Страница 3 от 4

Публикувано на: Пет Юли 08, 2005 11:10 pm
от Markony
4oko написа:колеги изинете ме че се намесвам в научните ви расъждения аз съм само търговец но пък бих могъл и да съм малко полезен . всъшност съм търговеца на BRC метан и понеже наща система е скъпа би ми било приятно да има и по-евтин вариянт бих могъл да помогна с някой и друг кехин или редуктор или поне схеми и софтуери съжалявам но съм доста бос относно разни качвания в нета аз работя с телефон -0887545041 казвам се Бойко и ми е приятно да се запозная дори и задочно с Вас
Добре дошъл бойко..всички се учим и ние сме боси ама неволята у4и.Идеята дто сме я подкарали е за ли4на употреба,но ако излезе читава уредба като се разбереш с колегите може и да я продаваш.Днес правих тест на Дюзи тартарини 4 ома много читави,разглобяеми с 4 вида жигльори.Намерих 2 недъга....много са шумни и към 3500-4000 оборота изпадат в резонанс.Това на автомобила ще се отрази като дупка в ускорението ,то4но когато изпреварваш.Кажи за твоите дюзи впе4етления и характеристики ако можеш и всичко което си забелязал ..мнения на клиенти параметри,разход,мощност ит.н.От клуба Pioner се занимава с дюзите...на него ще помогнеш най -много.аз тествам изпарител ланди за метан и тартарини за пропан.Резултатите до една седмица

Здавеите и от мен

Публикувано на: Пет Юли 08, 2005 11:23 pm
от iwanst
Темата е много интересна наистина и как няма да е при тези цени на бензина (що ли при 1,20 95 ми беше почти безинтересна...:) Какво ще ме посаветвате за Октавия 1.8Т пьлна инжекция с турбина 110 kW
Вьзможностите маи са :
- БРЦ секуент 1800 (2000 за турбо)
- Ланди от 1800 (след куп запитвания до незнам кад си стигна 2200 за турбо)
- Старгаз 1600 оригинална (1200 с бьлгарски компютьр)
Чудя се компютрите на всички дали си смятат сами кога и колко газ подават или ползват този на инжекцията (БРЦ)... малеи колко дьлго стана бе аз любовни писма толко дьлги не сам писал...:))))

Публикувано на: Пет Юли 08, 2005 11:30 pm
от Markony
Турбината наистина е сложна работа....а и колата ти е скъпи4ка...по добре БРЦ.Говори с 4око за отстъпка...нали ве4е е наш 4овек :P

za oktaviata

Публикувано на: Вто Юли 12, 2005 8:07 am
от brain
Аз лично ти препоръчвам да си сложиш наистина BRC-то или една ETAGAS на Tartarini! Те са горе-долу от един клас. Само наистина намери някои, който е слагал такова нещо на ДВГ с турбина щото е малко по сложно с електрониката и могат да се получат някои усложнения!

Относно изпарителя!

Публикувано на: Вто Юли 12, 2005 8:15 am
от brain
Такова голямо налягане няма ли да създаде проблем! Трябва да видя в каталозите тези на Ета-та с какво налягане са!!! Те италянците смениха малко и софтуера, защото беше малко сложничко настройването. Та ще погледна какво налягане дава Ета-та!

Публикувано на: Пет Юли 15, 2005 8:34 am
от Markony
Поради големия дефицит на газави чаркове в момента....в Русе даже и бутилки няма ве4е.......монтирах на хондата изпарител с 2 щутцера на доста специално място.Празния ход ми отне най-много време..наложи се да монтирам допълнителен тройник за подаване на газ през системата за захранване с бензинови пари при сутрешното запалване.За да не се получава бедна смес при рязко подаване на газ монтирах тръба,която получава засмукване при много голям вакуум.В резултат се получи обикновена газова уредба с 5 разклонения,вско от което се регулира.С ламда сондата успях да проверя вси4ки оборотни режими и да регулирам сместа да е горе долу поносима за де не се сърди компютъра и се полу4и.Вървенето е по добро от на бензин,ускорението също,Оборотомера ве4е е до 9000 :),за разхода не знам щото не е свършила още.Имам само проблем с легналите полицаи...след разклащането на колата....увисва без газ за 1 сек.,което се дължи може би на механиката в изпартеля.След като се появят някакви дюзи на пазара или ако Pioneer завърши неговите...ще продължим експериментите с инжекцията.

