Страница 1 от 1

Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Вто Мар 18, 2014 9:35 pm
от madfos
След зареждане с кофти нафта и навъртяни 3000 км, спринтера при натискане на педала за газта при ускорение угасва.
В последствие започва да не пали и от място. При диагностика записва грешка P1187 - Rail pressure monitoring. О-пръстените и тефлончето бяха видимо повредени. Подменени са с ремонтен комплект-резултат няма. При въртене на стартер налягането в рейла е 60-80 бара. На скорост пали веднага и налягането в рейла е около 300 бара. Утре ще измеря обратното количество гориво. Евентуално ще пробвам и с друг регулатор и друг датчик за налягането.
Ако можете да ме насочите тази грешка която набива с какъв косур е свързана.
Благодаря.

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Вто Мар 18, 2014 9:50 pm
от ivanovbg
С ниско налягане колега.

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Вто Мар 18, 2014 10:52 pm
от rockton
ivanovbg написа:С ниско налягане колега.
-Точно казва Краси! Не подържане на нормално работно налягане в рейла, до сега не съм имал случй да се оака датчика за следене на налягането, най често се осира регулатора на налягането, почни от него и няма да сгрешиш, а към мерене обратното на дюзите, правилно си се насочил.

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Сря Мар 19, 2014 8:16 am
от arabiata
Умрели дюзи

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Сря Мар 19, 2014 8:43 am
от presko79
arabiata написа:Умрели дюзи
То да ти кажа какво живо има в мерцедес....

Мисля ,че по темата възможностите са изчерпани,регулатор ,дюзи ,CR помпа ,но там ще се хваща и в живи данни.

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Сря Мар 19, 2014 10:29 am
от madfos
Равносметката от теста за обратно количество гориво при въртене на стартер за 30 сек. - Втората дюза пълни 13ml. гориво. Другите три почти нищо не връщат.

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Сря Мар 19, 2014 12:34 pm
от galin
Регулатор, смело. С един колега ги пукаме да ги сменяме, има ефект също и да го свариш в ултразвука.

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Сря Мар 19, 2014 1:25 pm
от Todio
И като свари регулатора как ще спре обратното на втора дюза?? :?: :?:

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Сря Мар 19, 2014 2:43 pm
от madfos
Смених дюза с втора употреба. Пали мудно след 4-5 сек. въртене. Прекъсва и няма мощност. Ще пробвам с друга "по-читава" дюза втора употреба, че клиента се озъби като разбра цената на една нова дюза.
Аутокома няма корекция на дюзите на живи...
Някой пробвал ли е да впише дюза с аутокома?

Явно козата си сака пръч - сиреч стар диагноза...

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Сря Мар 19, 2014 3:28 pm
от presko79
Ако е до 2006 год мотора ,дюзите не се вписват .

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Сря Мар 19, 2014 4:42 pm
от Todio
Явно на клиента ще му излезе по-евтино 5 пъти да сваляш и качваш тръбите, да сменяш подложки и болтове, от колкото да прати и четирите дюзи на стенд и да реши проблема.
http://www.ebay.de/itm/EINSPRITZDUSE-IN ... 2307b19533

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Сря Мар 19, 2014 5:20 pm
от madfos
Носи ми втора дюза пак употребявана. Резултатът - не пали от място, забива като го напънеш със същата грешка P1187. Проверих обратната нафта - при извадени букси на четирите дюзи и въртене на стартер, втората (подменена от моргата) дюза дава за 30 сек. 20 мл. излишно гориво.

Утре с нови дюзи. :D

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Публикувано на: Чет Мар 20, 2014 3:54 pm
от madfos
Проблема е решен.
Комплект сменени дюзи - пали трудно, не набива грешка.
Сменен регулатор - пали от раз и всичко е ок.
Благодаря на всички отзовали се.