Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Публикувано на: Пон Сеп 08, 2014 7:23 pm
Здравейте, скоро пуснах тема че си търся кола.
Еми ето преди няколко дни си взех (' запазена ') Vectra C 1.9 Z19DT
Уж гледах с ктс преди да я купя (но беше топла и палеше супер) но на другата сутрин запали много трудно на студено . На втората сутрин се въоражих с оп кома и почнах да дебна непаленето
Проблема е следния -
Първото палене на колата е супер трудно припалва и гасне така 5-8 секудни,на второто завъртане пали и работи добре изпушва светъл дим и после всичко е наред. веднага след това ако завъртя пали сравнително добре.
През целия ден пали с една идея по бавно от другите с тоя мотор , но пали без проблем.
Малко профи данни -
Налягане по време на непаленето - 330-400бара. (мени се но не пада под 300)
Ток на стартера - 260А
Напрежение - 10.2 -10в
Помни грешка постоянно реле подгряване - свещи за здрави , сменях релето с друго пак го помни. С ктс го задейства и работи но грешката не се трие.(като имам време ще меря инсталация)
Когато запали налягането не се мени много - 310-290 и то рядко.
Днес чистих резервоара и проверявах помпата вътре в него - помпата работи , но от резервоара извадих една медуза боклук хванала цедката.
Отворих да сменям горивен филтър - филтър липсва няма го. Колко е карана така - поне 100км . ужас ужас
корекции на дюзите няма да постна днес защото ми дават голяма разлика оп кома и ктс-а с ктс всички са добре с оп кома на 3 цилиндър е +2.5 утре ще изследвам разликата между тестерите.
Компресия мерих - на 25 ми изплю манометъра и нещо се прецака но я отписвам като проблем.
Утре ще меря количества на дюзите.
Други идеи?
В англииския форум всички с този мотор ревът от стартер ето клип с звук на прецакан и здрав стартер. Моя го оприличавам на вариант 1 но 260А не са много.
http://www.youtube.com/watch?v=RCrykhNWOd8
Еми ето преди няколко дни си взех (' запазена ') Vectra C 1.9 Z19DT
Уж гледах с ктс преди да я купя (но беше топла и палеше супер) но на другата сутрин запали много трудно на студено . На втората сутрин се въоражих с оп кома и почнах да дебна непаленето
Проблема е следния -
Първото палене на колата е супер трудно припалва и гасне така 5-8 секудни,на второто завъртане пали и работи добре изпушва светъл дим и после всичко е наред. веднага след това ако завъртя пали сравнително добре.
През целия ден пали с една идея по бавно от другите с тоя мотор , но пали без проблем.
Малко профи данни -
Налягане по време на непаленето - 330-400бара. (мени се но не пада под 300)
Ток на стартера - 260А
Напрежение - 10.2 -10в
Помни грешка постоянно реле подгряване - свещи за здрави , сменях релето с друго пак го помни. С ктс го задейства и работи но грешката не се трие.(като имам време ще меря инсталация)
Когато запали налягането не се мени много - 310-290 и то рядко.
Днес чистих резервоара и проверявах помпата вътре в него - помпата работи , но от резервоара извадих една медуза боклук хванала цедката.
Отворих да сменям горивен филтър - филтър липсва няма го. Колко е карана така - поне 100км . ужас ужас
корекции на дюзите няма да постна днес защото ми дават голяма разлика оп кома и ктс-а с ктс всички са добре с оп кома на 3 цилиндър е +2.5 утре ще изследвам разликата между тестерите.
Компресия мерих - на 25 ми изплю манометъра и нещо се прецака но я отписвам като проблем.
Утре ще меря количества на дюзите.
Други идеи?
В англииския форум всички с този мотор ревът от стартер ето клип с звук на прецакан и здрав стартер. Моя го оприличавам на вариант 1 но 260А не са много.
http://www.youtube.com/watch?v=RCrykhNWOd8