Публикувано на: Съб Юли 23, 2005 10:15 pm
от gogo
ЗДРАВЕЙТЕ ЕННТУСИАСТИ.АЗ СЪМ СЪВСЕМ НОВ ТУКА, НО С ГАС СЕ ЗАНИМАМАВАМ ОТ ВРЕМЕТО КОКАТО ГАС СЕ ЗАРЕЖДАШЕ САМО ОТ БУТИЛКИ ПРЕДИ ПОВЕЧЕ ОТ 20 Г И ИСПАРИТЕЛИТЕ СИ ГИ ПРАВЕХМЕ САМИ, ТОГАВА БЕШЕ БЪЗМОЖНО.ГАЗОВАТА УРЕДБА Е НЕШТО СЬВСЕМ ЕЛЕМЕНТАРНО И ДА СЕ ОПИТВАТЕ ДА ВЪВЕЖДАТЕ ПОВЕЧЕ ЕЛЕКТРОНИКА И ДюЗИ ЗА ДА СВАЛИТЕ 1-2 ЛИТРА РАЗХОД СЪС ВСИЧКИТЕ ПРОБЛЕМИ ПРОИЗТИЧАШТИ ОТ ТОВА Е НАПРАВО СМЕШНО.
АКО НЯКОИ РЕШИ ДА КАРА НА ГАС ЗНАЧИ ЧЕ БЕНЗИНА щЕ ГО ИЗПОЛЗВА СЪВСЕМ МАЛКО,КОЕТО ОЗНАЧАВА ЧЕ ДВИГАТЕЛЯ ТРЯББВА ДА СЕ ОРИЕНТИРА ОСНОВНО КЪМ ГАСТА.ЗНАЧИТЕЛНО ПО ЛЕСНО И ЕВТИНО Е ДА СЕ МАХНЕ БЕН.ИЖЕКЦИОН ОТКОЛКОТО ДА СЕ СЛАГА ГАЗОВ ТАКЪВ.НЕ СЪМ ПРОТИВНИК НА ПРОГРЕСА НО АЗ КАТО МОНТЬОР НЕ БИХ СИ УСЛОЖНЯВАЛ ЖИВОТА ДА НЕ ГОВОРИМИ ЗА НЕСПЕЦИАЛИСТИТЕ.ЗА МЕН НАЙ ВАЖНО Е КОЛАТА НИКОГА ДА НЕ ТЕ ОСТАВИ НА ПЪТЯ.ДО СЕГА НЕ МИ СЕ Е СЛУЧВАЛО БЕЗ ДА СЕ ОПРАВЯ САМ.

