Страница 1 от 1

Рено сценик 2-1,5дци

Публикувано на: Съб Мар 15, 2014 8:54 pm
от stoqn
Здравейте колеги 2 дена се мъчих да открия проблем на това рено моля дайте някакви напътствия от опит.Колата прави следното пали от раз, работи гладко само в движение на 4 или 5 предавка при рязко натискане на газта светва надпис инжекцион фаулт мисля и едно изписукване и надпис стоп .Колата продължава да върви не угася мисля че не губи и мощност .Изписва грешка P0089 при четене с Адиа ,при четене с Аутоком DF772 .Мисля че значеше проблем в налягането на рейла.НЕ съм вчерашен мн коли съм оправял с този проблем но тая нещо не става.На живи данни гледам в движение найстина когато малко преди да изспише грешката между исканото и реалното се получава около 300 бара разлика което е много .В смислъл реалното е с 300 по малко от исканото.Прави го в диапозона между 800 и 1400 бара като в по малките барове е по малка разликата .На празен ход няма проблеми ,форсирване на място също няма разминаване между искано и реално.Колата е с гумена помпа няма електрическа в резервоара.Почнах от най простото.Замерих дюзите обратното перфектно почти няма разминаване между всичките и за 1 мин едвам почна да пълни колбите.Направих 2 опит на 3000 оборота същото.Смених 2 регулатора 2 употреба от автоморага.Не съм сигурен на 100% че бяха читави защото първия като запалих на пр ход колата заработи остро гледам налягането 900 бара.Извадих го сложих го в ултразвука оправи се но пак в движение същото .2 регулатор не го чистих направо го хакнах но ми направи впечетление че запалва малко по трудничко една идея повече от оригиналния му.Преди мене клиент ходил при колега казал му помпата за високото .Колата е 2004 г на 200000км.Сякаш е рано за нея.Филтъра не съм го гледал но клиента ми каза че го е правила и преди да го смени и след смяната.Като я карам и я напъна и светне надписа слизам да видя дали ръчната помпичка не се е свила да не би в резервоара цедката да не пуска достатъчно нафта добре е .Взех регулатор нов др седмица мисля да го хакна .Четох в нета да видя филтъра ако има стружки значи е помпа.Друг начин да я диагностицирам .Питам защото не е проблем да сложа нов регулатор но ако не се оправи не мога да му взема пари и ще си имам нов регулатор който кой знае кога пласирам въпреки че е масов .Приемам съвети.На диагностика не излиза никакво инфо за процентно отваряне на регулатора като на БОШ системите,ДЕЛФИ кво да кажа.Блгодаря:)

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Публикувано на: Нед Мар 16, 2014 7:39 am
от donkole1
Имал съм такъв проблем при мен се оказа от буксичката на регулатора.Само че с доста по стабилни колебания в налягането и се опитваше да гасне

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Публикувано на: Нед Мар 16, 2014 4:13 pm
от rangel1
Според мен не се набутвай с регулатора проблема е или в помпата или инжектори.
Бих дал някой идеи за по точно локализиране но просто нямам практика а само теория та да не се излагаме,пък и в бг никой не плаща за точна диагноза защото процеса по някога е много трудоемък и голяма главоблъсканица та съответно и цената става сериозна и затова гледам и чувам че колегите въобще не си губят времето с глупости а я карат масово на проба грешка,пък и хорицата са си свикнали да сменят всичко до като се реши даден проблем :idea:
И за това не виждам проблем да смениш регулатора (което си направил)после помпата и т.н.
За да не звучи като спам:
1 бих проверил с паралелен дачик и аналогови волтмера +осци на клапана дали системата за контрол работи адекватно
2 проверка на помпата какво може на стартер
3 проверка на излишното в диапазона на явяване на проблема (високо налягане)и като знам дебита на помпата в дадения режим..................................и т.н.
Карай по нашему аз вече така правя и съм доволен по се изкарва лев (опитвам се да говоря сладко и убедително и докато се усети сме сменили всичко и проблема е решен :lol: И човека вика голям майстор :lol: Пък преди си викаха е тоя сега се учи на моята кола :roll:
Извинявай ако не ти допада мнението ми но това е голата истина.

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Публикувано на: Нед Мар 16, 2014 8:51 pm
от rudoni
Стояне,аз съм бензанджия и с нафта си мия ръцете и частите ,но се налага в този отдалечен край да барам и нафтови печки.Направих си при стругар тапа на рейла с размерите на регулатора за да проверя налягането и работата на датчика отчитащ налягането.Ефекта от тапата-Ако помпата работи и дюзите нямат обратка пали и веднага гасне (свръх налягане) и датчика работи;оттук следват и другите поби като гледаш и живи данни и с волтмера показанията за сравняване .Много е но почни от тук.

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Публикувано на: Пон Мар 17, 2014 10:08 am
от oem
Измери обратното от дюзите и ще ти стане ясно кои са за ремонт :)

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Публикувано на: Пет Окт 17, 2014 2:14 am
от auto215
Свали помпата за високо налягане и я разглоби, от предната страна от към ангренажното колело има трансферна помпа разглоби я и нея визуално се вижда ако има проблем в нея,доста често дефектира и се получава горенаписания ефект с недостатъчното налягане при по високи обороти :wink: