Страница 1 от 2

Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Съб Апр 26, 2014 9:29 pm
от rudoni
След обиколка на половин Бг колата се паркира пред входа на жилището ,разтоварва се ,паркира се и на сутринта няма палене! Гледане , баяне опяване и кодове Р1563 и Р1664.Първия свързан с ЕБУ , а втория с имото май .Дайте ,ако може по-точно описание на записа(за всеки код поотделно ,ако може).покорно благодаря!

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Съб Апр 26, 2014 9:45 pm
от ivanovbg
P1664 Inj pump control module malfunction

P1564 Inj pump control module requesting reduced fuelling

Провери захранвания и кабели м/у помпа и еку. По вероятно помпа, но знае ли човек. Може и еку.
https://www.google.bg/search?q=%D1%84%D ... 8gfl_IGABQ

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Съб Апр 26, 2014 10:32 pm
от rudoni
Това на всички езици е прочетено ,но отговорът е непълен!? За това търся вашата помощ и най-вече опит с този проблем прочетен така. Как да дам конкретен отговор на клиента? Той преди време ходил в оторизиран сервиз в Хс да провери моя диагностика с диагноза ЕБУ ,те потвърждават ,че е така ,намерили ЕБУ ,но не могли да го съгласуват с имото. И човекът отново при мен с вярата! Помогнете с точното определение и симптоми на прочетените кодове . Моля!

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Съб Апр 26, 2014 10:55 pm
от ivanovbg
Втората грешка говори за недостиг на гориво, а първата за електрониката на помпата. Освен баене и опяване какво друго си правил по колата? Принципно за P1564 може и вакум в резервоара да се е получил и да не може да засмуче гориво и P1664 да се е получила от дълго въртене. Може просто захранващото реле на помпата да е увредено от влага и още от ....Та какво премери? Захранвания комуникации, всичко ок ли е? Обезвъздушена ли е хубаво помпата?

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Съб Апр 26, 2014 11:11 pm
от sinigera
здравей,изчети самата помпа и виж какво е записала,тогава ще разбереш какво се случва

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Нед Апр 27, 2014 7:34 am
от rudoni
недостига на горивото опитвам да премахна с външно захранване защото се усъмних за въздух- при освободени нипели на дюзите след доста въртене се появява леко впръскване ,почвам да ги затягам ,почва да прави опити за препалване и акумулаторът умира или спирам защото ще го прецакам излишно , а и стартера също.

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Нед Апр 27, 2014 9:09 pm
от arabiata
Отива към транзистора на помпата.Прочети самата помпа както те посъветва колегата по-горе!

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Пон Апр 28, 2014 9:07 am
от rudoni
Прочетох я- 52 и 5с.Датчик обороти май(по спомен) и CAN. Ще я свалям и пращам на преглед ,че у наше село няма как. :) То едно сваляне ще падне ! Има и много коментари за възможен датчик КВ , но на живи го вижда и отчита. Много я коментирах със Синигера. Ще я профилактирам и ще сменя датчика и тогава ще видя какво ще стане. За сега до тук.

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Пон Апр 28, 2014 11:11 am
от sinigera
прочети за какво са 52 и 5с,пуснах тиги на скаипа че тук неможах нещо

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Вто Май 20, 2014 9:01 pm
от rudoni
Повдигам пердето отново. Помпата профилактирана и гарантират живота и. Прави си самозасмукването , електрониката работи ,а и механиката също. Бях писал ,че ЕБУ прави номера с подгрева и вече се съмнявам в правилното му функциониране! Питане- наема ли се някой колега да профилактира ЕБУ на маса и да премахне имото? Защото само това ми остана като идеи!

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Сря Май 21, 2014 6:16 am
от sinigera
Форда по спомен има имо и в помпата,но не помня точно така лие

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Сря Май 21, 2014 6:21 am
от rockton
sinigera написа:Форда по спомен има имо и в помпата,но не помня точно така лие
Точно така е!

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Сря Май 21, 2014 7:27 am
от rudoni
И сега на къде?
Някой да пусне запис на шим сигнала който управлява клапана на контакт , при работа на празен ход и примерно на 2000об. за сравняване.

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Сря Май 21, 2014 8:22 pm
от rudoni
Днес повторна ревизия на помпата! Установени нови дефекти-изпускащи щуцери на пълнателната секция и запушен канал на помпения елемент. След стенда утре монтирам и правя опит за летене! :mrgreen: Опцията за имото остава в сила и евентуално запис на сигнала очаквам!

Re: Проблем с Форд Фокус 1.8 ТДИ 2000г.

Публикувано на: Чет Май 22, 2014 10:35 am
от zoro1
Иди при някой с КТС да ти направи помпата върджинмзакача се само електрониката по К и КАН .Захранване също.Пуска се адаптация и почва да брои от 800 или 900 беше до около 300 ,а може и по малко и си готов.Не закачай помпата към захранване отново мпреди да я сложиш на колата.