Zdravei te

Публикувано на: Нед Авг 21, 2005 2:16 am
от Krasi
S avtomobilni zazovi sistemi se zanimavam ot dosta vreme ,a po specialno s sistemite za ditektno podavane na gaz v smukatelniq kolektor mislq ce znam dosta.Gazov injekcion ne moje da raboti bez izparitel ili tai nareceniq reduktor,negovata tebota e samo edna ,da podtja postoqnno nalqgane s 0,96 at po visoko ot tova v smukatelniq kolektor i to se merni postoqno v zavisimost ot otvarqneto na droselovata klapa.I zatova ne vi trqbvat duzi koito da rabotet na 5 at ,a samo na 1 :) A ECU-to na gazovata sistema,kазано по друг начин, ECU на газовата система преработва определено количество енергия, която би трябвало да бъде освободена от бензиновите инжектори към съответстващо количество енергия, която реално ще бъде освободена от газовите инжектори.В резултат на това, системата е възможно по-неагресивна по отношение на оригиналната бензинова система и е в състояние да изгради ефективност с основните функции (контролиране на съотношението на горивото, прекъсване на горивото при отнемане на газ на високи обороти и т.н.) и вторични функции (контрол на климатика, насочването на силата на налягането и др.)Преобразуването на бензиновото инжекторно време в газово инжекторно време е изпълнено на базата на серия от параметри, в допълнение към бензиновото инжекторно време, постигнато чрез ECU на газовата система:
Налягане на газта в газовите инжектори;
Температура на газта;
Температура на водата на двигатела;
Обороти на двигателя;
Волтаж на акумулатора.
Uspeh v razrabotvaneto na gazov injekcion :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Нед Авг 21, 2005 2:44 am
от Krasi
След като системата е компенсирана, горивото от дозиращото устройство се доставя с увеличено налягане, когато двигателят е наторавен, като едновременно с това поддържа констанстното налягане след дозиращото устройство. Това значително увеличава способността на системата да реагира по време на преходната фаза.
Подбира следните сигнали, за да организира възможно най-правилно горивната смес. Сигналът на абсолютното колекторно налягане (МАР) се използва заедно със сигнала за оборотите в минута (RPM), за да управлява горивната смес. Също така се използват от редуктор-изпарителя, за да се контролира работното налягане по отношение на захранването на двигателя. Сигналът на RPM се разпознава от електронното контролиращо устройство (ЕСU) на IGSystem , за да може да управлява горивната смес. След това определя правилната позиция на отваряне и затваряне на стъпковите мотори, позиционирани на дозиращото устройство като едновременно с това контролира и прекъсването на потока на горивото към двигателя, когато е отнета газ. ТРS изпраща данни за позицията на дроселовата клапа при ускорение към ЕСU . Този сигнал се използва основно за обогатяване на горивната смес по време на преходната фаза и прекъсване на потока на горивото към двигателя при отнемане на газ.
По време на ускоряване, стъпковите мотори, позиционирани на дозиращото устройство са отворени на специфични позиции, така че системата да бъде захранена незабавно при необходимост от повече гориво; и обратно, при намаляване - прекъсващият (cut-off) клапан намалява потока на гориво към двигателя, за да оптимизира горивната смес, като по този начин намалява стойността на изгорелите газове. Сигналът от кислородния сензор дава информация за условията на консумация на гориво. ЕСU използва сигнала от сензора, така че да може да коригира потока на горивото към двигателя.
Температурният сигнал на редуктор-изпарителя се използва, за да се контролира преминаването от бензин на газ. След като предварително програмираната температура бъде достигната ЕСU препраща сигнала към ключ-превключвателя и прехвърля работата на двигателя от бензин на газ.
ECU също така управлява и други функции на системата, включително и показанието на горивото, преминаване от едно на друго гориво, контрол на максимум RPM и безопасното прекъсване та газ от газовия клапан, който е свързан към запалителната система.
Стана доста май сложно и интересно :roll: :roll: :roll: :roll:

Re: za oktaviata

Публикувано на: Нед Авг 21, 2005 2:53 am
от Krasi
brain написа:Аз лично ти препоръчвам да си сложиш наистина BRC-то или една ETAGAS на Tartarini! Те са горе-долу от един клас. Само наистина намери някои, който е слагал такова нещо на ДВГ с турбина щото е малко по сложно с електрониката и могат да се получат някои усложнения!
Dali e s torbina ili bez neq sistemata si izmerva nalqganeto v kolektora(MAP) i reagira kakto reagitat benzinovite injektori i agregata si raboti bez problem i na gaz s torbina,razlikite idvat ot tova dali injektorite na benzina podavat gorivoto v grupa ili po otdelno ,v vtoriq slucai nastroikite na gazoviq softoer sa malko po slojni no ne i nerechimi :wink:

Re: Относно изпарителя!

