и колко пари струва такъв катализатор.. благодаря

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Сря Май 25, 2016 12:36 pm
от arabiata
Колега,твоя проблем е поправим!Ако си от София обади се на rockton,ivanovbg,на мен и на много други колеги от форума.Ще останеш доволен.

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Чет Май 26, 2016 1:34 pm
от vladimir1andonov
здравейте..оказа се че е датчик на дроселовата клапа(каквото и да означава това)...обаче сега немога да немаря..

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Чет Май 26, 2016 8:52 pm
от rockton
Какво не можеш да намериш??? TPS сензора ли, ртоест потенциометъра на дросел клапата..... или някой друг елемент????
-Та, понеже ми е интересно, кой и къде.... -даде тази диагноза? ... и след като е дал диагнозата, защо бе Аджеба не е ОТСТРАНИЛ дефекта????

Re: Проблем с Mitsubishi Outlander

Публикувано на: Пет Авг 12, 2016 5:52 pm
от stefan987bg
Колеги ПОМОЩ
става дума за Outlander 2008г. Беше на майстор за чистене на дроселова клапа , и след като я почисти и монтира почна да прави проблеми... палиш и почва да мени обороти и светва ASC OFF на диагностика излиза грешка "P0123 Throttle position sensor high" което ще кажи TPS , но дросела е изцяло електронен и TPS си е вграден в него (не е отделно както при по старите коли) Като се загаси мотора за 4-5мин. палиш и се оправя за 5-10-15км и пак същото. Възможно ли е след демонтажа му после да иска да се адаптира (с някаква диагностика) или самия майстор му е видял сметката и трябва да се купува друга?