Публикувано на: Нед Авг 21, 2005 2:57 am
от Krasi
brain написа:Такова голямо налягане няма ли да създаде проблем! Трябва да видя в каталозите тези на Ета-та с какво налягане са!!! Те италянците смениха малко и софтуера, защото беше малко сложничко настройването. Та ще погледна какво налягане дава Ета-та!
Etagaz na Tatrarini e sistema rabotechta s nalqgane na reduktora 0,96 at nad nalqganeto v smukatelniq kolektor

Газов инжекцион

Публикувано на: Нед Сеп 11, 2005 11:23 am
от bmwsf
Здравейте колеги и от мен ! Регистрирах се тук първо за да благодаря на Бойко (4око) за жеста , който ми направи вчера (събота). След като обиколих цяла София в рамките на 10 дни и всеки ти казва - "ела октомври след 15-ти и още незнам си какво или пък " нямаме кит за твоята кола.." ,Бойко ми уреди поставянето на газов инжекцион в понеделник !!! :!: Благодаря ти Бойко !!!
Искам и да споделя нещо друго с Вас . Тия момчета от BRC в Дружба са толкова зле спрямо клиентите си , че аз бях изумен как в 2005 :!: година може да има такова отношение към потенциалния "кръводарител" :D на 2600 лв. в тяхната фирма :evil: :evil: :evil: Нямат за 6 цилиндрови коли кит , ела днес , ела утре , дойде ни доставката - и това го казват двете кокошки , които посрещат клиентите и правят записванията . Излезе обаче един от монтьорите и каза , че всички комплекти за 6-цилиндрови коли са били продадени на някой си ...... ПОЛУДЯХ Вервайте ми !!! За 10 дни ходих 5 пъти и какво ...... пак се сблъсках със селянията на нашего брата :evil:
Оставих 2 черни следи от гуми на техния паркинг и си тръгнах !
Никога не съм се натискал така да дам на някой си 2600 лв. :shock: !!!
Да не говорим , че един от монтьорите гледаше под капака на колата ми , като че ли сефте вижда БМВ с 6 цилиндъра !!!
Извинявам се , че Ви занимавам с моите бивши вече проблеми , но както казва шопа - " е те такова животно НЕМА " :D

Публикувано на: Пет Окт 07, 2005 7:04 am
от medmax
Коеги ето ви една разработка за газов инжекцион качвам схемата
ftp://195.62.22.28/gas%20soft/LPJ%20el.shema.jpg разработка BG:)
инфо
подържа система за следене на лягането в системата и аwтомати`но компенсира работата на дюзите тоВа е двукръговасистема за V8 упрвление на LPG дюзи има и моно L4 .използува се деистващия ECM или ECU на съответния автомобил и се внася само компенсация за работа на LPG дюзитеи цялата настроика е динамична като се саморегулира в движение след прецизна настроика за работа в ниски средни и високи обороти на автомобила за повече инфо
ICQ 209408533 ili tel 02/9673531 0887922556 Bobi:)

Публикувано на: Вто Окт 11, 2005 9:03 am
от mitrax
колеги , вижте какво имам http://img110.imageshack.us/my.php?imag ... 0974hl.jpg , дaите съвет как да го подкарам при положение че няма дюзи и компютър. с него дйде и MAP сензор. Виждах същата уредба на един роувър , не можах да го разгледам добре , но ми се стори че няма компютър а разпределителя се управлява от дюзите на бенз. инжекцион. от каде да намеря дюзи , и ще стане ли без ECU?
или можеби с тая българска разработка на medmax

Публикувано на: Чет Ное 03, 2005 3:13 pm
от mitrax
айде де , снимката я обнових , че старата май не се отваряше както трябва